فیلم اتصال (Junction) در ژانر تریلر محصول سال 2024 سینمای مستقل آمریکا است. این فیلم توسط کمپانی وردی پروداکشنز که همکاری در فیلم سکوت مارتین اسکورسیزی را در کارنامه دارد تولید شده است. قرار است این فیلم ژانویه این سال (زمستان 1402) به نمایش عمومی درآید. کارگردان، نویسنده، تهیه‌کننده و یکی از بازیگران این فیلم برایان گرینبرگ است که اولین تجربه فیلمسازی خود را در این فیلم درام اجتماعی پرهیجان تجربه می‌کند. او در اتصال به بحران مدرن مصرف داروهای ضددرد -نظیر مرفین- در آمریکا می‌پردازد و از سه دیدگاه مختلف می‌پرسد که چگونه این اتفاق افتاد. مدیرعامل یک شرکت داروسازی، پزشک و بیمار کسانی هستند که از زاویه دید خود این اپیدمی را روایت می‌کنند. برای تماشای آنلاین این فیلم دلهره‌آور اجتماعی با رسانه پلانو همراه باشید.

‌فیلم اتصال: کجای راه اشتباه کردیم؟

فیلم اتصال اثری در ژانر دلهره‌آور از سینمای مستقل کشور آمریکا در سال 2024 است. وردی پروداکشنز (Verdi Productions) از شرکت‌های کوچک فیلمسازی آمریکایی این فیلم را برای نمایش در تاریخ 26 ژانویه برابر با 6 بهمن 1402 آماده نمایش کرده است. از مهمترین آثاری که این شرکت در تولید آن نقش داشته است، سکوت (Silence 2016)، نجات وحشی (Savage Salvation 2022‌) و شب در سوییچ گرس (Midnight in the Switchgrass 2021) است.

برایان گرینبرگ (Bryan Greenberg) که بیشتر به عنوان بازیگر در نقش‌های مکمل فیلم و سریال شناخته می‌شود این بار تلاش کرده است استعداد خود را در زمینه‌ای تازه بیازماید. او با انتخاب موضوعی اجتماعی بر بستر تریلر، تلاش دارد که نقبی به وضعیت مصرف داروهای خاص ضد درد نظیر مرفین با نام عمومی اُپیوئید (Opioid) در آمریکا از نگاه سه طرف داستان یعنی پزشک، شرکت داروسازی و بیماران بزند. او در این فیلم تهیه کننده، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر نقش مایکل است.

در این فیلم بازیگران دیگری نیز حضور دارند. جیمی چانگ، سوفیا بوش، میکلا کانلین، گریفین دان و رایان ایگولید دیگر بازیگران این فیلم هستند.

اولین قدم، چالش بزرگ

برایان گرینبرگ در اوماها نبراسکا به دنیا آمد و در سنت لوئیس میسوری آمریکا بزرگ شد. وی فارغ التحصیل برنامه بازیگری در NYU Tisch School Of The Arts است و دستی در خوانندگی نیز دارد. او پس از نزدیک به 25 سال حضور در عرصه بازیگری، در اتصال اولین تجربه خلق یک اثر سینمایی بلند را انجام داد.‌

او در آینده نزدیک فیلم شما مردم‌ (You People) را آماده نمایش دارد که در کنار جونا هیل، ادی مورفی و جولیا لوئیس دریفوس بازی کرده است. برایان همچنین در فیلم بیوگرافی بثی از HBO در کنار کویین لطیفه و به کارگردانی دی ریس کارگردان Mudbound حاضر شده است.‌

از فیلم‌های شناخته شده او که در نقش‌های مکمل در کنار بازیگران بزرگ دیده شد می‌توان به فیلم اصلی (Prime 2005) با بازی مریل استریپ و یوما تورمن و نبرد عروس‌ها (Bride Wars 2009) با بازی آن هاتاوی و کیت هادسون اشاره کرد. وی در تلویزیون برای بازی در سریال How to Make It in America و The Mindy Project از شبکه اچ بی او شناخته شد.‌

بحران داروهای ضد درد در آمریکا

در ایالات متحده آمریکا، یکی از معضلات دارویی، اپیدمی استفاده بیش از حد گسترده و مداوم از داروهای مخدر و مسکن اوپوئید، هم از نسخه های پزشکی و هم از منابع غیرقانونی است . به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، این همه‌گیری در اواخر دهه 1990 در ایالات متحده آغاز شد. زمانی که داروهای مخدر به طور فزاینده ای برای مدیریت درد تجویز شدند، این موضوع نوعی اعتیاد ایجاد و منجر به افزایش مصرف کلی مواد افیونی در سال‌های بعد شد. البته اکثریت آمریکایی‌هایی که از مواد افیونی تجویزی استفاده می‌کنند، باور ندارند که به آنها معتاد هستند.

در ایالات متحده، تقریباً 109600 مرگ ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر در دوره 12 ماهه منتهی به 31 ژانویه 2023 با نرخ 300 مرگ در روز رخ داد. این موضوع در 20 سال اخیر دست نزدیک به یک میلیون نفر را از دنیا کوتاه کرده است.‌

‌این مشکل در مناطق روستایی به طور قابل توجهی بدتر است، جایی که متغیرهای اجتماعی-اقتصادی، رفتارهای بهداشتی و دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی ضعیف‌تر اعمال می‌شوند. همچنین استفاده نوجوانان از داروهای مخدر نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

برایان گرینبرگ با توجه به چنین وضعیت بغرنجی که نوعی اعتیاد تازه و قانونی نیز به شمار می‌رود تلاش دارد نگاهی هنرمندانه به موضوع بیندازد. او برای یکطرفه به قاضی نرفتن، سه روایت پزشکان، بیماران و شرکت داروسازی را در فیلمش در کنار یکدیگر قرارداده و تلاش دارد به عنوان ناظری بی‌طرف موضوع را تحلیل کند.

فیلم Junction را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم پرکشش و اجتماعی برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با اتصال

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟