نیروی طبیعت خشکسالی 2

Force of Nature: The Dry 2 2024
None/10
4 مناسب برای بالاتر از 15 سال

فیلم رازآلود و تریلر نیروی طبیعت: خشکسالی 2 Force of Nature: The Dry 2 محصول سینمای استرالیا در سال 2024 است و در بهمن 1402 به نمایش عمومی درآید. این فیلم دومین فیلم از ماجراجویی های آرون فالک مامور فدرال استرالیا با بازی اریک بانا، بازیگر شناخته شده استرالیایی است که توسط رابرت کانولی ساخته شده است. اولین فیلم با نام خشکسالی The Dry در سال 2020 به نمایش درآمده بود. در فیلم نیروی طبیعت پنج زن از کارمندان شرکتی تکنولوژیک برای جنگل نوردی به جنگل‌های صعب العبور فرستاده می‌شوند اما فقط چهار نفر از آن‌ها به مقصد می‌رسند. فرد گمشده نیروی نفوذی آرون فالک در شرکت است و او تلاش می‌کند هر طور شده وی را پیدا کرده و از سرنوشتش آگاه شود. برای تماشای آنلاین این فیلم رازآلود و جنایی با رسانه پلانو همراه باشید.

نیروی طبیعت: خشکسالی 2 : پنجمین نفر کجاست؟

فیلم سینمایی نیروی طبیعت: خشکسالی 2 Force of Nature: The Dry 2 محصول سال 2024 کشور استرالیا در ژانر رازآلود و تریلر است. این فیلم ابتدا قرار بود توسط Roadshow Films‌ در اگوست این سال به نمایش درآید که بعد از اعتصابات سراسری در هالیوود، زمان آن فوریه 2024 (بهمن 1402) موکول شد.

این فیلم دومین فیلم از سه‌گانه ماجراجویی های آرون فالک مامور فدرال استرالیا است. این فیلم‌ها بر اساس رمان سه گانه خانم جین هارپر Jane Harper‌ نویسنده استرالیایی- انگلیسی ساخته شدند. فیلم اول براساس کتاب خشکسالی 2016 با همین نام تولید شد و فیلم دوم نیز براساس کتاب نیروی طبیعت 2017 تولید خواهد شد.

رابرت کانولیRobert Connolly کارگردان، تهیه کننده و نویسنده فیلمنامه استرالیایی، فیلمنامه اقتباسی هر دو فیلم را نوشت و آنها را کارگردانی کرد. او نگاهی سیاسی به سینما داشته و فیلم‌هایش همیشه مباحثی اجتماعی سیاسی را دستمایه خود قرار داده‌اند.

اریک بانا Eric Bana ،بازیگر شناخته شده استرالیایی نقش شخصیت اصلی فیلم آرون فالک مامور فدرال استرالیا را بازی می‌کند. این بازیگر که در اوایل قرن جاری با بازی در فیلم‌های هالک، تروی و مونیخ استیون اسپیلبرگ خودی نشان داده بود ولی در سال‌های اخیر درخشش سابق را نداشت.

در کنار بانا، آنا تورف (الیس راسل)، دبورا لی فرنس (جیل بیلی)، رابین مک لیوی (لورن)، سیسی استرینگر (بث)، لوسی انسل (بری)، ژاکلین مکنزی (کارمن کوپر) و تونی بریگز (یان چیس) نقش شخصیت‌های دیگر این فیلم را بازی می‌کنند.

نقشه‌ای برای نابودی

پنج زن از کارمندان یک شرکت تولید محصولات تکنولوژیک با اکراه کوله پشتی خود را برمی دارند و به پیاده روی در جنگلی گل آلود می‌روند. پیاده‌روی در محدوده‌های ناهموار Giralang به این منظور است که همکاران اداری را از پشت میزهای راحت دارای تهویه مطبوع خارج کرده و کار گروهی و انعطاف‌پذیری را تشویق کند. حداقل، این چیزی است که وب سایت شرکت تبلیغ می کند.

همه چیز به ظاهر درست است تا اینکه یکی از جنگل‌نوردان به مقصد نمی‌رسد. آلیس راسل کارمند مفقود شده، در حقیقت خبرچین آرون فالک مامور فدرال نیز هست و اسرار تقلب و شیادی شرکت را به او رسانده است و هم اکنون نیز رازهای زیادی برای گفتن دارد.

آرون فالک به موضوع حساس شده و برای یافتن آلیس شال و کلاه می‌کند. چهار زن بازگشته از سفر، به فالک داستانی از ترس، خشونت و شکست اعتماد را در طول روزهای زندگی خود در منطقه دورافتاده استرالیا می گویند.‌

هر چه فالک در پرونده گمشدن آلیس بیشتر به پیش می‌رود، متوجه می‌شود که خطر بزرگتر از آنی است که تصور می‌کرد.

حادثه تو را تعقیب می‌کند

داستان خشکسالی و ماجراهای آرون فالک در سال 2016 توسط جین هارپر منتشر شد. او که متولد انگلستان بوده ولی سال‌هاست در استرالیا اقامت دارد، مدتی به عنوان خبرنگار و ژورنالیست با نشریات استرالیایی همکاری کرد. خشکسالی اولین کتاب اوست که تعداد زیادی جایزه بین‌المللی کسب کرد و بیش از یک میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش رسید. هارپر سال بعد نیروی طبیعت را به عنوان دمین ماجراجویی ارون فالک نوشت و پنج سال بعد با تبعیدی‌ها، سه گانه او را‌ تکمیل کرد.

رابرت کانولی از فیلمسازان تحسین شده استرالیایی و سازنده فیلم‌های پر جایزه‌ای نظیر بالیبو Balibo 2009، هواپیماهای کاغذی Paper Planes 2015، بانک The Bank 2001 و چرخش The Turning 2013 است. او در همان زمان انتشار رمان به آن علاقه مند شد و با همکاری برونا پاپاندرآ حقوق کتاب را خرید و کار بر روی آن را آغاز کرد.

اریک بانا، بازیگر استرالیایی تبار شناخته شده هالیوود که در اوایل قرن بیست و یکم، بسیار پرکار بود و در دوره افول بازیگری خود دوباره به کشورش بازگشته بود نیز به پروژه نزدیک شد و علاوه بر سرمایه‌گذاری در آن، بازی در نقش شخصیت اصلی داستان را نیز پذیرفت.

فیلم در مقیاس سینمای استرالیا یک موفقیت تمام عیار بود و با 20 میلیون دلار فروش در سینماهای این کشور به عنوان پرفروش ترین فیلم سال 2020 شناخته شد. منتقدان نیز فیلم را تحسین کرده و امتیاز 7.3 و 6.9 را در ویگاه‌های راتن تومیتوز و متاکریتیک به آن بخشیدند.

در فصل جوایز آکادمی سینما و تلویزیون استرالیا نیز فیلم تقریبا در همه رشته‌ها نامزد شد و سه جایزه بهترین کارگردانی، فیلمنامه اقتباسی و فیلمبرداری را به دست آورد.

این موفقیت باعث شد که کانولی بلافاصله برای ساخت دومین رمان دست به کار شود. فیلمبرداری نیروی طبیعت در بهار 2022 صورت گرفت و تصمیم بر این شد که فیلم اکران گسترده تری در آمریکای شمالی داشته باشد. به همین دلیل اکران آن که برای تابستان 1402 برنامه‌ریزی شده بود، به دلیل اعتصابات هالیوود به تاخیر افتاد. در حال حاضر زمان اکران فیلم در استرالیا 8 فوریه 2024 (19 بهمن 1402) تعیین شده است.

فیلم رازآلود و تریلر نیروی طبیعت: خشکسالی 2 Force of Nature: The Dry 2‌ را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم پرهیجان و رمز الود و پلیسی پس از اکران برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با نیروی طبیعت خشکسالی 2

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟