فیلم لنگ دراز (Longlegs) در ژانر ترسناک و تریلر محصول کمپانی نئون آمریکا در 2024 به نویسندگی و کارگردانی اوز پرکینز و هنرمندی نیکلاس کیج است. فیلم روایت یک افسر جوان و تازه‌کار اف‌بی‌آی است که باید برای حل معمای پرونده‌ای پیچیده، به دنبال قاتلی زنجیره‌ای باشد. او پس از نزدیک‌شدن به کشف راز معما، باید با سرعت و هوشمندی، از قتلی قریب‌الوقوع پیشگیری کند. شرکت نئون Neon هنوز تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده است. به محض اکران عمومی فیلم، پلانو آن را برای تماشای آنلاین با کیفیت HD و دوبله فارسی در اختیارتان خواهد گذاشت.

‌فیلم لنگ دراز: افسر تازه‌کار اف‌بی‌آی به دنبال قاتل مخوف زنجیره‌ای

فیلم «لنگ دراز» محصول ایالات متحده است که هنوز در مرحله تولید قرار دارد و در 2024 اکران خواهد شد. فیلمنامه این اثر را اوز پرکینز Oz Perkinsدر ژانر وحشت، معمایی و تریلر نگاشته و خود نیز آن را کارگردانی کرده است. «لنگ دراز» در زیر ژانری با محوریت قاتل زنجیره‌ای دسته‌بندی می‌شود.‌

کمپانی C2 و سترن Saturn Films تولید آن را بر عهده دارند و شرکت نئون Neon توزیع کننده‌اش است. نیکلاس کیج به عنوان یکی از عوامل شرکت سترن، به عنوان تولید کننده و بازیگر در این فیلم حضور دارد. فیلم در ونکوور کانادا تصویربرداری شد و فوریه 2023 فیلمبرداری آن پایان یافت. هنوز نئون، تاریخ اکران عمومی آن را اعلام نکرده است.

‌از هنرپیشگان دیگر فیلم، می‌توان به ملیکا مونرو (لی هارکر)، آلیشیا وید، بلر آندروود، ارین بویز(مامور اف بی آی)، ونسا والش (مامور سی اس آی)، لیزا چندلر، داکوتا دالبی (افسر فیسک)، چارلز جارمن (کشیش) و میشل سایر (پرستار) اشاره کرد.

قتل‌هایی که ریشه در تفکری خرافی دارند

لی هارکلر، یک پلیس اف بی آی جوان و تازه‌کار است که برای حل معمای پرونده جنایی انتخاب شده است: معماهای قتلی که علائم مشترکی دارند و نشان می‌دهد یک قاتل زنجیره‌ای پشت آنهاست. پس از تحقیق در مورد این قتل‌ها، هارکر به شواهدی می‌رسد که نشان می‌دهد یک تفکر خرافی انگیزه قتل‌هاست. وقتی به حل معمای قتل نزدیک می‌شود در شرایطی قرار می‌گیرد که باید برای جلوگیری از قتلی قریب‌الوقوع سریع و هوشمندانه عمل کند.

نیکلاس کیج، ستاره کهنه‌کار سینما

نیکلاس کیم کاپولا با نام هنری نیکلاس کیج Nicolas Cage هنرپیشه و فیلمساز امریکایی و از خاندان بزرگ سینمایی کاپولا است. او به عنوان فیلمساز و بازیگر در این پروژه مشغول به کار است. هنوز کاراکتر او مشخص نشده اما در مصاحبه‌ای نقشش را اینگونه معرفی کرد: «شخصیتی که صداهایی در سر دارد و همچون پدر ژپتوی تسخیر شده، عروسک می‌سازد.» به نظر می‌رسد، نیکلاس کیج همان قاتل زنجیره‌ای باشد که افسر جوان در جستجوی اوست.

او از معدود بازیگرانی است که می‌توانید در کارنامه‌ی سینماییش از بدترین تا بهترین‌ فیلم‌ها را بیابید زیرا در هر ژانری تجربه بازیگری دارد و هنرپیشه پرکاری نیز محسوب می‌شود.‌

کیج جوایز متعدد و نامزدی در جشنواره‌های معتبر را در سابقه کاری خود دارد. او به‌خاطر بازی در نقش یک فیلمنامه نویس الکلی در فیلم «ترک لاس وگاس» Leaving Las Vegas در 1995 برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.‌

او در سال 2022 در مصاحبه‌ای عنوان کرد که دوست دارد در آینده با کارگردانانی چون آری آستر و رابرت ایگرز کار کرده و در فیلم‌های ژانر وحشت بازی کند. حال کمپانی نئون، پرچم‌دار فیلم‌های ژانر وحشت، از او در فیلم جدیدش استفاده کرده است.

اوز پرکینز، کارگردان «لنگ دراز»

هنرپیشه، فیلمنامه نویس و کارگردان آمریکایی، اوزگود رابرت پرکینز، با نام هنری اوز پرکینز Oz Perkins نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. او فرزند آنتونی پرکینز، بازیگر هالیوود است. معروف‌ترین نقش پرکینزِ پدر، نورمن بیتس، قاتل زنجیره‌ای فیلم «روانی» Psycho آلفرد هیچکاک است. اوز پرکینز در «روانی 2» در نقش نورمن بیتس 12 ساله به ایفای نقش پرداخت. شاید همین تجربه بازیگری، موجب شد او به نویسندگی و کارگردانی ژانر وحشت علاقه نشان دهد.‌

نیکلاس کیج در مورد او می‌گوید:«من با اوز پرکینز در فیلم جدیدش همکاری می‌کنم. او در ژانر وحشت بسیار متبحر است. پسر آنتونی پرکینز، فیلم‌های خوبی را در کارنامه‌اش دارد. «گرتل و هنسل» فوق‌العاده بود.»

تماشای‌ Longlegs در‌ 2024 با پلانو

برای تماشای آنلاین فیلم سینمایی ترسناک و دلهره‌آور «لنگ دراز» از کمپانی نئون به رسانه پلانو مراجعه کنید. این رسانه VOD فیلم را با کیفیت HD‌ و دوبله فارسی در اختیار شما قرار خواهد داد تا ببینید چگونه یک پلیس تازه‌کار باهوش از عهده‌ی پرونده‌ی جنایی پیچیده برمی‌آید.

فیلم‌های مرتبط با لنگ دراز

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟