فیلم دریای دروغ Sea of Lies 2024

دریای دروغ

Sea of Lies 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم دریای دروغ (Sea of Lies) در ژانر معمایی و تریلر محصول سال 2024 سینمای مستقل آمریکا است. این فیلم در شرکت ای بی فیلمز تولید شده است و در برنامه نمایش محدود دسامبر این سال (آذر 1403) قرار دارد. ای بی هاجز تهیه‌کننده این فیلم، نویسنده فیلمنامه و کارگردان آن نیز هست. او در این داستان جنایی از بازی کورین نمک، هانا فیرمن و استلیو ساوانته بهره برده است. وقایع دریای دروغ که با عنوان اولیه (یک جسد پیدا شده ...) تولید شده است، در یک شهر ساحلی خموده و خسته و طی 24 ساعت رخ می‌دهد. جسدی در ساحل یافته شده و کارآگاهی برای یافتن هویت مقتول و علت قتل باید با کمترین سرنخ‌ها روبرو شود. برای تماشای آنلاین این فیلم جنایی معمایی با رسانه پلانو همراه باشید.

‌فیلم دریای دروغ؛ داستان یک دریای بی ساحل‌

فیلم دریای دروغ‌ اثری در ژانر جنایی معمایی دلهره‌آور از سینمای مستقل آمریکا در سال 2024 است. ای بی فیلمز شرکت تولیدکننده این فیلم و متعلق به ای بی هاجز E.B. Hughes زمان دهم دسامبر برابر با 18 اذر 1403 را به عنوان زمان نمایش محدود دریای دروغ اعلام کرده است.

ای بی هاجز کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آثار مستقل سینمایی، فیلمنامه این فیلم را به نگارش درآورده است و آن را کارگردانی نموده است. این فیلم در ابتدا با عنوان (یک جسد پیدا شد ...) Dead Body Found... معرفی شد. در زمان ساخت نام آن به امواج خیزنده Rising Tides تغییر یافت و در نهایت دریای دروغ به عنوان نام نهایی آن انتخاب شد.

در این فیلم که وقایع آن طی 24 ساعت و در شهر کوچک ساحلی خموده و بی‌رونقی رخ می‌دهد، جسدی در ساحل پیدا شده است. کارآگاهی خسته و افسرده مامور پرونده جسد مرموز می‌شود. او باید برای کسی که نشانی از هویتش نیست و دریا هر سرنخی از او را از بین برده، نام و نشان یافته و قاتل و علت قتل را بیابد.

بازیگران فیلم دریای دروغ

شخصیت اصلی این فیلم کاپیتان بلر توسط کورین نمک‌ (Corin Nemec) بازی می‌شود. این بازیگر، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی، تا سال 1990 به عنوان Corin "Corky" Nemec نامیده می شد. نمک به خاطر ایفای نقش شخصیت اصلی در کمدی شبکه FOX پارکر لوئیس نمی تواند ببازد (1990-1993)، جوناس کویین در مجموعه تلویزیونی Stargate SG-1 و هارولد لادر در مینی سریال ABC The Stand و نقش کریستین کمبل در سریال ماورالطبیعه (Supernatural) شناخته شده است .‌

استلیو ساوانته (Stelio Savante) بازی در نقش شخصیت کارآگاه مکس کرین را به عهده دارد. این بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده اهل آفریقای جنوبی به خاطر نقش‌ یک روزنامه‌نگار آفریقای جنوبی و مامور مخفی موساد در مقابل جیم کاویزل و کلودیا کاروان در فیلم هیجانی سیاسی کافر (Infidel) ، یک شهردار پرتغالی در مقابل مت دیلون در درام فرار برای گریس (Running for Grace) ، معاون کلانتر شهر کوچکی که در مقابل کرس ویلیامز ، کلان لوتز و آن هچه در فیلم نوآر «آنچه باقی می‌ماند» (What Remains) قرار گرفت و یک پلیس سرکش در درام حماسی آفریقای جنوبی. رنگ های بهشت (Colors of Heaven) شناخته شده است.‌

وی در سال 2007 اولین مرد متولد آفریقای جنوبی نامزد جایزه انجمن بازیگران سینمای آمریکا (بهترین گروه در یک کمدی) برای نقش خود در سریال بتی زشت و سپس نقش‌هایی در فیلم‌های استودیویی My Super Ex-Girlfriend و Starship Troopers 3: Marauder شد. او همچنین سابقه بازی در نقش‌ موسی در مجموعه کتاب مقدس (The Chosen) و صداپیشگی صدای آژاکس در بازی‌های ویدیویی محبوب Call of Duty: Black Ops 4 و Call of Duty: Mobile را نیز در کارنامه دارد.

هیوز و تلاش برای بالابردن پرچم فیلمسازی

ریک برایان هیوز که با نام ای بی هیوز نیز شناخته می شود، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی است. وی در اوشن سیتی، نیوجرسی، ایالات متحده آمریکا بزرگ شد و در مدرسه فیلم در دانشگاه تمپل در فیلادلفیا و کالج کلمبیا در هالیوود تحصیل کرد و از 1985-1997 عکاس مجله Ring بود .

وی در فیلمسازی از دوستانش پل چارت ("آمریکایی بی‌نقص")، جری شاتزبرگ ("مترسک، وحشت در پارک سوزن")، چارلز برنت ("قاتل گوسفند") و دیوید برتون موریس ("پاتی راکس") الهام گرفت و محبوب‌ترین کارگردان عمر برای او جان کاساوتیس است.‌

هیوز در دهه 90 نتوانست راهی به هالیوود و استودیوهای بزرگ پیدا کند و بعد از چند فیلم کوتاه در حاشیه قرار گرفت. تلاش‌های او برای نویسندگی و کارگردانی در سال 2011 با برنده شدن فیلمنامه وفادار سقوط‌کرده Fallen Faithful در جشنواره فیلم بورلی هیلز 2011 به بار نشست.

او با تشکیل شرکت فیلمسازی خود، ای بی فیلمز در سال 2016 اولین فیلم بلندش با نام چرخش Turnabout را ساخت. این فیلم جوایزی را در جشنواره بین‌المللی فیلم میامی و جشنواره فیلم مستقل فیلادلفیا دریافت کرد. فیلم دوم او خروجی صفر Exit 0 در سال 2019 نمایش داده شد و در 2020 راه طولانی بازگشت The Long Way Back را ساخت.

دریای دروغ تازه‌ترین تلاش هیوز برای ورود به جریان اصلی سینمای آمریکا و بروز استعدادهایش است. باید منتظر ماند و دید که این بار تلاش او نتیجه درخوری خواهد داشت یا اینکه نیاز است که او مسیر تازه‌ای برای علایق خود بیابد.

فیلم رازآلود و دلهره‌آور دریای دروغ Sea of Lies را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم جنایی معمایی برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با دریای دروغ

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟