قبرستان حیوانات: اصالت

Pet Sematary: Bloodlines 2023
4.6/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

در فیلم قبرستان حیوانات: اصالت ، جودی کراندال قطعه زمینی اسرارآمیز را کشف میکند که میتواند مردگان را از دنیای پس از مرگ به این جهان بازگرداند و این یعنی آشوب و ترس در هم آمیخته می‌شود. فیلم Pet Sematary: Bloodlines محصول پارمونت و به کارگردانی لیندزی بیر در مهرماه 1402 عرضه شد. این فیلم را میتوانید در سایت پلانو‌ با دوبله فارسی تماشا کنید. همراه با پلانو از تماشای آنلاین فیلم لذت ببرید.

قبرستان حیوانات: اصالت؛ بازگشت ترسناک از جهان پس از مرگ

در فیلم قبرستان حیوانات: اصالت شاهد ماجراهای جود کراندال هستیم که قصد دارد زادگاهش لودلو را ترک کند. جود رازهای تاریکی را کشف میکند که در درون او و گذشته ریشه دارد رازی در تاریخ خانواده او که درک آن یعنی مواجه شدن با مفاهیمی تاریک. این ریشه‌ها و رازها بنا است او را همیشه در ارتباط با زادگاهش نگه دارد مگر آنکه او همراه با دوستی قدیمی بتواند با نیروی شر قدیمی مبارزه کند. این نیرو از زمان بنا و ساخت اولیه‌ی آن وجود داشته است و می‌تواند همه چیز را نابود کند.

فیلم قبرستان حیوانات: اصالت در ژانر ترسناک و فانتزی

فیلمی که از داستانهای استفان کینگ می‌آید

قبرستان حیوانات: اصالت، داستانش را از رمانی به قلم استیون کینگ اقتباس کرده است؛ رمان Pet Sematary در که در سال 1983 نوشته شد.‌ تا کنون سه فیلم بر اساس این رمان در سالهای 1992، 2018 و 2019 ساخته شده است.

در رمان استفن کینگ داستان پزشکی به نام لوییس کرید را می‌خوانیم بنا به موقیت شغلی همراه خانواده‌اش در شهری به نام لودلو (Ludlow) ساکن می‌شود. گربه دختر لوییس به نام ونیستون چرچیل توسط یک ماشین در این شهر زیر گرفته می‌شود و این نقطه آغاز ماجراهای ترسناکی است که زندگی آرام و معمولی این خانواده را دگرگون می‌کند. آنها توسط همسایه‌شان با قطعه زمینی باستانی آشنا می‌شوند که ظاهرا می‌تواند مردگان را از دنیای پس از مرگ به این جهان برگرداند. این رمان در سال انتشار نامزد دریافت بهترین جایزه ترسناک بود و به نظر منتقدان یکی از بهترین آثار استفن کینگ به شمار می‌رود.

فیلم قبرستان حیوانات: اصالت در واقع راوی اتفاقات قبل از اولین فیلمی است که بر اساس این رمان ساخته شده است. جایی که جود کراندال این قبرستان اسرارآمیز را کشف می‌کند.

درباره کارگردان فیلم Pet Sematary: Bloodlines 2023

لیندزی بیر (Lindsey Beer) در فیلم قبرستان حیوانات: اصالت اولین باری است که کارگردانی یک فیلم بلند را تجربه می‌کند. کارنامه کاری او تا قبل از فیلم Pet Sematary: Bloodlines حکایت از فعالیت او به عنوان یک نویسنده دارد. لیندزی را با کارهایی مانند Sierra Burgess Is a Loser و سریال فرقه جادو میشناسیم که او در آنها به عنوان نویسنده فعالیت داشته است. از دیگر کارهای شناخته شده او فیلمنامه فیلم Hello Kitty است.

باید منتظر بمانیم و نتیجه استعداد و تجربه این نویسنده و کارگردان زن آمریکایی را در فیلمی ترسناک و متفاوت به عنوان یک کارگردان تماشا کنیم.

پارامونت کمپانی سازنده اصلی فیلم قبرستان حیوانات: اصالت

یکی از مواردی که اهالی سینما را به فیلم امیدوار می‌کند حضور کمپانی پارامونت به عنوان کمپانی تولید کننده فیلم است که کار توزیع و انتشار فیلم را هم به عهده دارد. این فیلم توسط پارامونت پلاس در تاریخ 6 اکتبر 2023 (14 مهر 1402) اکران شد.

فیلم Pet Sematary: Bloodlines را چطور ببینیم؟

میتوانید این فیلم را در سایت پلانو با دوبله فارسی و کیفیت HD تماشا کنید. پلانو سینمای اختصاصی شما است برای دسترسی رایگان به فیلمهای روز دنیا. همراه با پلانو از تماشای آنلاین فیلم لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با قبرستان حیوانات: اصالت

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟