فیلم‌ پسر جهان را می کشد (بوی جهان را می کشد) اکشنی دلهره آور است که به داستان «بوی» میپردازد، پسری که خانواده‌اش قتل عام می شوند و او به جنگل فرار میکند. تقدیر در این جنگل استادی را سر راه او قرار میدهد. استادی مرموز در هنرهای رزمی. فیلم Boy Kills World میتوانید در سایت پلانو پس از انتشار نسخه با کیفیت همراه با دوبله فارسی تماشا کنید. در پلانو از تماشای آنلاین فیلم لذت ببرید.

بوی جهان را می کشد؛ کر و لال اما توانا و انتقامجو

فیلم بوی جهان را می کشد اکشن- تریلری است که داستان پسری ناشنوا را روایت میکند. این پسر که در فیلم با نام بوی (Boy)‌ شناخته میشود پس از قتل خانواده‌اش به جنگلی فرار میکند و آنجا توسط یک مربی مرموز به نام روهیان آموزش میبیند.

بوی جهان را می کشد؛ فیلم کوتاهی که بلند شد

موریتز مور کارگردان فیلم بوی جهان را می کشد (پسر جهان را می کشد) قبل از این هیچ فیلم بلندی در کارنامه خود نداشته است و او را با کارهای کوتاه تحسین شده‌ای مانند Voigtkampff ساخت سال 2007 و فیلم Akumi در سال 2005 میشناسیم.‌

Boy Kills World 2023 هم از فیلم کوتاهی به همین نام اقتباس شده تا این کارگردان اولین کارگردانی خود را در فیلمی بلند تجربه کند.

فیلم بوی جهان را میکشد Boy Kills World 2023

بازیگران با استعداد در فیلم پسر جهان را می کشد

کلکسیونی از بازیگران با استعداد در فیلم پسر جهان را می کشد که ما را به نتیجه کار امیدوار میکنند. اولین نقطه اتکای فیلم حضور بیل اسکاشگورد به عنوان نقش اول فیلم است. اولین تصویری که احتمالا او را برای شما آشناتر میکند بازی او در نقش مارکوس فیلم جان ویک 4 است. فیلمهای بربر و 12 اپیزود از سریال کم نظیر Castle Rock از دیگر موقعیتهایی هستند که او استعداد و توانایی خود را در آن نشان داده است.

فیلم بوی جهان را می کشد از حضور جسیکا راث هم بهره میبرد که نقش June 27 را در فیلم دارد. او را با فیلم لالاند قطعا به خاطر دارید.

بار اکشن کار هم با حضور بازیگرانی توانمند مانند یایان روهیان و اندرو کوجی غنی شده. بازی اولی در جنگ ستارگان و نقش آفرینی دومی را احتمالا در سریال موفق Warrior دیده‌اید.

فیلم بوی جهان را می کشد با حضور این ستارگان هیچ چیزی کم ندارد تا هم قصه را درست روایت کند هم از پس ژانر اکشن کار در حد اعلا بر بیاید.

تهیه کننده کار مطمئن است فیلم موفق خواهد بود

سیمون اسوارت به عنوان تهیه کننده فیلم آنقدر به خروجی کار و کیفیت آن مطمئن است که از حالا درباره آن رویاپردازی میکند و منتظر یک موفقیت جهانی است:

Boy Kills World در یک دنیای متمایز دیستوپیایی اتفاق می‌افتد، که مضامین دنیای واقعی را با ظاهری تازه، جالب و بدیع ترکیب می‌کند و از بهترین رمان‌های گرافیکی به عاریت گرفته شده است. با فیلمنامه ای که ترکیبی از سکانس های اکشن بدیع وحشیانه، حس شوخ طبعی و دیوانه وار زیادی است، این فیلم این پتانسیل را دارد که در سراسر جهان موفق شود و دارای امتیاز بالقوه باشد.

پسر با کمک دو ایرانی قرار است جهان را بکشد

شاید برایتان جالب باشد بدانید در تیتراژ فیلم «بوی جهان را می کشد» دو نام ایرانی را خواهید دید. زینب عزیزی در مقامی یکی از تهیه کنندگان و رضا بروجردی از تهیه کنندگان اجرایی فیلم هستند. این دو در تخصص خود از چهره‌های شناخته شده هالیوود هستند. اولی مثلا در فیلم 65 حضور داشته و دومی در Homeland.

فیلمی برای سنین بالای 18

فیلم به علت ارجاعات و مضامین و همچنین سطحی از خشونت که ارائه میدهد رتبه R دریافت کرده است. احتمالا باید قید تماشای فیلم را همراه با خانواده بزنید و کودکان آن را نبینند.

فیلم بوی جهان را می کشد را چطور ببینیم؟

برنامه ریزیهای انجام شده میگویند فیلم پسر جهان را می کشد در سپتامبر 2023 اکران خواهد شد. این تاریخ یعنی بین 10 شهریور و 8 مهر باید منتظر اکران فیلم باشیم. پس از اکران فیلم و انتشار نسخه با کیفیت آن میتوانید در سایت پلانو با کیفیت HD و دوبله فارسی این فیلم را تماشا کنید.

فیلم‌های مرتبط با پسر جهان را می کشد

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟