فیلم وینی پو: خون و عسل 2 Winnie-The-Pooh: Blood and Honey 2 2024

وینی پو: خون و عسل 2

Winnie-The-Pooh: Blood and Honey 2 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم وینی پو: خون و عسل 2 (Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2) محصول بریتانیا به کارگردانی ریس فریک واترفیلد و دنباله‌ی فیلم پرطرفدار «وینی پو: خون و عسل» محصول 2023 است. وینی پو، تایگر و پیگلت، حیوانات انسان‌نمایی هستند که تبدیل به قاتلینی درنده و مخوف می‌شوند و هر که را سر راهشان باشد شکار می‌کنند. این فیلم قرار است در فوریه 2024، اواسط زمستان 1403 به اکران عمومی برسد.‌ پلانو، به محض انتشار فیلم، آن را برای تماشای آنلاین، با کیفیت HD و دوبله فارسی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

وینی پو: خون و عسل 2‌

فیلم وینی پو: خون و عسل 2 (Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2) محصول سینمای مستقل بریتانیا در 2024 است. این اثر در ژانر وحشت و تریلر قرار دارد و ریس فریک واترفیلد آن را کارگردانی کرده و فیملنامه‌ی آن را نگاشته است. این فیلم، یک بازسازی ترسناک از مجموعه کتاب‌های کودکانه «وینی پو» Winnie The Pooh اثر الکساندر میلن و ای اچ شپرد است. این فیلم، به علت موفقیت‌های تجاری نخستین قسمت آن، «وینی پو: خون و عسل» در 2023 در ادامه‌ی آن ساخته شده است. تولید فیلم در مراحل پایانی آن قرار دارد و احتمالا در فوریه 2024 ، اواسط زمستان 1403، به اکران عمومی خواهد رسید.

اسکات چمبرز (کریستوفر رابین)، رایان اولیویا (وینی پو)، ادی مکنزی (پیگلت)، لوییس سانتر (تایگر) و مارکوس مسی (جغد) هنرپیشگانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

وقتی وینی پو تبدیل به قاتل درنده می‌شود

وینی پو، یک خرس دوست‌داشتنی در کتاب کودکی به قدمت بیش از 95 سال است. او با دوستانش پیگلت و تایگر ماجراهای بامزه‌ای را رقم می‌زدند. بعدها کمپانی والت دیزنی مجموعه‌ی انیمیشن دو بعدی از روی آن را ساخت که برای کودکان سرگرمی‌آفرین و جذاب بود. در سال 2022 ریس فریک واترفیلد به سراغ این شخصیت‌ها رفت و با بودجه‌ای محدود اما ایده‌ای درخشان، با مضمون قاتل زنجیره‌ای و زیرژانر سلاخی فیلم «وینی پو: خون و عسل» را کارگردانی کرد تا شخصیت‌های بامزه و دلنشین، تبدیل به کابوسی مخوف شوند. کنجکاوی برای تماشای این داستان نوستالژیک از زاویه‌ای نو، گیشه را با موفقیت زیادی مواجه کرد. اکنون با بودجه‌ای بالا، قسمت دوم آن در حال تولید است.‌

واترفیلد در رابطه با قسمت دوم فیلم می‌گوید:« می‌خواهم آن را خشن‌تر و ترسناک‌تر بسازم و در دیوانه‌وار بودنش افراط کنم.» او همچنین تایید کرد که این فیلم در مقایسه با دنباله‌ی نخستینش، بازیگران و شخصیت‌های جدیدی نیز دارد. علاوه بر آن، شخصیت تایگر نیز به کاراکترها افزوده خواهد شد تا یک هیولای مخوف دیگر ضیافت خون‌آلود را تکمیل کند. یک فیلم ترسناک تمام عیار که توجه مخاطبان را در سراسر جهان به خود جلب خواهد کرد.‌

داستان فیلم وینی پو 2 در مورد چیست؟

در فیلم نخست، شاهد بودیم که کریستوفر رابین جوان، در جنگلی صد هکتاری ، با گروهی از موجودات انسان‌نما، همچون وینی پو، پیگلت و جغد ملاقات کرد و با آنها دوست شد. اما آنها را رها کرد تا در اثر گرسنگی و شرایط بد تبدیل به درندگانی انتقام‌جو شوند. وینی پو، یک مرد بالغ وحشی و خرس عروسکی ترسناک، یک قاتل زنجیره‌ای‌ست که شکار انسان می‌کند و هر که را که سر راهش است همراه با پیگلت به طرز فجیعی می‌کشد. در قسمت جدید، شخصیت تایگر نیز اضافه شده و کشتار با اره برقی نیز در دستور کار وینی پو قرار گرفت. تیم هیولایی قاتل، موجب ایجاد رعب و وحشت در شهر کوچک اشدان خواهد شد.

فیلم‌ Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 را چطور ببینیم؟

شما می‌توانید برای تماشای آنلاین فیلم «وینی پو: خون و عسل 2» به رسانه پلانو مراجعه کنید. این VOD فیلم را با کیفیت HD‌ و دوبله فارسی در اختیار شما قرار خواهد داد تا نهایت ترس و دلهره را با تماشای سلاخی آدم‌ها توسط هیولاهایی انسان‌نما تجربه کنید.

فیلم‌های مرتبط با وینی پو: خون و عسل 2

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟