بهترین مهربان

Finestkind 2023
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم بهترین مهربان (Finestkind) خطراتی است که بعد از معامله دو برادر با یک باند تبهکار در بوستون به وجود می‌آید. این دو برادر، پدرشان و دختری مرموز در معرض خطر قرار میگیرند. کارگردان فیلم برایان هلگلند است ستارگان فیلم، جنا اورتگا، تام لی جونز، بن فاستر و توبی والاس. فیلم در سپتامبر 2023 توسط پارامونت اکران میشود. این فیلم از امیدهای کسب جایزه در چهل و هشتمین جشنواره تورنتو است.

بهترین مهربان؛ بازی با آتش به سبک اورتگا و تامی لی جونز

در فیلم بهترین مهربان تام (با بازی بن فاستر) و چارلی (توبی والاس) دو برادر هستند که در دو دنیای متفاوت بزرگ شده‌اند و حالا در تابستانی سرنوشت ساز دوباره کنار هم هستند. آنها در زمینه ماهیگیری تجاری فعالیت میکنند و به خاطر شرایط بد اقتصادی مجبور به معامله با باندی تبهکار‌ در بوستون میشوند که باعث میشود خطرات زیادی برای دو برادر، پدرشان (با بازی تامی لی جونز) و یک زن جوان مرموز به نام میبل (با بازی جنا اورتگا) به وجود بیاید.

فیلم را برایان هلگلند نوشته و کارگردانی کرده است، ری فاستر، راس کراسنوف، تیلور شریدان و دیوید سی گلاسر تهیه کنندگان این فیلم هستند و پارامونت صاحب امتیاز پخش و اکران فیلم است.

فیلم بهترین مهربان (Finestkind) با حضور جنا اورتگا و تامی لی جونز

چرا باید منتظر فیلم بهترین مهربان باشیم؟

جدای از داستان جذابی که در قالب ژانر محبوب جنایی و تریلر روایت میشود فیلم بهترین مهربان با دست پر آمده است و انتظار استقبال خوبی از آن میرود؛ کارگردان خبره و کاربلد، حضور ستارگانی مثل جنا اورتگا و تامی لی جونز انتظارات از این فیلم را بالا برده است.

برایان هلگلند کارگردان فیلم Finestkind

این کارگردان، L.A. Confidential و اسکار بهترین فیلمنامه سال 1998 را در کارنامه دارد. او با فیلمهایی مثل رودخانه مرموز، داستان یک شوالیه و فیلم 42 هم در جشنواره های معتبری درخشیده است. سابقه هلگلند نشان میدهد او هم تعلیق در فیلم را به خوبی اجرا میکند هم با زیر و بم ژانر جنایی آشنا است. چیزی که درست به کار فیلم‌ Finestkind می‌آید.

جنا اورتگا ستاره فیلم

اگر تنها سریال ونزدی در کارنامه این بازیگر جوان بود برای اثبات توانایی او کافی بود. درخشش در امی و سریال ونزدی نقط عطف کارنامه کاری این بازیگر بود که میتواند خیال هر کارگردانی را برای بازی گرفتن از او راحت کند. حضور او در فیلم بهترین مهربان هم احتمالا نقطه قوتی است که هم میتواند روایت ماجرا و داستان را جذاب کند هم در گیشه روی فروش اثر فوق العاده ای داشته باشد.

تامی لی جونز با کوله باری از تجربه

نامی که کمتر به معرفی نیاز دارد، برنده یک اسکار برای فیلم فراری و نامزد 4 جایزه اسکار برای فیلمهای دیگر. او را علاقمندان به سینما با فیلمهایی مثل لینکن و جایی برای پیرمردها نیست به خوبی به یاد دارند. حضور او وزنه ی اصلی بازیگری در فیلم Finetkind است.

چرا زندیا رفت و اورتگا آمد؟

در سال 2018 جک جینلهال، انسول الگورت و زندیا 3 بازیگری بودند که در ابتدای پروژه قرار بود سه نقش اصلی فیلم بهترین مهربان را بازی کنند. پس از چند سال تاخیر در ساخت فیلم، این 3 از پروژه خارج شدند و در نهایت اورتگا، بن فاستر و توبی والاس جایگزین آنها شدند.

جشنواره تورنتو در انتظار فیلم

فیلم بهترین مهربان یکی از امیدهای اصلی درخشش در جشنواره تورنتو امسال است. جایی که انتظار میرود فیلم Finestkind یکی از بهترین فیلمهای جشنواره چهل و هشتم تورنتو باشد. این جشنواره امسال از 16 تا 26 شهریور 1402 برگزار خواهد شد.

فیلم بهترین مهربان را چطور و کِی ببینیم؟

بعد از جشنوار تورنتو، ماه سپتامبر. این دقیقترین تاریخی است که تا به امروز برای زمان اکران فیلم توسط پارامونت میدانیم. بعد از انتشار نسخه با کیفیت فیلم میتوانید آن را در سایت پلانو ببینید. همراه با پلانو از تماشای آنلاین فیلم لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با بهترین مهربان

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟