فیلم سرداب شیطان Crypt of Evil 2023

سرداب شیطان

Crypt of Evil 2023
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم سرداب شیطان (Crypt of Evil) در ژانر ترسناک از محصولات سینمای مستقل آمریکا در سال 2023 است که 9 آبان اکران خواهد شد. این فیلم که توسط تیم دونفره مایلز جان دالتون و نیکولای مالدن کارگردانی شده است درباره غارنوردی گروهی از جوانان است که باعث زندانی‌شدن آن‌ها در یک سرداب شیطانی قدیمی می‌شود. سردابی که گویا راه فراری از آن وجود ندارد. آنتونیا کانتافورا، مایلز جان دالتون و جیانی ماکیا سه بازیگر اصلی فیلم هستند. پس از انتشار نسخه با کیفیت فیلم میتوانید از تماشای آنلاین آن در سایت پلانو لذت ببرید.

فیلم سرداب شیطان؛ شیطانی که روزی بازخواهد گشت

فیلم سرداب شیطان را جان دالتون (Miles Jonn-Dalton) و نیکلای مالدن (Nikolai Malden) کارگردانی کرده اند؛ دو دوست که‌علاقه زیادی به ژانر فیلم‌های ترسناک دارند و در سال 2023 با ثبت شرکت سینه فیلم ترانس شروع به تولید آثاری در این ژانر کردند. اینبار این دو کارگردان به سراغ ماجرایی از جنس ماجراجویی در طبیعت رفته اند که سر از عالم ماورای طبیعت در می آورد.

راز تاریک یک غار

فیلم Crypt of Evil راوی داستان ماجراجویی چند دوست است که برای ماجراجویی به غارنوردی می روند و ماجرا به سرعت تبدیل به مساله بقا میشود چرا که عاملی ناشناخته و ورای طبیعت غار را برای آنها به دخمه ای نفرین شده تبدیل میکند.

در فیلم سرداب شیطان آنتونیو کانتافورا (جنز آندرس)، مایلز جان دالتون (تونی دیاموند)، مالیسا لونگو (خانم آناستازیا فون اورلوک)، آنتونیو مایانز (پدر دومینیک) و الن وینگ (تاتیانا) در نقش‌های اصلی فیلم بازی می‌کنند.

اکتبر ترسناک مایلز جان دالتون

مایلز جان دالتون و نیکلای مالدن سال پرکاری را در سال 2023 گذرانده اند و حاصل آن اکران 4 فیلم در 31 اکتبر 2023 است. این دو علاوه بر فیلم سرداب شیطان، فیلم‌ He Killed in Ecstasy را با نویسندگی مشترک و کارگردانی مالدن و فیلم Death Walks Behind You با نویسندگی و کارگردانی مشترک در اکتبر منتشر خواهند کرد. اما این همه ماجرا نیست و فیلم چهارمی هم همزمان اکران خواهد شد؛ فیلم انتقام دارکولا فیلم دیگری است که به سبک و سیاق این دو کارگردان روانه پرده سینما خواهد شد.

دو فیلم دیگر این دو دوست در سال 2023 است. فیلم سرداب شیطان با شعار «در میان مردگان شری نهفته است که هرگز نمی‌توان آن را دفن کرد»، سومین فیلم مشترک این دو نفر است که کار نویسندگی آن را با کمک جف السوپ انجام دادند.

‌فیلم Crypt of Evil را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم ترسناک پس از اکران برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با سرداب شیطان

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟