فیلم زوئی دیگر (The Other Zoey 2023)‌ به کارگردانی سارا زندیه فیلمی است در ژانر کمدی، درام و عاشقانه که در آن دختری به نام زوئی که به عشق رمانتیک اعتقاد ندارد در موقعیتی قرار میگیرد که باورهایش را با چالش روبرو میکند. این فیلم در 28 مهر 1402 در آمریکا اکران شده است و آمازون آن را در پلتفرم VOD به نمایش در آورده است. بازیگر نقش زوئی در این فیلم جوزفین لنگفورد است که ستاره سری فیلمهای After بوده است.

فیلم زوئی دیگر؛ عشق رمانتیک بالاخره وجود دارد یا نه؟

زوئی به عشق اعتقاد ندارد و معتقد است که سازگاری است که روابط را عاطفی را میسازد و باعث پایداری آنها میشود. او که در زمینه علوم کامپیوتر و IT فعال است و بسیار باهوش و مطلع است باعث می شود ستاره فوتبالی به اسم زک (با بازی درو استارکی) دچار حادثه شود و به صورت موقت دچار فراموشی شود. زک با فرد دیگری به اسم زوئی در ارتباط است که این زوئی دوم با قهرمان فیلم «زوئی دیگر» اشتباه گرفته شود و همین مساله پیچیدگی های زیادی ایجاد میکند. چالشهای این موقعیت کمیک قرار است نگرش و باورهای زوئی را به شکل جدی با علامت سوال روبرو کند.

یک تنفس رمانتیک و کمدی در یک ماه ترسناک

‌زمان اکران فیلم زوئی دیگر درست بین کارهای جدی و ترسناکی است که ترافیک ژانر ترسناک را سنگین کرده اند. تماشای فیلم رمانتیک و کمدی زوئی دیگر میتواند برای علاقمندان به سینما در ماه اکتبر میلادی یک تنفس و رنگ بوی تازه باشد

جوزفین لنگفورد بازیگر نقش زوئی در فیلم «The Other Zoey»

زوئی دیگر، یادآوری فرانچایز فیلمهای After

طرفداران سری فیلمهای After یک دلیل محکم برای تماشای فیلم The Other Zoey دارند؛ کاراکتر تسا در سری فیلمهای After برای طرفداران این سری فیلم با بازی جوزفین لنگفورد خاطره انگیز شده است و این بازیگر در یک فیلم زوئی دیگر نقشی را به عهده گرفته است که یادآور فرانچایز After است.

آشنایی با کارگردانی ایرانی آمریکایی فیلم

سارا زندیه کارگردان فیلم ایرانی-آمریکایی است. او قبلا در جشنواره‌های کلیولند و فلوریدا با فیلم A Simpl Wedding نشان داده است که در روند کاری خود صاحب امضا است و تحسین منتقدان را به دست آورده است. فیلمنامه‌نویسی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی سه حوزه کاری تخصصی او هستند.

زوج بازیگری فیلم زوئی دیگر

جوزفین لنگفورد در نقش زوئی میلر قبلتر در سری فیلمهای After ثابت کرده است که به خوبی از عهده نقشهای کمدی و رمانس بر می آید. حضور او در این فیلم نقطه اتکای مهمی به شمار میرود.

درو استارکی نقش مقابل کاراکتر زوئی را در فیلم به عهده دارد. او زک مک لارن ستاره فوتبال را بازی میکند کسی که از نظر نگاه به فلسفه زندگی اساسا نقطه مقابل زوئی است.

فیلم The Other Zoey را کی ببینیم و کجا؟

فیلم زوئی دیگر، 20 اکتبر 2023 (28 مهر 1402) در آمریکا توسط برین استورم مدیا در سینماها اکران شده است. Amazon هم پخش جهانی این فیلم را در بستر VOD به عهده دارد. پس از انتشار نسخه با کیفیت فیلم میتوانید از تماشای آنلاین آن در سایت پلانو لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با زوئی دیگر

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟