فیلم اجتماع (Community: The Movie) در ژانر کمدی محصول سال 2024 شرکت سونی پیکچرز آمریکا است. این فیلم نسخه‌ای سینمایی از سریال کمدی محبوب شبکه NBC به نام اجتماع است. دن هارمون، خالق مجموعه، فیلمنامه فیلم را با همکاری اندرو گست نوشته است. در این فیلم بار دیگر شخصیت‌های خاص و جذاب این سریال از جمله جف، بریتا، عابد و شرلی دور هم جمع خواهند شد تا تجربه‌ای شیرین را برای علاقه‌مندان این سریال به وجود آورند. برای تماشای آنلاین این فیلم کمدی شیرین با رسانه پلانو همراه باشید.

‌فیلم اجتماع : جمع ناجورها

فیلم اجتماع‌ اثری در ژانر کمدی از سینمای آمریکا در سال 2024 و محصولی از کمپانی معظم سونی پیکچرز است. این فیلم با همکاری کمپانی یونیورسال استودیوز و یونیورسال تلویژن تولید خواهد شد.

این فیلم به عنوان فیلمی ملهم از مجموعه تلویزیونی اجتماع تولید خواهد شد. این مجموعه در 6 فصل از سال 2009 تا 2015 از شبکه NBC آمریکا و یاهو استودیوز پخش شد.

دن هارمون Daniel James Harmon فیلمنامه‌نویس و تهیه کننده‌ خلاق آمریکایی و خالق این مجموعه، فیلمنامه فیلم سینمایی اجتماع را نیز نوشته است. هارمون علاوه بر خلق این مجموعه پرطرفدار و کالت، یکی از خالقان مجموعه انیمیشن بزرگسالان ریک و مورتی نیز هست.‌

او در نوشتن فیلمنامه فیلم اجتماع از همکاری اندرو گست Andrew Guest بهره برده است. گست از باتجربه‌های نویسندگی سریال است و سریال کمدی جنایی بروکلین 99 Brooklyn Nine-Nine و با من ازدواج کن Marry Me از جمله کارهای اوست.

در این فیلم بار دیگر جم ناجور گروه آموزش زبان اسپانیایی کالج اجتماعی گریندیل در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت. جوئل مکهیل Joel McHale در نقش جف وینگر، شخصیت اصلی داستان، گیلین جیکوبز در نقش بریتا پری، دنی پودی در نقش عابد ندیر، ایوت نیکول بروان در نقش شرلی بنت، آلیسون بری در نقش انی ادیسون، دونالد گلاور در نقش تروی بارنز، کن ییونگ در نقش بن چانگ و‌ جف راش در نقش دین پلتون دوباره در کنار هم خواهیم دید.

اجتماع از کجا آمد؟

داستان سریال اجتماع به این صورت آغاز شد که جف وینگر وکیلی مجرب پس از مشخص شدن جعلی بودن مدرکش از شرکت حقوقی‌اش اخراج می‌شود. او مجبور است برای کسب مدرک واقعی در کالج اجتماعی گریندیل در ایالت کلورادو تحصیل کند. کالج‌های اجتماعی موسسات آموزش عالی هستند که در فاصله بین دوره متوسطه و دانشگاه، مدارکی معادل فوق دیپلم به دانشجویان ارایه می‌کنند و به دلیل اینکه اکثر دانشجویانشان، اهل همان منطقه هستند به کالج اجتماعی معروفند.

این فضای تحصیل اصلا به مذاق جف خوش نیامده و او سعی دارد هر چه زودتر به دوران خوش وکالت برگردد. در این میان او خیلی زود دلباخته پریتا، همکلاسی‌اش ‌می‌شود و برای جلب توجه پریتا و ایجاد موقعیتی برای گذراندن وقت با او، اعلام می‌کند که قصد ایجاد گروه مطالعاتی آموزش زبان اسپانیایی دارد.

کار از جایی بیخ پیدا می‌کند که پریتا دوستان و همکلاسی‌های دیگری به این جمع وارد کرده و یک گروه 7 نفره با اعضایی عجیب در آن دور هم قرار می‌گیرند و اتفاقات جذابی را باعث می‌شوند. در 6 فصل سریال، دوره تحصیل این گروه در کالج به پایان می‌رسد و آن‌ها از یکدیگر جدا می‌شوند.

راه طولانی سریال تا فیلم

دن هارمون یکی از نویسندگان خلاق تلویزیون آمریکا از سال 1996 درحال تجربه اندوزی و فعالیت است. او در سال 2006 به عنوان یکی از نویسندگان انیمیشن نامزد اسکار خانه هیولا Monster House حاضر بود. نقطه اوج موفقیت او خلق سریال اجتماع در سال 2009 برای ان بی سی بود. این سریال سیت‌کاتم بسیار دیده شد و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرد. هارمون در 110 قسمت و شش فصل این سریال را با موفقیت ادامه داد.

ایده ساخت فیلم سینمایی با حضور شخصیت‌های سریال اجتماعی از سال 2014 در ذهن دن هارمون بود. این ایده به دلایل مختلف از جمله به توافق نرسیدن با کمپانی‌های سازنده، کرونا و مشغله‌های دیگر او تا امسال به تاخیر افتاد.‌

در این فاصله هارمون با همکاری با جاستین رویلند Justin Roiland مجموعه انیمیشن علمی تخیلی مخصوص بزرگسالان به نام ریک و مورتی Rick and Morty را بنیان نهادند. این انیمیشن حول رابطه ریک یک دانشمند نابغه ضد اجتماع و مورتی نوه 14 ساله بانمک و خل وضع او می‌گردد. این زوج با الهام از شخصیت‌های فیلم بازگشت به آینده طراحی شدند. این انیمیشن نیز به دلیل فضای ترکیبی خشن، کمدی و وحشت مورد توجه واقع شد.

فیلم اجتماع اولین تجربه فیلمنامه فیلم بلند دن هارمون است و باید دید آیا او می‌تواند شیرینی و جنون آثار تلویزیونی و کوتاه خود را در طی یک فیلم سینمایی گسترش داده و توجه تماشاگران سینما را به خود جلب کند.

فیلم Community: The Movie را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم کمدی شیرین و بانمک پس از اکران برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با فیلم اجتماع

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟