فیلم با ما تمام می شود ( ما تمامش میکنیم) It Ends with Us 2024

با ما تمام می شود ( ما تمامش میکنیم)

It Ends with Us 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم‌ با ما تمام می شود (ما تمامش می‌کنیم) It Ends with Us‌ محصول سال 2024 شبکه تلویزیونی سونی پیکچرز آمریکا است و زمستان (20 بهمن 1402) به نمایش درخواهد آمد. «با ما تمام می‌شود» که از کتابی پرفروش به همین نام اقتباس شده، توسط جاستین بالدونی کارگردانی و بازی شده است. این فیلم روایت زندگی و رابطه عاشقانه لیلی و رایلی را روایت می‌کند. رابطه‌ای پرچالش که با حضور اطلس کوریگان عشق قدیمی لیلی مشکلاتش بیشتر می‌شود. برای تماشای آنلاین این درام عاشقانه پرچالش با رسانه پلانو همراه باشید.

فیلم «با ما تمام می شود‌»: یک رابطه سمی

فیلم‌ با ما تمام می شود (ما تمامش میکنیم)‌ It Ends with Us اثری در ژانر درام عاشقانه از سینمای آمریکا در سال 2024 است. فیلم محصول مشترک شبکه تلویزیونی سونی، سیک پیکچرز و وی فارر استودیوز است و برای نمایش در زمستان برنامه‌ریزی شده است.

فیلم از رمانی پرفروش به همین نام نوشته کولین هوور‌ Colleen Hoover اقتباس شده است. از این کتاب که در سال 2016 منتشر شد، تا سال 2019 بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفت و به بیش از 20 زبان دنیا ترجمه شد. فیلمنامه اقتباسی فیلم توسط کریستی هال نوشته شد.‌

جاستین بالدونی Justin Baldoni بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی پس از علاقه‌مند شدن به این کتاب، به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم، همکاری با شرکت سونی را آغاز کرد. او در بازنویسی فیلمنامه با کریستی هال همکاری کرد، نقش شخصیت اصلی مرد فیلم را بازی و آن را کارگردانی نمود.

در این فیلم علاوه بر بالدونی در نقش رایلی، بلیک لایولی Blake Lively (لیلی) و برندون اسکلنر Brandon Sklenar (اطلس کوریگان) دو ضلع دیگر مثلث رومانس داستان را تشکیل دادند. جنی اسلیت، حسن مینهاج و استیو مونرو دیگر شخصیت‌های اصلی این فیلم هستند.

گاهی کسی که دوستت دارد، بیشتر از همه آزارت می‌دهد

لیلی بلوم بعد از اتمام کالج به امید برپا کردن کسب و کار گل فروشی خود به بوستون مهاجرت کرد. او که در خانواده‌ای با پدری پرخاشگر بزرگ شده بود، امیدوار بود که زندگی تازه‌ای فارغ از این دغدغه‌ها برای خود بسازد.

آشنایی با دکتر رایلی کینکید اتفاق خوبی برای او بود و به نظر می‌رسید او مرد ایده‌آل لیلی است اما رایلی از روابط عاشقانه فراری بود و صرفا به آشنایی ساده علاقه‌مند بود.

پس از مدتی رایلی نیز به لیلی علاقه‌مند شد و این دو رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کردند ولی لیلی متوجه شد که رایلی به دلیل اتفاقی در کودکی، قادر به کنترل خشم خود نیست و همانند پدرش، مستعد خشونت خانگی علیه اوست.‌

با ظاهر شدن اطلس کوریگان عشق دوران نوجوانی لیلی و احساس حسادت رایلی، رابطه این دو سمی‌تر شد. رابطه‌ای که علی‌زغم تبدیل شدن به ازدواج، با خشونت‌های گاه و بیگاه رایلی ناپایدار به نظر می‌رسید. لیلی باید برای آینده دختری که در حال تولد است تصمیم بزرگی بگیرد.

ما آخرین حلقه زنجیری خشونت خانگی هستیم

کولین هوور نویسنده کتاب با ما تمام می‌شود، داستان را بر اساس رابطه پرچالش مادر و پدر خودش نوشت. این به گفته او "سخت‌ترین کتابی که نوشته است" به سرعت تبدیل به یکی از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز شد و جایزه بهترین رمان را از خوانندگان گودریدز در سال 2016 دریافت کرد.‌

هوور با توجه به استقابل هواداران به داستان و شخصیت‌های آن، در سال 2022 دنباله داستان را بانام این با ما آغاز می‌شود It Starts with Us نوشت و منتشر کرد.

داستان کتاب با محوریت موضوع خشونت خانگی به خوبی شاخک‌های احساسی مخاطب را درگیر کرده و مثلث رومانس آن جذابیت زیادی برای دنبال کردن ایجاد کرد.

رابطه سمی، مریض ولی عاشقانه لیلی و رایلی در کنار سایه اطلس به عنوان رقیبی برای رایلی، فراز و نشیب‌های جذاب و غیرقابل پیش‌بینی به داستان بخشید و هواداران کتاب را برای دیدن فیلمی براساس این داستان مشتاق کرد.

لیلی شخصیت اصلی داستان که خود در کودکی قربانی خشونت خانگی بود، می‌خواهد او و دخترش آخرین حلقه این زنجیره شوم باشند.

بازیگری متوسط و کارگردانی آینده دار

جاستین بالدونی ازسال 2004 وارد دنیای بازیگری شد ولی هیچ‌وقت نتوانست به موفقیت چشمگیری برسد و همیشه در نقش‌های فرعی از او دعوت به کار شد.‌

در سال 2012 او مستند کوتاه چند قسمتی آخرین روزهای من My Last Days درباره جوانانی مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج را ساخت. او سپس در سال 2016 این عنوان را گسترش داد و توجهات را به خود جلب کرد.

در سال 2017 بالدونی اولین فیلم بلندش با نام پنج قدم فاصله Five Feet Apart را درباره دو جوان به نام استلا و ویل ساخت که مبتلا به بیماری فیبروز سیستیک هستند. ویل علاوه بر این به بیماری‌ای باکتریایی نیز دچار است که باعث می‌شود این دو همیشه پنج قدم فاصله ایمنی از یکدیگر را رعایت کنند. این درام عاشقانه کم هزینه بیش از 90 میلیون دلار فروش کرد و تبدیل به موفقیتی چشمگیر برای بالدونی شد.

‌ابرها Clouds دیگر فیلم بلند بالدونی است که براساس داستانی واقعی از نوجوانی موزیسین که به بیماری صعب العلاجی دچار شده بود، برای دیزنی ساخت. این فیلم نیز به مضامین مورد علاقه او نزدیک بود.

بالدونی از سال 2019 برای ساخت فیلم با ما تمام می‌شود شروع به پیش تولید کرد. انتخاب او و بلیک لاولی 39 و 35 ساله در نقش رایلی 30 و لیلی 23 بین هواداران رمان مقاومت ایجاد کرد ولی بعدها کولین هوور تصریح کرد که این انتخاب خود او بود و اذعان داشت که او در نوشتن رمان اشتباه کرده و بهتر است شخصیت‌هایی میانسال‌تر برای داستانش انتخاب می‌کرد.‌

فیلم It Ends with Us‌ را کجا ببینیم؟

شما می‌توانید برای تماشای آنلاین این فیلم درام عاشقانه به رسانه پلانو مراجعه کنید. این VOD فیلم را با بالاترین کیفیت و دوبله فارسی در اختیار شما قرار خواهد داد.

فیلم‌های مرتبط با با ما تمام می شود ( ما تمامش میکنیم)

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟