ابراز علاقه سحر دولتشاهی به پیمان معادی

ابراز علاقه سحر دولتشاهی به پیمان معادی

مدت زمان لازم برای مطالعه متن 11 دقیقه
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1403

سحر دولتشاهی که همزمان با پخش سریال افعی تهران در شبکه نمایش خانگی در مرکز توجه رسانه ها قرار گرفته بود اخیرا درگیر حاشیه‌ای شده است که تبدیل به سرخط شایعات زیادی در شبکه‌های اجتماعی و سایتهای خبری شده است. این حاشیه تا آنجا پیش رفته است که دامن همایون شجریان را هم گرفته است.

در روزهای اخیر فرد معلوم الحالی به نام ا.ف که پروژه بگیر و یوتیوبری بدنام است با بیان ادعاهایی عجیب و غریب این زوج دوست داشتنی هنری را درگیر حواشی زیادی کرده است. این فرد معلوم الحال که در ایران هم ساکن نیست سابقه سیاهی در فعالیتهای رسانه ای دارد و عمدتا هدف او کسب سود و درآمد به هر قیمتی است. در سابقه او تبلیغ سایتهای شرط بندی و درست کردن انواع حواشی برای هنرمندان و ورزشکاران دیده میشود.

اخیرا او در برنامه‌اش مدعی شده که همایون شجریان به سحر دولتشاهی خیانت کرده است و همین باعث شده دولتشاهی اقدام به سقط جنین کند.

پس لرزه‌های ادعاهای بی اساس این یوتیوبر و کارنامه سیاهش تا آنجا پیش رفت که همایون شجریان را به واکنش وا داشت و او نیمه شب اقدام به انتشار یک استوری با این مضمون کرد:

"عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید

نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده

نه بچه ای که بخواد انداخته بشه

تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجا است

خسته شد صبر ما"

همه اینها در حالی اتفاق می افتد که قبل از این و هر هفته با انتشار قسمت جدید سریال افعی تهران در رسانه ها شاهد پرداخته شدن به رابطه عاطفی دو کاراکتر از سریال بودیم؛ دکتر مژگان مشتاق با بازی سحر دولتشاهی و آرمان بیانی با بازی پیمان معادی.

نگاهی به سریال افعی تهران

سریال افعی تهران از سریالهای پربیننده این روزهای شبکه نمایش خانگی است که یکی از موضوعات فرعی آن مراجعه آرمان بیانی (با بازی پیمان معادی) به یک دکتر روانشناس به نام مژگان مشتاق است. از همان قسمت‌های آغازین سریال پیدا است که آرمان به دکتر مشتاق علاقه مند شده است و این علاقه را با فرستادن آهنگ نشان میدهد یا جایی تلاش میکند باب گفتگو را با هدیه دادن کتاب به دکتر مشتاق به سمتی شخصی تر هدایت کند. با گذشت سریال مخاطب حدس میزند که این علاقه میتواند دو طرفه باشد و دکتر مژگان مشتاق هم نگاه ویژه ای به آرمان بیانی دارد. این حدس آنجا تقویت میشود که به پیشنهاد دکتر مشتاق اولویت همان ادامه جلسات درمانی میماند ولی قرار میشود خط قرمزها را به اصطلاح کمی خم کنند.

‌کاشته شدن بذر یک اتفاق عاشقانه در دل یک روایت جنایی

‌سریال افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم داستان کارگردانی را روایت میکند که تلاش میکند از قامت یک منتقد سینمایی صرف بیرون بیاید و در آستانه 50 سالگی اولین فیلم سینمایی خودش را بسازد؛ فیلمی که اتفاقی را هدف گرفته که در جامعه حساسیت های زیادی را برانگیخته است. در فضای فیلم شاهد انتشار اخباری از حضور یک قاتل سریالی هستیم، قاتلی که کودک آزاران را هدف گرفته است و به قتل میرساند و رسانه ها لقب افعی تهران را به او داده اند. بیانی در مسیر ساخت سریال و همچنین زندگی شخصی با چالش های زیادی روبرو است. از یک طرف او با سرمایه‌گذار فیلم مشکل دارد و از سمت دیگر همسر سابق او در حال ازدواج است و حالا بابک، پسرشان را پیش آرمان گذاشته است. بیانی که رابطه خوبی در گذشته با پدرش نداشته است با چالشهای روحی مهمی هم روبرو است که همین چالشها پای او را به مطب دکتر مژگان مشتاق باز کرده است.‌

دولتشاهی در سریال افعی تهران روانشناسی است که جلسات پرچالشی را با آرمان بیانی تجربه میکند. بیانی هر چقدر در ارتباط با روایت گذشته و رابطه نامطلوب با پدرش راحت است در موقعیتهایی که حرف به گذشته و مادرش کشیده میشود گارد بسته ای دارد. در یکی از همین جلسات کار چالش آنقدر بالا میگیرد که علیرغم وجود زمینه عاطفی، بیانی کار تراپی را ناتمام رها میکند. این رهایی و تعلیق تا قسمت هفتم که تصادفا این دو باز در شهر با هم برخورد میکنند ادامه دارد. در سکانس گفتگوی این دو که به بهانه خراب شدن خودروی دکتر مشتاق اتفاق می افتد مهر تاییدی بر حدس مخاطب زده میشود؛ بیانی به دکتر مشتاق علاقمند شده است و این علاقه یک طرفه هم نیست. قاب مشترک بعدی این دو اما باز هم در مطب دکتر مشتاق اتفاق می افتد جایی که هر دو روی کاناپه ای سبز رنگ نشسته اند و گفتگو در چهارچوب حرفه ای روان درمانگر – مراجع اتفاق می افتد با این تفاوت که لحن صمیمانه تر شده است و البته به اصرار دکتر مشتاق بنا است استاندارهای حرفه ای همچنان رعایت شوند پیمان معادی به عنوان نویسنده سریال افعی تهران همراه با سامان مقدم به عنوان کارگردان اثری را پدید آورده است که هم روایت اصلی را درست پیش برده است هم خرده روایتهای جانبی جذاب ارائه کرده است.

در ادامه قسمتهای سریال در قسمت دهم مخاطب شاهد مهر تاییدی است که حدس او را مجددا تایید میکند؛ مشتاق هم به بیانی علاقمند است و البته همچنان همه چیز در چهارچوب مصلحت پیش‌ میرود تا جایی که در قسمت یازدهم شاهد این هستیم که دکتر مشتاق به بیانی پیشنهاد میدهد جلسه ای با حضور همسر سابق بیانی ترتیب داده شود. به خصوص که شاهدیم توسعه فردی و شخصیتی در بیانی اتفاق افتاده است و او رابطه بهتری با پسرش دارد. نشانه هایی هم وجود دارد که مخاطب احتمال بدهد بیانی میتواند به زندگی با همسر سابقش (با بازی آزاده صمدی) برگردد.

آیا دولتشاهی و شجریان از این گرداب شایعه جان به در میبرند؟

با توجه به شناختی که از این زوج هنری وجود دارد بعید است مشکل حادی به وجود بیاید. این دو که زندگی به دور از حاشیه ای را پشت سر گذاشته اند این چالش را هم پشت سر خواهند گذاشت. منطق ماجرا هم ساده است، یوتیوبر معلوم الحال که هیچ ترند رسانه ای را از دست نمیدهد با مشاهده محبوبیت سریال افعی تهران و سحر دولتشاهی تلاش کرده با جریان سازی و دروغ پراکنی بار دیگر به مرکز توجهات برگردد؛ اتفاقاتی که بعید است زندگی شخصی دولتشاهی یا روند ساخت سریال افعی تهران را با چالشی جدی روبرو کند.

با افعی واقعی آشنا شوید

تا قسمت یازدهم با فراز و فرودهایی شاهد هستیم که زنی به نام مرضیه با بازی مریلا زارعی دستگیر شده است و او افعی تهران معرفی شده. ادعایی که البته شکننده به نظر میرسد و حداقل این همه ماجرا نیست. با توجه به خط داستانی تا انتهای قسمت یازهم هنوز به قطعیت از کیستی افعی تهران نمیتوان حرف زد ولی با توجه به وقایع اخیر میتوان گفت که افعی واقعی در دنیای واقعی ا.ف است که تلاش دارد به قیمت مسموم کردن زندگی دیگران رسانه خود را رونق بخشد. او افعی است که سیر باشد یا نباشد نیش میزند.

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟