فیلم طالع بینی (Horrorscope) در ژانر ترسناک محصول سال 2024 آمریکا است. این فیلم اواسط بهار 1403 به نمایش درخواهد آمد. طالع‌بینی به صورت مشترک توسط اسپنسر کوهن و آنا هالبرگ براساس فیلمنامه نوشته خودشان کارگردانی شده است. در این فیلم ترسناک عده‌ای از دوستان دانشگاهی را می‌بینیم که یک به یک و براساس طالع‌بینی مشترکی که انجام داده بودند، می‌میرند. بازماندگان در تلاشند تا علت موضوع را کشف و جانشان را نجات دهند. برای تماشای آنلاین این فیلم ترسناک و دلهره‌آور با رسانه پلانو همراه باشید.

‌طالع بینی: طالع نحس

فیلم سینمایی طالع بینی اثری در ژانر ترسناک از سینمای مستقل آمریکا در سال 2024 است. شرکت‌های آلوی اینترتینمنت، گراوند کنترل و اسکرین جمز این فیلم را تهیه کرده‌اند. بنابر اعلام سازندگان، این فیلم 28 ژوئن 2024 (6 تیر 1403) منتشر خواهد شد.

کارگردانی فیلم به صورت مشترک توسط اسپنسر کوهن (Spenser Cohen) و آنا هالبرگ (Anna Halberg) انجام شده است. این دو تهیه کننده اجرایی فیلم نیز هستند و فیلمنامه آن را نیز با همکاری نیکلاس آدامز (Nicholas Adams) نوشته‌اند.‌

اسپنسر کوهن در این فیلم اولین تجربه کارگردانی فیلم بلندش را انجام داد. او پیش از این به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی فعالیت زیادی داشت. مشارکت در فیلمنامه فیلم سقوط ماه (Moonfall) ساخته 2022 رولند امریخ از مهمترین فعالیت‌های اوست. او همچنین عضویت در گروه داستان‌پردازی و تهیه فیلم اکشن بی‌مصرف‌ها (4 Expend4bles) را نیز انجام داده است.‌

اولین فیلمنامه او Extinction نام داشت که در سال 2013 نوشته شد. این فیلمنامه چند سال دست به دست شد تا نهایتا با حک و اصلاحاتی در سال 2018 توسط نتفلیکس و به کارگردانی بن یانگ تولید شد.

کوهن به عنوان تجربه شخصی تاکنون دو فیلم کوتاه Shattered 2008 و Blink 2022 را ساخته است. فیلم بلینک نیز از کارهای مشترک او و آنا هالبرگ در فیلمنامه و تهیه است.

آنا هالبرگ دیگر کارگردان و تهیه‌کننده فیلم از سال 2013 با کوهن همکاری را آغاز کرد. این دو رئالیتی شو Macklemore's Big Surprise را با یکدیگر خلق کردند. بعدها در بلینک، Extinction‌ و Expend4bles‌ نیز همکاری کردند.‌

هالبرگ در اولین تجربه فیلم‌سازی خود باز هم در کنار همکار قدیمی خود قرار گرفت تا فیلمنامه‌ای ترسناک را در صربستان به فیلم تبدیل کنند. آنها برای مجموعه بازیگران خود گروه جوان و کمتر شناخته شده‌ای را انتخاب کردند.‌

در این فیلم ترسناک با تعداد دانشجوی کالج روبروییم که روزی به خاطر شوخی و شیطنت، طالع اینده خود را نزد طالع‌بینی می‌بینند. وقتی از جمع یک به یک طبق پیشگویی‌ها می‌میرند، بقیه افراد در باتلاق ترس و هراس می‌افتند. چه نیرویی دست به کشتن این گروه ‌می‌زند و چگونه می‌توان آن را متوقف کرد؟!

جیکوب باتالون (Jacob Batalon) یکی از شخصیت‌های فیلم طالع‌بینی را پیش‌تر با نقش شخصیت ند لیدز در مجموعه فیلم‌های تازه مارول به عنوان دوست و همکلاسی مرد عنکبوتی دیدیم. اولیون فوره (Olwen Fouéré) بازیگر ایلندی انگلیسی با سابقه حضور در سریال تحسین‌شده نتفلیکس، تاج (The Crown) و فیلم مرد شمالی (The Northman 2022) رابرت اگر در این فیلم حاضر شده است.

آلانا بودن (Alana Boden) بازیگر انگلیسی دیگر شخصیت فیلم است. او پیش از این در فیلم Uncharted 2022 و سریال آقای سلفریج بازی کرده‌است.‌

هامبرلی گونزالز (Humberly González) هنرپیشه کانادایی یکی دیگر از دوستان کالج است. او یکی از نقش‌های فرعی فیلم Slumberland 2022 با بازی جیسون موموآ و چندین تجربه بازی در سریال و فیلم‌های تلویزیونی را دارد. آوانتیکا (Avantika) بازیگر هندی‌تبار، لارسن تامپسون (Larsen Thompson) بازیگر و مدل، وولفگانگ نوورگراتز و هریت اسلیتر دیگر شخصیت‌های فیلم طالع‌بینی هستند.

فیلم Horrorscope را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم دلهره‌آور و پرحادثه برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با طالع بینی

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟