انیمیشن «من نفرت انگیز 4» با عنوان دیگر «من شرور 4» Despicable Me 4 محصول کشور آمریکا در 2024 است. این اثر چهارمین قسمت از فرانچایز «من نفرت انگیز» محسوب می‌شود. کریس ریناد و پاتریک دلاژ کارگردانان آن هستند. شرکت ایلومینیشن به همراه یونیورسال پیکچرز نیز ساخت آن را بر عهده دارند. این انیمیشن قرار است 3 جولای 2024، 13 تیر 1403 منتشر شود. پلانو، پس از انتشار فیلم، تماشای آنلاین آن را با دوبله فارسی و کیفیت HD تقدیم علاقه‌مندان خواهد کرد.

‌من نفرت‌انگیز 4: یک شرور دوست داشتنی‌ Despicable Me 4

انیمیشن «من نفرت‌انگیز 4» یا «من شرور 4» به انگلیسی Despicable Me 4 محصول ایالات متحده در 2024 است. این انیمیشن در ژانر کمدی و ماجراجویی قرار دارد و چهارمین نسخه از مجموعه فیلم‌های «من نفرت‌انگیز» است. فیلمنامه‌ آن را مایک وایت نگاشته و کریس ریناد Chris Renaud و پاتریک دلاژ Patrick Delage کارگردانان آن هستند. شرکت ایلومینیشن به‌ Illumination Entertainment به همراه کمپانی یونیورسال پیکچرز Universal Pictures، تولید این انیمیشن را بر عهده دارد و قرار است در 3 جولای 2024، 13 تیر 1403 توسط یونیورسال پیکچرز منتشر شود.

تا به حال حضور استیو کرل (گورو)، کریستن ویگ (لوسی وایلد) و میراندا کسگرو (مارگو) به عنوان صداپیشه در این نسخه از فرانشیز «من نفرت انگیز» تایید شده است.

انیمیشنی پر از ماجراهای مهیج و مفرح

در سال 2010 شرکت ایلومینیشن به همراه رابط تجاری و شرکت مادرش، یونیورسال پیکچرز، کمدی سرگرم کننده و دوست‌داشتنی «من نفرت انگیز» را ساخت که با استقبال پرشوری مواجه شد. وقتی یونیورسال پیکچرز در 2010 با بودجه حدود 70 میلیون دلاری این فیلم را به سینما تقدیم کرد، با موفقیت تجاری عظیمی روبرو شد و بیش از 540 میلیون دلار فروش کرد.

این استقبال موجب شد عوامل سازنده، دست به کار شوند و در طول سالیان دنباله‌های مختلفی از آن را ساختند و این‌گونه «من نفرت انگیز» تبدیل به فرانشیزی پر شاخ و برگ شد. دو دنباله‌ی اصلی «من نفرت انگیز 2» در 2013 و «من نفرت انگیز 3» در 2017 و دو پیش درآمد با عناوین «مینیون‌ها» 2015 و «مینیون‌ها: ظهور گورو» در 2022 از این انیمیشن هستند. در کنار آن فیلم‌های کوتاه، مجموعه‌های اینترنتی، سریال‌های تلویزیونی و بازی‌های کامپیوتری زیادی بر این اساس ساخته شد. علت این حجم از محبوبیت را می‌توان این چنین توضیح داد که این انیمیشن به عنوان یک سرگرمی دلپذیر خانوادگی پذیرفته شده است زیرا تماشای آن برای همه‌ی رده‌های سنی جذابیت دارد. از لحاظ فنی و بصری، این پویانمایی سبکی نزدیک به پیکسار دارد. از نظر شخصیت‌پردازی نیز خلاقانه عمل کرده و کاراکترهایی چون گرو و مینیون‌ها را از 2010 به عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های خیالی به دنیای سرگرمی معرفی کرده است.

گرو، مینیون‌ها و صداپیشگان آنها

فلونیوس گرو، قهرمان اصلی فیلم است. او شخصیتی باهوش و خلاق دارد اما به‌خاطر قیافه‌ی نه چندان زیبایش، نمی‌تواند در جامعه توانایی‌هایش را ارائه کند یا روابط اجتماعیش را گسترش دهد. هر چه در دنباله‌ها بیشتر پیش می‌رویم، گرو تبدیل به شخصیتی مهربان و قهرمانی در مبارزه با شروران می‌شود. گرو همیشه لباس رسمی و کت و شلوار برتن دارد. طرفداران او در 2022 زمانی که «مینیون‌ها: ظهور گرو» اکران شد با کت و شلوار سیاه به استقبال فیلم می‌رفتند. مخصوصا این‌که به‌خاطر پاندمی کرونا، چهار سال از پخش آخرین دنباله‌‌ی «من نفرت انگیز 3» می‌گذشت. در ابتدا قرار بود کاراکتر گرو را شبیه به دراکولا تعریف کنند اما کریس رناد که کارگردانی دنباله‌ی چهارم آن را نیز بر عهده دارد به همراه پیر کافین در نهایت او را او را به شکل جیمز باند درآوردند.

صداپیشه‌ی گرو، از 2010 تا کنون استیو کرل Steve Carell هنرپیشه و کمدین آمریکایی و محبوب‌ترین شخصیت سیتکام «اداره» The Office است. او با هنرمندی، در شخصیت‌پردازی گرو، نقش مهمی ایفا کرده است.

در کنار گرو، مینیون‌‌ا، موجودات زرد موزی شکل دوست‌داشتنی، از شخصیت‌های محوری فیلم هستند. آنها بسیار به گرو علاقه دارند و تحت امرش هستند. صداپیشه آنها در هر چهار قسمت، کارگردان نسخه یک تا سه فیلم، پیر کافین است. او خلاقانه با آمیختن کلمات بی‌معنی از زبان‌های مختلف، برای آنها زبان مخصوص به خودشان را ابداع کرده است.

انیمیشن‌ Despicable Me 4 را چطور ببینیم؟

شما برای تماشای انیمیشن کمدی و جذاب «من نفرت انگیز 4» می‌توانید رسانه پلانو را انتخاب کنید. این VOD فیلم را با کیفیت HD و دوبله فارسی در اختیارتان خواهد گذاشت تا از تماشای آنلاین کارتون لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با من نفرت انگیز 4

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟