فیلم سگ های خفته Sleeping Dogs 2024

سگ های خفته

Sleeping Dogs 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم سگ‌های خفته‌ (Sleeping Dogs) محصولی استرالیایی-آمریکایی است که قرار است در دوم فروردین 21 مارس 2024 در آمریکا نمایش داده شود. فیلم داستانی درباره یک کارآگاه سابق قتل به نام روی فریمن است که با بیماری آلزایمر دست و پنجه نرم می‌کند. وی مجبور می‌شود یک پرونده قتل قدیمی را بازگشایی کند پس از آنکه اطلاعات جدیدی فراهم می‌شود. این فیلم از رمان "The Book of Mirrors" اقتباس شده و راسل کرو و کارن گیلان در آن یازی می‌کنند. و کارگردانی آن به عهده آدام کوپر است. یه محض انتشار، در پلانو برای تماشای آنلاین آماده است.

‌فیلم سگ‌های خفته‌؛ قتل؛ معما فراموش و باقی ماجراها

این فیلم که قرار است دوم فروردین 21 مارس 2024 در آمریکا‌ اکران شود، یک فیلم هیجان‌انگیز است که آدام کوپر آن را کارگردانی کرده است. فیلم اولین کارگردانی بلند مدت آدام کوپر محسوب می‌شود. داستان فیلم درباره یک کارآگاه سابق قتل به نام روی فریمن (با بازی راسل کرو) است که برای درمان بیماری آلزایمر خود تحت درمان پیشرفته‌ای قرار می‌گیرد. او مجبور می‌شود تا پرونده قتل ده سال پیش یک استاد دانشگاه (با بازی مارتون چوکاس) را که توسط یک زن مرموز (با بازی کارن گیلان) دوباره مطرح شده، بررسی کند. در این فیلم، فریمن با تأثیرات تحقیقات پیشین خود در حین درمان آلزایمر دست و پنجه نرم می‌کند، به ویژه پس از آنکه زندانی محکوم به اعدامی که فریمن ده سال پیش دستگیر کرده بود، ادعا می‌کند که بی‌گناه است.

بازیگران اصلی فیلم عبارتند از:

  • ‌راسل کرو در نقش روی فریمن: یک کارآگاه سابق قتل که برای درمان بیماری آلزایمر خود تحت یک درمان پیشرفته قرار می‌گیرد.
  • ‌کارن گیلان در نقش لورا بینز: زن مرموزی که باعث می‌شود فریمن پرونده قتل یک استاد دانشگاه را دوباره باز کند.
  • مارتون چوکاس و تامی فلاناگن: اطلاعات دقیقی در مورد نقش‌های آنها در فیلم ارائه نشده است.

تهیه‌کننده این فیلم شرکت Nickel City Pictures است و توزیع‌کننده آن BGFilm می‌باشد. ژانر این فیلم به عنوان یک هیجان‌انگیز با موضوع بیماری آلزایمر توصیف شده است. آدام کوپر، کارگردان فیلم به ویژه به خاطر کارهایش در نوشتن فیلم‌نامه شناخته شده است. کوپر در کنار بیل کولاج، همکار نویسندگی‌اش، برای فیلم‌ها و پروژه‌های متعددی فیلم‌نامه نوشته‌اند، که شامل Exodus: Gods and Kings و Tower Heist است..

‌این فیلم، با تمرکز بر یک داستان پیچیده و درگیرکننده در مورد بیماری آلزایمر و تحقیقات قتل، فرصتی برای کوپر فراهم می‌کند تا مهارت‌های کارگردانی خود را به نمایش بگذارد. انتظار می‌رود که کوپر با استفاده از تجربه‌اش در نوشتن داستان‌های پرتنش و هیجان‌انگیز، توانایی‌های خود را در زمینه کارگردانی نیز به اثبات برساند.

فیلم Sleeping Dogs که بر اساس رمان "The Book of Mirrors" نوشته E.O. Chirovici ساخته شده است، فیلمبرداری اصلی از فوریه 2023 در ویکتوریا، استرالیا با تمرکز بر شهر ملبورن آغاز شده و تا ماه مه به پایان رسیده است

چرا باید منتظر فیلم سگهای خفته باشیم؟

  • داستان جذاب و پیچیده: ماجرای یک کارآگاه سابق مبتلا به آلزایمر که مجبور می‌شود یک پرونده قتل قدیمی را بازگشایی کند، جنبه‌هایی از معما و درام روانشناختی را به همراه دارد.
  • بازیگران مشهور: حضور بازیگران شناخته‌شده‌ای مانند Russell Crowe و Karen Gillan افزایش علاقه عمومی را تضمین می‌کند.
  • پس‌زمینه اقتباسی: این فیلم بر اساس رمان The Book of Mirrors نوشته E.O. Chirovici ساخته شده، که خود می‌تواند جذابیت خاصی به فیلم ببخشد به خصوص برای طرفداران ادبیات.
  • فیلمبرداری و مکان‌ها: مکان‌های فیلمبرداری در استرالیا و به ویژه شهر ملبورن می‌توانند تصویری جذاب و منحصربه‌فرد از فیلم ارائه دهند.

فیلم‌های مرتبط با سگ های خفته

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟