‌بکت، گربه‌ی نازپرورده، پس از اینکه جانش را از دست می‌دهد، درخواست می‌کند که به زندگی بازگردد. تقاضایش پذیرفته می‌شود اما به این شرط که در کالبدها و زندگی‌های مختلف درآید. او برای یافتن نسخه‌ی بهتری از خود مسیرهای مختلفی را می‌پیماید.

10 جان، زندگی‌های مختلف گربه‌ی خانگی

فیلم انیمیشن کامپیوتری «10 جان» 10 Lives محصول 2024 بریتانیا است. این انیمیشن در ژانر اکشن کمدی قرار دارد و کریستوفر جنکینز و مارک کوتسیه کارگردانان آن هستند. شرکت توست اینترتینمنت با همکاری استویوی انیمیشن GFM، واقع در لندن، سازنده‌ی اصلی آن است و با با شرکت منتشر کننده چینی توافق کرده که مارس 2024، اواخر زمستان 1402 اکران عمومی آن آغاز شود. ده جان هنوز در مرحله‌ی ساخت قرار دارد. زین مالک، خواننده و بازیگر پر طرفدار امریکایی، یکی از صداپیشگان آن است.

همیشه شانس به ما رو نمی‌کند

بکت گربه‌ای نازپرورده و خودخواه است. از روی خوش‌شانسی، زندگی مرفهی دارد. اما با از دست دادن جانش، مسیر زندگیش تغییر می‌کند. بکت تقاضا می‌کند که به زندگی خود بازگردد. در ابتدا درخواستش رد می‌شود اما نگهبان دروازه‌ی زندگی، با همدلی، فرصتی دوباره به او می‌دهد. ماجرا به همین راحتی‌ها هم نیست. بکت برای بازگشت، در کالبد و شکلی دیگر به زندگی بازمی‌گردد. او هر بار مجبور است با یک زندگی متفاوت روبرو شود. هر کدام ازین مسیرهای متفاوت درسی ارزنده و کاربردی به او می‌دهد. درنهایت گربه‌ی خانگی‌ لوس تبدیل به یک قهرمان فداکار می‌شود. زیرا برای یافتن نسخه‌ی بهتری از خود جاده‌های مختلفی را طی کرد.

کریس جنکینز، کارگردان محبوب کودکان

کریستوفر جنکینز، کارگردان، فیلمنامه نویس و انیماتور اهل ولز است. او بیشتر زندگی حرفه‌ای خود را در والت دیزنی به عنوان انیماتور گذراند. پس از ترک والت دیزنی، اولین فیلم انیمیشن بلندش با عنوان «فصل موج سواری» Surf's Up در 2007 در استودیوی سونی را ساخت.‌ در 2018 انیمیشن کمدی درام «اردک، اردک، غاز» Duck Duck Goose را نویسندگی و کارگردانی کرد که توسط شرکت نتفلیکس منتشر شد.‌

سبک انیماتوری او، سه بعدی کامپیوتری است و شخصیت‌های اصلی داستان‌هایش را معمولا حیوانات تشکیل می‌دهند. باید دید که فیلم جدیدش، «10 جان» چه موفقیت‌هایی را برای این کارگردان رقم می‌زند.

فیلم انیمیشن «10 جان» 10 Lives را چگونه آنلاین تماشا کنیم؟

شما می‌توانید برای تماشای آنلاین انیمیشن جذاب و مفرح « 10 جان » به رسانه سانی فیلم مراجعه کنید. این VOD فیلم را به محض انتشار با کیفیت HD‌ و دوبله فارسی در اختیار شما قرار خواهد داد.

فیلم‌های مرتبط با 10 جان ( 10 زندگی)

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟