سناریوی رویایی

Dream Scenario 2023
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم سناریوی رویایی Dream Scenario) ) ساخت 2023 ماجرای استاد دانشگاهی است که افسردگی مشکلات شخصی زیادی دارد و در یک شب میلیونها نفر او را خواب میبینند و معروف میشود. کارگردان فیلم کریستوفر برگلی است و ستاره آن نیکولاس کیج. فیلم در یکم آذر 1402 (22 نوامبر 2023) توسط A24 اکران خواهد شد. ژانر فیلم کمدی و ترسناک است و میتوان آن را در دسته فیلمهای دارک کمدی طبقه بندی کرد.

پس از انتشار نسخه با کیفیت فیلم میتوانید از تماشای آنلاین آن در سایت پلانو لذت ببرید.

سناریوی رویایی؛ نیکولاس کیج به خواب همه میرود

فیلم سناریوی رویایی یکی دیگر از فیلمهایی است که فیلموگرافی نیکولاس کیج را از نظر تنوع کانسپت و ماهیت کاراکتر غنی از قبل میکند؛ فیلمی از کمپانی A24 که برای فیلمهای متفاوتش معروف است و سراغ ساخت فیلمهایی با بودجه کم میرود و معمولا نگاه متفاوتی ارائه میدهد. در این فیلم نیکولاس کیج نقش استاد دانشگاهی را بازی میکند که پل متیوز نام دارد و به شکل غیر قابل توضیحی در یک شب میلیونها نفر او را در خواب میبینند و همین باعث میشود او بسیار معروف شود. این اتفاق سورئال پایه‌ی روایت داستان در فیلم سناریوی رویایی است و پل را با چالشهای زیادی روبرو میکند. او که تا قبل از این با مشکلات شخصی زیادی در زندگی روبرو بود و از افسردگی رنج میبرده یک شبه وارد فضایی کاملا جدید میشود.

سناریوی رویایی یک کارگردانی آینده دار

کریستوفر بورگلی کارگردان نروژی فیلم سناریوی رویای را قبل از ساخته اخیرش با فیلم Sick of Myself میشناسیم. فیلمی که در سال 2022 ساخت و برای او شهرتی فراوان به همراه داشت. این فیلم در جشنواره‌های زیادی مانند جشنواره برلین و جشنواره کن درخشید و منتقدان زیادی نام او را به خاطر سپردند تا کارهای بعدی او را با دقت بیشتری دنبال کنند. تجربه موفق برگلی در ساخت فیلم «خودم خسته شدم» در ژانر ترسناک باعث میشود با اشتیاق بیشتر منتظر فیلم جدید او با عنوان سناریوی رویایی باشیم.

عوامل فیلم سناریوی رویایی

کریستوفر برگلی علاوه بر کارگردانی فیلم، طرح و فیلمنامه را هم نوشته است. برای این فیلم در زمینه بازیگران هم اقبال بلندی داشته است و توانسته است نیکولاس کیج را هم به عنوان ستاره فیلم هم تهیه کننده در کنار خود داشته باشد. مایکل سرا،‌ جولیان نیکلسون، تیم مدوز و کیت برلنت از دیگر ستارگان فیلم هستند.

نیکولای کیج در فیلم سناریوی رویایی

نیکولاس کیج غیر قابل پیش بینی در Dream Scenario

احتمالا هیچ کس نمیتواند نیکولاس کیج برای فیلم آینده‌اش چه نقشی را قبول میکند اما همه میدانند به احتمال زیاد غافلگیر خواهند شد. کافی است به فیلمهای اخیر او نگاه کنیم؛ فیلم رنفیلد، فیلم همدردی با شیطان و راه و رسم گذشته. ظاهرا کیج تصمیم گرفته است کلکسیون تجربه بازی در کاراکترهای مختلف را تا جای ممکن کامل کند و فیلم سناریوی رویایی احتمالا یکی از متفاوت ترین فیلمهایی خواهد بود که نیکولاس کیج را در آن با گریمی متفاوت تر از همیشه خواهیم دید.

زمان اکران فیلم

مطابق برنامه ریزیها و آنچه اعلام شده است، 10 نوامبر 2023 ( 14 آبان 1403) فیلم در آمریکا توسط کمپانی A24 اکران خواهد شد. پس از انتشار نسخه با کیفیت فیلم میتوانید آن را در سایت پلانو تماشا کنید. همراه با پلانو از تماشای آنلاین فیلم لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با سناریوی رویایی

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟