فیلم سفید برفی و ملکه شیطانی Snow White and the Evil Queen 2024

سفید برفی و ملکه شیطانی

Snow White and the Evil Queen 2024
None/10
4 مناسب برای بالاتر از 15 سال

فیلم «سفید برفی و ملکه شیطانی» (Snow White and the Evil Queen) در ژانر خانوادگی و عاشقانه محصول آمریکا در 2024 به نویسندگی جرمی بورینگ و اقتباسی لایو اکشن از افسانه سفیدبرفی و هفت کوتوله از برادران گریم است. فیلم روایت شاهدختی یتیم است که با نامادریش، ملکه شیطان صفت زندگی می‌کند و ملکه برای نابودی او دست به کارهای خبیثانه ای میزند. این فیلم تولید شرکت دیلی وایر Daily Wire است و قرار است در شبکه خانگی بنتکی Bentkey به نمایش درآید. پلانو این فیلم جذاب را به محض انتشار با کیفیت HD و دوبله فارسی برای تماشای انلاین در اختیارتان خواهد گذاشت.

‌سفید برفی و ملکه شیطانی: ملکه در کمین شاهزاده زیبا‌

فیلم سینمایی «سفید برفی و ملکه شیطانی» محصول امریکا در 2024 است. این اثر در ژانر درام رمانتیک و فانتزی قرار دارد و جرمی بورینگ (Jeremy Boreing) فیلمنامه آن را نگاشته است. این فیلم اقتباسی از «افسانه سفیدبرفی» است. کمپانی دیلی وایر‌ تولید کنندگی آن را بر عهده دارد و Bentkey شبکه خانگی کودکان از زیر مجموعه دیلی وایر قرار است آن را در 2024 توزیع کند. برت کوپر (Brett Cooper) در نقش سفید برفی در این فیلم هنرنمایی خواهد کرد.

ماجراهای سفید برفی خوش قلب و نامادری شیطان صفت

شاهزاده زیبای یتیمی به نام سفیدبرفی، با نامادریش، ملکه شیطانی در قصر زندگی می‌کرد. ملکه آینه‌ای جادویی داشت که به سوالاتش پاسخ می‌داد. وقتی ملکه از آینه پرسید: کی از همه زیباتر است؟ آینه پاسخ داد: سفیدبرفی. او پس از آگاهی از این حقیقت، از روی خشم و حسادت تصمیم می‌گیرد سفیدبرفی را از بین ببرد. ملکه روش‌های خبیثانه‌ای را برای نابودی سفیدبرفی در نظر می‌گیرد. او را به دست شکارچی سپرده تا در جنگل سربه نیستش کند اما دل شکارچی به رحم می‌آید. سپس در هیبت جادوگری، سیبی را سمی کرده و به خورد سفیدبرفی می‌دهد. اما در نهایت، قلب پاک شاهزاده‌ی زیبا او را از شر ملکه شیطانی در امان می‌دارد و پس از آشنایی با عشق جاودانیش، پایانی خوش برای داستان رقم می‌زند.

افسانه سفید برفی نوشته برادران گریم

داستان سفید برفی را همه ما از بریم. قدمت آن بیش از دو صده است و از یک افسانه آلمانی در قرن نوزده برآمده و نویسنده آن برادران گریم: جیکوب و ویلهلم هستند. در 1937 استودیوی انیمیشن والت دیزنی از روی این افسانه‌ی شیرین، انیمیشنی دو بعدی ساخت که موفقیت تجاری بزرگی در آن زمان برای شرکت در پی داشت.‌

استقبال از این انیمیشن سبب شد در طی سال‌های دراز، سینماگران و تهیه‌کنندگان صنعت سرگرمی از این داستان محصولات زیادی تولید کنند. فیلم‌ها و سریال‌های انیمیشن، اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های کامپیوتری و فیلم‌های لایو اکشن زیادی تا کنون از سفید برفی ساخته شد. هر بار نیز با استقبال همه‌ی رده‌های سنی مواجه می‌شد زیرا این افسانه چیزی در خود نهفته دارد که با وجود روشن بودن مسیر داستان، برای مخاطب تکراری نخواهد شد.

در 2024 قرار است دو فیلم لایو اکشن از سفید برفی تقدیم سینما دوستان شود. کمپانی والت دیزنی تولید کننده نسخه موزیکال «سفید برفی» با بازی گل گدوت در نقش ملکه برفی و ریچل زگلر در مقام سفید برفی است.

دو فیلم لایو اکشن سفید برفی در 2024

در 16 اکتبر 2023، همزمان با صدمین سالگرد والت دیزنی، مدیر دیلی وایر، جرمی بورینگ اعلام کرد که شبکه کودکان با عنوان بنتکی Bentkey را قرار است راه اندازی کند. بورینگ والت دیزنی را متهم به نقص قوانین کرد و در خلال صحبت‌هایش به بازسازی سفید برفی توسط دیزنی در سالی که آنها تصمیم به تولید نسخه لایو اکشن آن کردند اشاره کرد. او افزود که بنتکی داستان‌های کلاسیک زیبا را به نسل جدید به شکلی نو معرفی خواهد کرد.‌

همزمانی دو سفید برفی از دو کمپانی متفاوت بحث‌های زیادی را بر انگیخت. هالیوود ریپورتر از آن به عنوان مقابله سیاه با بازسازی سفیدبرفی توسط دیزنی یاد کرد.‌

این اولین فیلم بلند سینمایی است که بنتکی آن را پخش خواهد کرد. نویسنده فیلمنامه، جرمی بورینگ، مدیر دیلی وایر در مورد این اثر لایو اکشن می‌گوید:«فیلم در مورد یک شاهدخت و یک شاهزاده است. در مورد زیبایی و غرور، درباره عشق و قدرت آن برای زندگی است.»

هنوز تاریخ انتشار این فیلم اعلام نشده است.

فیلم Snow White and the Evil Queen را چگونه آنلاین تماشا کنیم؟

برای تماشای آنلاین فیلم سینمایی «سفیدبرفی و ملکه شیطانی» در ژانر فانتزی و درام رمانتیک را می‌توانید در رسانه VOD پلانو با کیفیت بسیار خوب و دوبله فارسی تماشا کنید. این رسانه معتبر تصویری، به محض انتشار فیلم آن را در اختیارتان قرار خواهد داد تا از تماشای ماجراهای سفید برفی لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با سفید برفی و ملکه شیطانی

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟