فیلم ترسناک و تریلر درون از بیرون In from Outside محصول سال 2024 سینمای کانادا است. این فیلم با سرمایه‌گذاری شرکت سونی و پس از چند سال وقفه آماده نمایش شده است و اواسط بهار 1403 به نمایش درخواهد آمد. دن ولتون در دومین تجربه کارگردانی فیلم بلند خود این فیلم را با فیلمنامه‌ای مشترک از خودش، کن کینگ و ناتان وایت ساخته است. در این فیلم سه زوج در یک غذاخوری بین‌راهی توقف می‌کنند. با گم شدن یک به یک افراد، همه چیز بغرنج می‌شود. آیا موجودی ماورایی در کار است یا انسانی خبیث در جمع پنهان شده است؟ برای تماشای آنلاین این فیلم ترسناک با رسانه پلانو همراه باشید.

درون از بیرون In from Outside: نمی‌توانی آنچه درون داری را پنهان کنی‌

فیلم سینمایی درون از بیرون In from Outside اثری ترسناک و هیجان‌انگیز از سینمای کانادا در سال 2024 است. این فیلم توسط تله فیلم کانادا تهیه شده و سونی نیز برای نمایش آن ابراز آمادگی کرده است. بنا بر اعلام تهیه‌کنندگان، فیلم 23 می 2024 (اول خرداد 1403) اکران خواهد شد.

دن ولتون Dan Walton در دومین تجربه کارگردانی فیلم بلند خود و پس از 8 سال از فیلم اول خود احضار آمریکایی American Conjuring، موفق به ساخت پروژه مورد علاقه خود شد. او از سال 2015 برای ساخت این فیلم درحال تلاش و جمع‌آوری بودجه است و چند بار نیز تا مرز اکران آن پیش رفت. پس از شکست فیلم اول او که آن‌هم در ژانر ترسناک بود، تولید فیلم دوم با چالش جدی روبرو شد.

فیلمنامه این فیلم محصول مشترک تیم سه نفره با حضور دن والتون، کن کینگ Ken King و ناتان ویت Nathan Witte است. کینگ در فیلمنامه احضار آمریکایی -به عنوان اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی- نیز با والتون همکاری داشت. او در سال 2023 فیلم ترسناک سباستین Sebastian‌ ‌را برای من رابینسون نوشت که کمی از فیلم اولش موفق‌تر بود.

ناتان ویت بیش از اینکه نویسنده فیلمنامه باشد، یک بازیگر پرکار کانادایی است. او که کارگردانی و تهیه‌کنندگی را نیز تجربه کرده‌است بیشتر به خاطر بازی در فیلم و سریال‌های تلویزیونی در کانادا شناخته شده است. از مهمترین کارهای او می‌توان به فیلم‌های تلویزیونی My Best Friend's Bouquet 2020، Greed: A Seven Deadly Sins Story 2022 و Must Love Christmas 2022 اشاره کرد.

و آنگاه شش نفر آن‌جا بودند

فیلم درباره سه زوج است که در رستورانی بین‌راهی با پیچیده‌ترین و ترسناک‌ترین اتفاق زندگی خود مواجه می‌شوند. دستی در حال حذف یک یک آن‌هاست و باید قبل از مردن، راز قتل‌ها را پیدا کنند.

این سه زوج با بازی این بازیگران در فیلم درون از بیرون شخصیت‌پردازی شدند:

جیسون لایولی Jason Lively در نقش کارآگاه تیت. لایولی از جمله بازیگران قدیمی فیلم‌های ویدیویی آمریکا در دهه هشتاد و نود میلادی است. دوره بازیگری او در جوانی نتوانست برایش پیشرفتی به همراه داشته باشد و او از سال 1999 تقریبا از مارکت بازیگری خارج شد. از سال 2012 هم او هر چند سال در فیلم‌های نه چندان موفقی نظیر Hickok‌ و The Possessed هر دو محصول 2017 بازی کرد.

چلسی ریست Chelsey Reist در نقش تیا. خانم ریست از بازیگران فیلم و سریال‌های تلویزیونی کانادایی از سال 2008 است. مهمترین کار او سریال 100 The 100 محصول کمپانی CW است. وی در حال حاضر سریال علمی تخیلی نارکو لیپ NarcoLeap را در حال پخش دارد.

نیکول هاسک Nicole Husak در نقش دنیل. خانم هاسک هنرپیشه تازه‌کاری است که این فیلم اولین تجربه بازیگری او محسوب می‌شود.

سوفی هالند Sofie Holland در نقش رمی. خانم سوفی هالند بریا بازی در فیلم‌های The Exchange (2021) و‌ ‌(2019) Project Ithaca شناخته شده است.

ویلیام گروسمن William Grossman در نقش کریس. ویلیام چند سالی است که وارد سینما شده است و موزیکال رمانتیک Much Ado! 2022 دیگر نقش آفرینی اوست.

اریک کاوانا Erik Kavanagh در نقش گری. اریک نیز از جمله بازیگران جوانی است که این فیلم قرار است سکویی برای پرتاب او به دنیای سینما باشد.

فیلم ترسناک و تریلر درون از بیرون In from Outside را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز پس از اکران برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با درون از بیرون

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟