فیلم انواع مهربانی Kinds of Kindness 2024

انواع مهربانی

Kinds of Kindness 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم «انواع مهربانی» (Kind of Kindness) محصول آمریکا در 2024 است. این فیلم به کارگردانی یورگوس لانتیموس Yorgos Lanthimos است و حضور اما استون و ویلم دفو در آن حتمی است. فیلمنامه آن را لانتیموس و افیتیمیس فیلیپو نگاشته‌اند. اکثر آثار لانتیموس، مضمون کمدی سیاه دارند. پس از انتشار نسخه با کیفیت فیلم از تماشای آنلاین آن لذت ببرید. این فیلم در ابتدا AND نامگذاری شده بود.

‌فیلم انواع مهربانی : کمدی سورئال جدیدی از کارگردان مولف یونانی

فیلم «انواع مهربانی» محصول کشور آمریکا در 2024 است. یورگوس لانتیموس Yorgos Lanthimos ، فیلمساز شهیر یونانی، کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده دارد. افتیمیس فیلیپو، نویسنده اکثر آثار لانتیموس که برای فیلمنامه‌نویسی «خرچنگ» نامزد اسکار شده بود، در نگارش فیلمنامه «انواع مهربانی» با کارگردان همکاری کرده است. شرکت‌های المنت Element Pictures، Film4 و سرچ لایت Searchlight Pictures این فیلم را تولید کرده‌اند. این اثر سینمایی در مراحل پایانی قرار دارد و اکران آن در 2024 صورت خواهد گرفت. هنوز تریلر و خلاصه فیلم آن منتشر نشده است.

اما استون، جس پلمونز، مارگارت کوالی، مامودو عطیه، ویلم دفو، هانتر شیفر و هانگ چو از هنرپیشگانی هستند که در «انواع مهربانی» ایفای نقش می‌کنند.‌

گشت و گذاری در دنیای عجیب لانتیموس

یورگوس لانتیموس، کارگردان یونانی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های سینماست که سبکی منحصر به فرد دارد. او کارگردان مولف محسوب می‌شود. اگر از طرفداران سینمای لانتیموس باشید می‌دانید که آثار او نوعی کمدی سیاه هستند که فضایی سورئال دارند. برخی منتقدان سبک او را کافکایی می‌نامند زیرا سیر عجیب روایت‌ها در آثارش آن را از دیگر فیلم‌ها متمایز می‌کند.

او پس از ساخت «دندان نیش» Dogtooth بود که به سینمای جهان معرفی شد. دندان نیش روایت پدر دیکتاتوری است که به خیال خود مدینه‌ی فاضله‌ای ساخته و خانواده‌اش را در آن حبس کرده اما دختر عصیانگر، برنامه‌هاش را به هم می‌ریزد. این کمدی سیاه، در شاخه بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان، نامزد دریافت جایزه اسکار سد. همچنین در فستیوال فیلم کن، جایزه نوعی نگاه را از آن خود کرد. این کارگردان بین‌المللی، با فیلم‌های «خرچنگ» Lobster, «کشتن گوزن مقدس» The Killing of a Sacred Deer و «سوگلی» The Favourite جایگاه خود را در کنار برترین فیلمسازان جهان تثبیت کرد و با هنرپیشگان توانمندی همچون نیکول کیدمن، کالین فرل و الیویا کلمن کار کرد. فیلم «سوگلی» برای کلمن جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را به ارمغان آورد.

حال این کارگردان توانمند، با فیلم جدیدش، «انواع مهربانی» با اکثر عوامل فیلم قبلیش قرار است شاهکار دیگری را تقدیم سینما کند.

اما استون و ویلم دفو، هنرپیشگان «بیچارگان» در فیلم جدید لانتیموس

نام اما استون و ویلم دفو در میان بازیگران این فیلم به چشم می‌خورد. این دو در آخرین فیلم منتشر شده از لانتیموس با عنوان «موجودات بیچاره» Poor Things در 2023 نیز نقش‌آفرینی می‌کنند. «موجودات بیچاره» یا «بیچارگان» روایت دختری به نام بلا است که دست به خودکشی می‌زند و مجددا توسط دکتر باکستر به زندگی بازگردانده می‌شود. بلای از گور برگشته، حالا همچون کودکی مشتاق کشف دنیاست و رهایی می‌خواهد اما دانشمند، سعی در کنترل او دارد.‌

این کمدی تلخ سورئالیستی در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفت. یک داستان فرانکنشتاینی با محوریت یک زن توانسته توجه سینما دوستان را به خود جلب کند.

اما استون، هنرپیشه با استعداد هالیوود

امیلی جین استون، با نام هنری اما استون Emma Stone بازیگر و تهیه‌کننده اهل ایالات متحده است. او جوایز و نامزدی‌های متعددی در جشنواره‌های سینمایی در کارنامه هنری خود دارد. استون در 2015 نامزد دریافت جایزه اسکار برای بهترین هنرپیشه نقش مکمل زن برای «بردمن» Birdman شد. حضور در فیلم موزیکال دیمین شزل با عنوان «لا لا لند» La La Land در 2017 او را صاحب اسکار و جایزه بفتا کرد. فیلم کمدی سیاه «سوگلی» The Favourite اثر لانتیموس در 2019 نیز، نام او را در لیست نامزدهای اسکار قرار داد.‌

این هنرپیشه مورد علاقه لانتیموس، باری دیگر قرار است با وی همکاری داشته باشد تا ترکیب برنده، موفقیت‌های گیشه را تضمین کند.

ویلم دفو Willem Defoe مرد کهنه‌کار سینمایی هالیوود نیز قرار است در این فیلم نقش‌آفرینی کند.‌ این دومین همکاری لانتیموس و دفو محسوب می‌شود.

تماشای آنلاین فیلم Kind of Kindness 2024 ‌با رسانه پلانو

اگر از آن دسته از بینندگانی هستید که به سینمای لانتیموس و روح جذاب هنری آن علاقه‌مندید، ما به شما تماشای آنلاین «انواع مهربانی»‌Kind of Kindness‌را ازطریق رسانه VOD پلانو پیشنهاد می‌دهیم. پلانو این فیلم خوش ساخت را با کیفیت HD و دوبله فارسی در اختیارتان قرار خواهد داد تا از تماشای دنیای سورئال سینما لذت ببرید.‌

فیلم‌های مرتبط با انواع مهربانی

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟