انیمیشن فرار مرغی 2 انیمیشنی کمدی است توسط سام فل‌ (Sam Fell) کارگردانی شده ادامه کارتون خاطره انگیز فرار مرغی یک است. در این انیمیشن کینجر بعد از فرار موفق از مزرعه تویدی (Tweedy) به مکان ایده‌آل خود می‌رسد؛ پناهگاه پرندگان جزیره با تمامی خصوصیات و امکانات مورد انتظار اما با ورود مالی دختر جدید گینجر و راکی‌ پایان داستان خوش گینجر رسیده است. این انیمیشن جذاب را‌ در پلانو تماشای آنلاین کنید.

انیمیشن فرار مرغی 2: ادامه‌ی یک نوستالژی

انیمیشن فرار مرغی 2 که توسط سام فل‌ Sam Fell کارگردانی شده و از نویسندگی کری کرک پاتریک (Karey Kirkpatrick) ، جان اوفارل (John O'Farrell‌) و‌ راشل تونارد (Rachel Tunnard‌) بهره برده است. این فیلم به عنوان دنباله‌ی فیلم فرار مرغیChicken Run (2000)‌ تولید شده و ستارگانی چون تاندیو نیوتن، زاخاری لوی، بلا رمزی، رومش رانگاناتان،‌ دیوید برادلی و دانیل میز‌ در این فیلم به عنوان صداپیشه هنرنمایی کرده‌اند.

داستان انیمیشن

بعد از فرار موفق از مزرعه تویدی Tweedy، گینجر به مکان ایده آل خود می‌رسد؛ پناهگاه پرندگان جزیره با تمامی خصوصیات و امکانات مورد انتظار، بدون هیچ خطری از انسان‌ها. با ورود دختر جدید گینجر و راکی به نام مالی پایان داستان خوش گینجر رسیده است. کل جمعیت مرغ‌ها با یک خطر جدید و تهدیدآمیز رو برو می‌شوند. گینجر و تیم او برای محافظت از آزادی خود باید مقاومت کنند!

تولید انیمیشن

فرار مرغی، در سال 2023 اکران می‌شود. این فیلم ساخته آردمن انیمیشنز Aardman Animations ،‌ استودیوکانالStudioCanal و Pathé می‌باشد و دنباله‌ای است از Chicken Run که در سال 2000 اکران شده بود.‌

فیلم‌های مرتبط با فرار مرغی 2

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟