فیلم بازیکنان (Players) یک فیلم‌ سینمایی آمریکایی تولید سال 2024 است.‌ کمپانی نتفلیکس حق پخش این فیلم را از تهیه‌کنندگان خریده است و برای پخش در شبکه خود در جدول نمایش قرار داده است. تریش سیه این فیلم را براساس فیلمنامه ویت اندرسون ساخته است و تام الیس، بازیگر مشهور سریال لوسیفر در نقش اول مرد آن حضور دارد. در این فیلم کمدی داستان نویسنده ورزشی (جینا رودریگز) را می‌بینیم که به شغل شریف تلکه کردن بازیکنان فوتبال آمریکایی مشغول است. آخرین شکار او (تام الیس) اما تبدیل به آخرین شکارش می‌شود. جایی که سوت پایان بازی برایش به صدا درمی‌آید. برای تماشای آنلاین این کمدی بانمک و عاشقانه با رسانه پلانو همراه باشید.‌

‌فیلم بازیکنان : سوت پایان بازی

فیلم بازیکنان محصول سال 2024 سینمای آمریکا است. کمپانی نتفلیکس حقوق پخش این فیلم را برای نمایش در شبکه گسترده خانگی خود خریده است. این فیلم توسط کمپانی‌های مارک پلت پروداکشنز، کمپ فایر تولید شده است و ابتدا قرار بود در سال 2023 نمایش داده شود ولی به دلیل مشکلات، اکران آن به تاخیر افتاد.

خانم تریش سیه (Trish Sie) کارگردان آمریکایی که با کارگردانی فیلم‌های موزیکال و سرگرم‌کننده استپ آپ: همه Step Up: All In پنجمین عنوان از این مجموعه فیلم موزیکال و رقص در سال 2014 و موزیکال کمدی شاد آوازخوان حرفه‌ای 3 (Pitch Perfect 3) شناخته می‌شود، در پنجمین تجربه کارگردانی خود این فیلم را ساخته است.

این فیلم برمبنای فیلمنامه‌ای از ویت اندرسون (Whit Anderson) ساخته شد. خانم اندرسون تجربه چند حضور کوتاه در فیلم‌های سینمایی به عنوان بازیگر دارد و تاکنون فیلمنامه سریال جنایی و تریلر اوزارک (Ozark) و اکشن ابرقهرمانی دردویل (Daredevil) را برای نتفلیکس نوشته است.

ستاره نقش مرد این فیلم تام الیس (Thomas John Ellis) بازیگر ولزی سینما است. الیس در سریال فانتزی لوسیفر Lucifer شبکه فاکس به علاقه‌مندان سینما شناسانده شد. او پیش از لوسیفر در سیتکام میراندای شبکه BBC نیز حضور داشت. او با اینکه تاکنون در چند فیلم سینمایی بازی کرده است ولی هنوز نتوانسته جایگاه محکمی روی پرده نقره‌ای بدست آورد. شاید این کمدی رمانتیک او را به عنوان بازیگری مناسب این نقش‌ها به سینماگران و سینمادوستان معرفی کند.

شخصیت اول زن این فیلم جینا رودریگز (Gina Rodriguez) بازیگر آمریکایی 39 ساله است. جینا از سال 2004 در سینما حضور دارد ولی لحظه درخشش او بازی در نقش شخصیت اصلی سریال طنز رمانتیک Jane the Virgin‌ در سال 2014 بود. این سریال برای او یک جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن سریال کمدی را به ارمغان آورد. او در فیلم نقش مک، یک روزنامه‌نگار تلکه‌بگیر و شیطان را که از راه عاشق کردن فوتبالیست‌ها روزگار می‌گذراند بازی می‌کند.

دامونز وایانز جونیور (آدام)، لیزا کوشی، جوئل کورتنی، براک اوهارن و آنگوستوس پرو دیگر بازیگران این فیلم رمانتیک و شاد هستند.

صیاد در دام

ماک روزنامه‌نگار ورزشی نیویورکی است که سال‌ها از عنوانش برای ارتباط برقرار کردن با فوتبالیست‌ها استفاده کرده است. او در این راه از کمک دوست نزدیکش آدام و همکارانش بهره می‌برد. وقتی تله‌های ماک و دوستانش فوتبالیست‌های جوان را حسابی در خود گرفتار کرد و حسابهایشان خالی شد، ماک و دوستانش صید بیچاره را ترک و به دنبال طعمه دیگر می‌روند.

همه چیز رویایی و خوشحال بود تا اینکه آخرین طعمه ماک برایش دردسرساز شد. ماک کم‌کم به طعمه‌اش علاقه‌مند شد و حالا همه توانش را باید صرف می‌کرد تا این‌بار او را از دست ندهد. این چرخش رویداد و وضعیت ماک موتور محرکه داستان این فیلم کمدی رمانتیک است.

در برهوت کمدی رمانتیک خوب

چند سال است که سینمای هالیوود از کمدی رمانتیک‌های جذاب و شاه پریانی که در دهه نود و اوایل 2000 تولید می‌کرد دور شده است. فیلم‌های کمدی رمانتیک معمولا سرگذشت دو جوان را در گیر و دار به دست آوردن و از دست دادن عشق تصویر می‌کنند. موفقیت این فیلم‌ها علاوه بر داستان بسیار به کیفیت شیمی رابطه زوج اصلی فیلم وابسته است. این بار یک بازیگر خوش چهره ولزی در کنار بازیگر دورگه آمریکایی سعی دارند این حس و حال را برای تماشاگران ایجاد کنند.

تولید این فیلم از سال 2021 در برنامه مارک پلت تهیه‌کننده حرفه‌ای سینما و هالیوود قراردارد. او کسی است که در سال‌های اخیر فیلم‌های موفقی نظیر لالا لند (La La Land) و پل جاسوسان (ridge of Spies) را تولید کرده است. تازه‌ترین فیلم موفق او نیز دادگاه شیکاگو 7 The Trial of the Chicago 7 بود که سال 2020 برای نتفلیکس ساخت.

فیلمبرداری سال 2021 در نیویورک انجام شد و برنامه اکران آن در سال 2023 درنظر گرفته شد ولی به دلایل نامعلوم اکران آن به زمانی نامعلوم در سال 2024 موکول شد.‌

فیلم Players را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم کمدی رمنتیک شوخ و شنگ پس از اکران برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با بازیکنان

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟