فیلم فیلم ون گوگ Van Gogh 2024

فیلم ون گوگ

Van Gogh 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم ون گوگ (Van Gogh) در ژانر بیوگرافی محصول سال 2024 سینمای مستقل آمریکا است که در کمپانی کالیوپ فیلمز تولید خواهد شد. این فیلم توسط خانم کیرا مادالو سیسای بازیگر، تهیه‌کننده و نویسنده روسی – سیرالئونی ساکن آمریکا تهیه خواهد شد. مادالو سیسی خود نویسندگی فیلمنامه این فیلم زندگینامه‌ای را انجام داده است. او تلاش کرده است در این فیلم زندگی سرشار از نبوغ، جنون و رنج این هنرمند نقاش شوریده را به تصویر بکشد. برای تماشای آنلاین این فیلم درام پر از شوریدگی با رسانه پلانو همراه باشید.

‌فیلم ون گوگ: شوریده حالی یک نقاش‌

فیلم ون گوگ‌ اثری در ژانر درام زندگینامه‌ای از محصولات کمپانی مستقل آمریکایی کالیوپ فیلمز در سال 2024 است.‌ مدیر این کمپانی خانم کیرا مادالو سیسای‌ که تجربه تهیه و تولید چند فیلم کوچک و مستقل را دارد، در سال 2024 و در گامی بزرگ تولید نزدیک به 10 فیلم بلند را برنامه‌ریزی کرده‌است. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به فیلم تسئوس درباره اسطوره بزرگ آتنی، کووید با نگاهی به پاندمی کرونا، آینه‌ای به مایکل جکسون، مستندی درباره اسطوره موسیقی پاپ آمریکا اشاره کرد. خانم مادالو نویسندگی فیلمنامه این فیلم را نیز انجام داده است و در حال رایزنی برای انتخاب کارگردان، بازیگر و عوامل دیگر فیلم است.

نابغه مجنون یا مجنون نابغه

ونسان ون گوگ Vincent Willem van Gogh (1853-1890) که نام فامیل او در زبان هلندی فان خوخ تلفظ می‌شود، نقاش سبک پست‌ امپرسیونیسم هلندی بود. شیوه و سبک نقاشی او تاثیر بسزایی‌ بر هنر قرن بیستم داشت. کارهای مهم او از جمله شب پر ستاره، تک‌چهره، خودنگاره، چشم‌انداز، طبیعت بی‌جان، سرو، کشتزار گندم و گل‌های آفتابگردان در دنیا شناخته شده‌اند. ‌او در ده سال بیش از 2٬100 کار هنری تولید کرد که شامل 860 نقاشی رنگ روغن و بیش از 1٬300 نقاشی با آبرنگ، طراحی و چاپ است.

با اینکه او از کودکی به نقاشی علاقه داشت ولی تا نزدیک به بیست سالگی نقاشی نکرد و بسیاری از کارهای شناخته‌ شده‌اش را در دو سال آخر زندگی‌اش تکمیل کرد.‌

ون گوگ در خانواده‌ای متوسط به بالا به دنیا آمد و‌ درجوانی به فروش آثار هنری پرداخت. او در جوانی عمیقاً مذهبی بود و از سال 1879 به عنوان مبلغ در میان کارگران زغال‌سنگ در بلژیک فعالیت کرد. نقاشی را نیز او در آنجا آغاز کرد. او در زمان حیاتش در گمنامی به‌سر ‌برد و تنها یک تابلو نقاشی به نام تاکستان سرخ و چند طراحی از خود را توانست بفروشد. وی در اواخر عمر به شدت از بیماری روانی اختلال دوقطبی و فشار روحی رنج می‌برد. در مورد نحوه مرگ ونسان تردید وجود دارد، برخی معتقدند او خودکشی کرده و عده‌ای معتقدند که او به قتل رسیده است.

در مسیر بزرگی و عظمت

نام منحصر به فرد کیرا مادالو سیسای Kira Madallo Sesay بازتابی از دو میراث متنوع او است. او نیمی روسی و نیمی سیرالئونی است. کیرا از خانواده سلطنتی آفریقایی است. پدربزرگ او پادشاه قبیله خود در سیرالئون (معروف به رئیس) ماندینگو (ماندینکا) بود. پدرش نیز یک شاهزاده آفریقایی است. این خط خونی به این معنی است که وی یک شاهزاده آفریقایی است. عموی کیرا احمد تژان کابا رئیس جمهور سیرالئون بود. داستان عمویش در فیلم «الماس خونی» با بازی لئوناردو دی کاپریو نمایش داده شد.

کیرا در شهر نیویورک متولد شد، با این حال، بزرگ شدن در یک خانواده دیپلماتیک، کیرا را در سنین پایین در معرض طیف گسترده ای از فرهنگ های جهان قرار داد. او با پدرش به سراسر جهان سفر کرد، زیرا او به عنوان یک دیپلمات سازمان ملل متحد، سیرالئون را نمایندگی می کرد. این سبک زندگی سازمان ملل همچنین به کیرا امکان داد تا تجربه غنی از زندگی در کشورهای مختلف را داشته باشد.

کیرا موسس و مالک Kalliope Films است. ماموریت شرکت او تولید فیلم های با کیفیت بالا و سودآور در ژانرهای متنوع برای مخاطبان در سراسر جهان است. او که همیشه پذیرای ایده‌ها و همکاری‌های جدید است، در همکاری با تولیدکنندگان مختلف بین‌المللی کار می‌کند. کیرا عضو انجمن تولیدکنندگان معتبر آمریکا، شورای تهیه کنندگان است.

وی از سال 2005 در زمینه تهیه‌کنندگی فعالیت می‌کند ولی تاکنون نتوانسته فیلم درخور توجهی تولید کند. بیشتر کارهای او آثار کم ارزش و سیاه مشق‌هایی هستند که رنگ پرده نقره‌ای را ندیده‌اند.

شرکت وی پس از نزدیک به 10 سال سکوت، دوباره در سال 2024 فعال شده و بیش از ده عنوان فیلم سینمایی را در دست ساخت دارد.‌

فیلم‌ Van Gogh را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم درام پر رنج و نبوغ پس از اکران برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با فیلم ون گوگ

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟