فیلم شکارچی جادوگر: شکار اوانجلین کرولی The Wizard Hunter: The Hunt for Evangelion Crowley 2024

شکارچی جادوگر: شکار اوانجلین کرولی

The Wizard Hunter: The Hunt for Evangelion Crowley 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم شکارچی جادوگر: شکار اوانجلین کرولی (The Wizard Hunter: The Hunt for Evangelion Crowley) محصول مشترک ایتالیا و آمریکا در سال 2024 است که پاییز 1403 به نمایش درخواهد آمد. نیکو توفولی بازیگر، نویسنده و کارگردان ایتالیایی در دومین تجربه کارگردانی پس از فیلم مهجور رویه پنهان چیزها، در این فیلم، داستانی رازآلود و ترسناک را دستمایه خود قرار داده است. جایزه‌بگیری که توسط یک کنتس مرموز برای یافتن کتابی جادویی روانه می‌شود. او در این سفر به دنیای شیاطین و جادوگران سفر کرده و با واقعیت شوکه کننده‌ای از اصل و نسب خود روبرو می‌شود. برای دیدن این فیلم پرهیجان با رسانه پلانو همراه باشید و به موقع تماشای آنلاین کنید

‌شکارچی جادوگر: شکار اوانجلین کرولی: جادوگر درون

فیلم سینمایی شکارچی جادوگر: شکار اوانجلین کرولی‌ محصول مشترک ایتالیا و آمریکا در ژآنر وحشت، رازآلود و تریلر در سال 2024 است و در پاییز 1403 به نمشایش درخواهد آمد.‌

نیکو توفولی Nico Toffoli بازیگر ایتالیایی که تجربیات نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی نیز در کارنامه دارد، در دومین فیلم بلندش، داستانی نوشته خودش را به تصویر می‌کشد. توفولی در ساخت این فیلم از مشاوره گریس ون Grace Wan کارگردان و بازیگر کانادایی نیز بهره برده است.

در این فیلم که داستانی از دنیای شکارچیان ارواح و جایزه بگیران را روایت می‌کند، نقش شخصیت اصلی یعنی ساموئل استون را مکس براون Max Brown بازی می‌کند. براون بازیگر انگلیسی است که سابقه بازی در سریال‌های داون تاون ابی، Sister Boniface Mysteries‌ و Nolly‌ را دارد. این فیلم نخستین نقش اصلی او در یک فیلم بلند محسوب می‌شود.

در کنار براون دو بازیگر قدیمی و شناخته شده در فیلم حضور دارند. کریستوفر لمبرت Christopher Lambert بازیگری که با فیلم هایلندر Highlander 1986 به شهرت رسید در نقش پل گرگ و پیتر استورمور Peter Stormare بازیگر سوئدی و یکی از بدمن‌های ثابت هالیوود در سال‌های اخیر که سابقه بازی در فیلم‌های کنستانتین، فارگو و برادران گریم و همچنین سریال 1923 را دارد در نقش مجیستر بارس یا های مستر بازی می‌کنند. نیکو توفولی نیز در نقش رامیرز مونتویا دلافونته و احتمالا اندی لو، دیگر بازیگران این فیلم هستند.

آخرین ماموریت شکارچی

ساموئل استون یک شکارچی جایزه‌بگیر اشیا قدیمی است که توسط یک مجموعه دار هنری استخدام شده است تا شاهکارهای گمشده را پیدا کند. او در پایان مأموریتش تصمیم به بازنشستگی می‌گیرد ولی یک کنتس مرموز می‌خواهد او را برای آخرین مأموریت یعنی یافتن کتاب افسانه‌ای «اوانجلیون کراولی» استخدام کند. گفته می‌شود در این کتاب رازهای باورنکردنی از دنیای شیاطین و جادوگران پنهان شده است.

همه معتقدند که این کتاب فقط یک افسانه است ولی استون راهی به سوی آن پیدا می‌کند. در این مسیر او باید با دشمنان و متحدانی از دنیای شیاطین و جادوگری روبرو شود. وقتی راز بزرگی از تبار استون برملا می‌شود، همه چیز برای او رنگ دیگری می‌گیرد.

بازیگری که افتخار را در کارگردانی جستجو می‌کند

نیکو توفولی بازیگر 53 ساله ایتالیایی نزدیک به 20 سال در دنیای فیلم و سینما حضور دادر. او با بازی در فیلم و سریال‌های ایتالیایی و در نقش‌های چندم فعالیت خود را آغاز کرد و هیچگاه نتوانست از این حد فراتر برود.

نام توفولی در چند فیلم شناخته شده هالیوودی مانند ماموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ قسمت اول و جان ویک 2 نیز به عنوان رهگذر و کتک خور دیده می‌شود.

توفولی در تلاش است که در دنیای کارگردانی، به افتخاراتی که در بازیگری به آن نرسید، دست یابد. او در سال 2015 فیلم مهجور The Hidden Side of the Things را ساخت که هرگز اکران نشد. در 2020 فیلم کوتاه Mnemonix: The Hive را نوشت و تهیه کرد.‌

سال 2024 سال پرکاری برای اوست. او در کنار فیلم شکارچی جادوگر: شکار اوانجلین کرولی فیلم بلند Mnemonix را در همکاری دیگری با کریستوفر لمبرت در دست ساخت دارد. این فیلم اکشن علمی تخیلی با همکاری استیو دیرینگ Steve Deering کارگردانی شده و در اواخر پاییز 1403 و تقریبا همزمان با فیلم شکارچی اکران خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید این خیز بلند توفولی نتیجه مورد نظر وی را خواهد داشت و او را با عنوانی تازه به دنیای سینما معرفی خواهد کرد یا خیر.

فیلم The Wizard Hunter: The Hunt for Evangelion Crowley را چطور ببینیم؟

این فیلم راز آلود و حشت انگیز پس از اکران برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با شکارچی جادوگر: شکار اوانجلین کرولی

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟