فیلم‌بد حرف نزن‌(Speak No Evil) در ژانر درام، ترسناک و تریلر محصول سال 2024 سینمای آمریکا است که تابستان 1403 در 19 مرداد اکران خواهد شد. بلوم هاوس پروداکشنز‌ این فیلم را برای کمپانی یونیورسال تولید کرده‌است. حرف بد نزن بازسازی فیلمی دانمارکی/ هلندی به همین نام است که در سال 2022 نمایش داده شد. جیمز واتکینز، کارگردان انگلیسی سریال مک مافیا، برای ساخت این فیلم با فیلمنامه اقتباسی خودش انتخاب شده است. جیمز مک‌آووی، مکنزی دیویس و اسکوت مک‌نیری بازیگران اصلی فیلم هستن. داستان فیلم روایت خانواده سه نفره‌ای است که برای گذراندن تعطیلات خود به خانه روستایی دوستانشان می‌روند اما میزبانان با محبت و مهربان رنگ عوض کرده و همه چیز کم کم رنگ وحشت و دلهره به خود می‌گیرد.‌

بد حرف نزن : تا کجا تنش را تحمل می‌کنی

فیلم «بد حرف نزن» اثری در ژانر درام ترسناک و دلهره‌آور از سینمای آمریکا در سال 2024 است. شرکت بلوم هاوس پروداکشنز تولیدکننده تخصصی فیلم‌های ترسناک و سازنده فیلم‌هایی نظیر پنج شب با فردی (Five Nights at Freddy's) ، جن‌گیر: مومن و بوگی من در سال 2023، این فیلم را تولید کرده است. کمپانی یونیورسال نیز حقوق پخش این فیلم را خریداری کرده و در برنامه نمایش ماه آگوست خود (مرداد 1403) قرار داده است.

این فیلم بازسازی فیلم موفق دانمارکی/هلندی به همین نام (با نام دیگر میهمانان The Guests )است که توسط برادران تافدراپ (Tafdrup) ، مدس و کریستین نوشته شده و کریستین آن را کارگردانی کرده است. این فیلم در سال 2022 به نمایش درآمد و در جشنواره‌های ساندنس، اوستند و فیلمفست مونیخ مورد توجه واقع شد.‌

جیمز واتکینز (James Watkins) ، کارگردان و نویسنده انگلیسی، فیلمنامه اقتباسی فیلم را نوشت و آن را کارگردانی نیز کرد. این کارگردان 50 ساله به خاطر آثار ژانر ترسناکش شناخته شده است. فیلم‌های ترسناک دریاچه ایدن (Eden Lake 2008) با بازی کلی رایلی و مایکل فاسبندر، فیلم ترسناک ماورالطبیعه زنی در لباس سیاه (The Woman in Black‌ 2012) با هنرمندی دنیل رادکلیف و فیلم اکشن روز باستیل (Bastille Day 2016) با بازی ادریس آلبا مهمترین فعالیت‌های کارخانه ترسناک‌سازی او هستند. وی در فاصله روز باستیل تا فیلم حرف بد نزن، مینی سریال مک‌مافیا (McMafia) را در 8 قسمت بریا بی بی سی در سال 2018 ساخت.

در این فیلم جیمز مک‌آووی (James McAvoy) هنرپیشه باتجربه انگلیسی نقش یکی از میزبانان را بازی می‌کند. مک آووی اسکاتلندی را در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس X-men در نقش پروفسور الزویر جوان، فیلم رومانتیک تحسین شده تاوان (Atonement 2007) و فیلم ترسناک آن قسمت دوم (It Chapter Two 2019) دیدیم. او تجربه بازی در دو فیلم ترسناک و روان‌شناسانه شکافته (Split 2016) و شیشه (Glass 2019) به کارگردانی ام نایت شیامالان و در نقش یک قاتل چند شخصیتی را نیز در کارنامه دارد. او در تاوان به جایزه بهترین بازیگر نقش اول بفتا و نامزدی این جایزه در گلدن گلوب دست یافت.

ایفای نقش لوییس به عهده مکنزی دیویس (Mackenzie Davis) است . وی در ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا به دنیا آمد و بزرگ شد و به دانشگاه مک گیل در مونترال رفت. او بازیگری را در خانه نمایش محله در شهر نیویورک تحصیل کرد. مدت کوتاهی پس از آن، او توسط دریک دورموس کشف شد و اولین بازیگری خود را در فیلم بلند Breathe In (2013) انجام داد . مکنزی دیویس، بیشتر به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های " Halt and Catch Fire " و یکی از اپیزودهای سریال " Black Mirror " شناخته می‌شود. همچنین او را در فیلم Terminator: Dark Fate در نقش گریس یک ابرسرباز پیشرفته دیدیم.

اسکوت مک‌نیری (Scoot McNairy) بازیگر آمریکایی در نقش بن بازی می‌کند. این بازیگر سینما و تلیوزیون برای بازی در نقش‌های مکمل فیلم‌های آرگو، دوازده سال بردگی و بتمن علیه سوپرمن (Batman v Superman: Dawn of Justice) و همچنین سریال‌های کارآگاه حقیقی (True Detective) و Narcos: Mexico شناخته می‌شود.

تعطیلات جهنمی

لوییز و بن و دخترشان اگنس در یک تعطیلات با زوجی آشنا می‌شوند که پسری دارند که در اثر بیماری‌ای زبان خود را از دست داده است. چندی بعد نامه‌ای به دستشان می‌رسد که در آن، خانواده بن به گذراندن تعطیلاتی رویایی در خانه‌ای روستایی متعلق به دوستان جدیدیشان دعوت شده‌اند.

آنها از این فرصت استفاده کرده و به دوستان جدیدشان ملحق می‌شوند. در شروع همه چیز دوستانه و محبت‌آمیز است ولی کم کم رفتار میزبانان عجیب و عجیب‌تر می‌شود. میهمانان در شروع از روی رودربایستی اتفاقات ناخوشایند را تحمل می‌کنند ولی به مرور شرایط ترسناک‌تر و دلهره‌آور تر شده و پرده از اسرار عجیبی برداشته می‌شود. لوییز و بن باید خود و دخترشان را از این فضای پر تنش نجات دهند.

فیلم Speak No Evil را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم ترسناک روان‌شناختی برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت. همراه پا پلانو از تماشای آنلاین فیلم لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با بد حرف نزن

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟