فیلم گیلستن و ماموریت شاد Glisten and the Merry Mission 2023

گیلستن و ماموریت شاد

Glisten and the Merry Mission 2023
None/10
3 مناسب برای بالاتر از 12 سال

انیمیشن درام ماجراجویی گیلستن و ماموریت شاد‌ Glisten and the Merry Mission محصول سال 2023 سینمای آمریکا است که در نوامبر (آبان 1402) به نمایش درآمده است. این فیلم اولین انیمیشن بلند شرکت اسباب بازی سازی Build-A-Bear است و توسط کوری موریسون کارگردانی شده است. در این انیمیشن می‌بینیم که در اتفاقی عجیب، اسباب بازی‌های کارخانه بابانوئل برای جشن کریسمس کافی نیست و مارزیپان باید برای حل مشکل به دنبال گوزن برفی جادویی به نام گلیستن برود. او باید قبل از تحویل سال نو گوزن را پیدا کرده و کریسمس را نجات دهد. برای تماشای آنلاین این انیمیشن خانوادگی و شیرین با رسانه پلانو همراه باشید.

گیلستن و ماموریت شاد‌: به معجزه باور داشته باش

انیمیشن سینمایی گیلستن و ماموریت شاد‌ Glisten and the Merry Mission محصول سال 2023 شرکت آمریکایی Build-A-Bear در ژانر درام ماجراجویی است. این فیلم برای نمایش در ماه‌های پایانی سال 2023 آماده نمایش شد و در آبان ماه روی پرده رفت.

کوری موریسون Cory Morrison کارگردانی اولین انیمیشن بلند این شرکت را بر عهده داشت. این اولین تجربه ساخت انیمیشن بلند موریسون است. وی پیش از این در چند انیمیشن تلویزوین به عنوان کارگردان، طراح استوری بورد و بخش‌های فنی دیگر حضور داشت.

او این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از تمپل متیوز Temple Mathews و شارون پرایس جان Sharon Price John ساخت. این دو نویسنده تجربیات زیادی در نوشتن فیلمنامه‌های مرتبط با کریسمس دارند. در کارنامه کاری تمپل متیوز انیمیشن All I Want for Christmas Is You 2017 و Mickey's Once Upon a Christmas 1997 به چشم می‌خورد. پرایس جان که مدیرعامل شرکت سازنده نیز هست و‌ سابقه کمتری از متیوز در نویسندگی دارد، در فیلم‌های تلویزیونی Deliver by Christmas و Christmas CEO از تولیدات همین شرکت، برای کریسمس آثاری خلق کرد.‌

داستان این فیلم براساس مجموعه عروسک و اسباب بازی ماموریت شاد‌ Merry Mission طراحی و نوشته شده است. این اسباب‌بازی‌های عروسکی از موفق‌ترین محصولات شرکت Build-A-Bear هستند.

ترینیتی بلیس (مارزیپان)، جولیا میکلز (سینامگ مادر مارزیپان)، دیون وارویک (سیگ اورگرین)، چوی چیس (بابانوئل)، فردی پرینز جونیور (کرامبل استازنپس) و مورگان سیمیانر (استرلاستار) صداپیشگان این انیمیشن بابانوئلی و زمستانی هستند.

ماموریت جادویی مارزیپان

فقط چند روز به کریسمس باقی مانده است. دستگاه تولید اسباب بازی بابانوئل دچار مشکل شده است و تعداد اسباب بازی‌های بچه‌ها بسیار کم است. با این وضعیت کریسمس بچه‌ها خراب خواهد شد.

مارزیپان الفی است که مادرش سینامگ مدیر کارخانه اسباب بازی‌سازی قطبی بابانوئل است. او دوست دارد هرطور شده به مادرش و بابانوئل کمک کند.‌

مارزیپان باخبر می‌شود که گوزن برفی اسرارآمیز و جادوئی‌ای به نام گلیستن وجود دارد که می‌تواند دستگاه را تعمیر و مشکل را حل کند. بنابراین با همکاری چند گوزن برفی، الفها و یک خرس بی اعصاب قطبی راهی سفری ماجراجویانه می‌شود.

در ستایش رویا

شارون پرایس جان مدیر شرکت Build-A-Bear که علاقه زیادی به کریسمس نیز دارد، ایده این انیمیشن را با کمک یک فیلمنامه‌نویس کهنه‌کار به فیلمنامه‌ای در ستایش رویا تبدیل کرد.

او در این ایده شخصیت‌های عروسکی تولیدی این شرکت را که در مجموعه ماموریت شاد را در ماجراجویی برفی در قطب شمال قرار داده است. این شرکت در سال 1997 با ایده اینکه کودکان بتوانند عروسک موردنظرشان را خودشان بسازند، تاسیس شد و تاکنون بیش از 200 میلیون عروسک در سرتاسر دنیا فروخته است.

این شرکت در راستای ایجاد مجموعه فرهنگی و چندرسانه‌ای از شخصیت‌های عروسکی خود اقدام به ساخت چند انیمیشن کوتاه کرد. حال خانم پرایس جان چند قدم جلوتر برداشته و تلاش کرده تا با سخت انیمیشن بلند، محصولات خود را به مخاطبان بیشتری در سرتاسر دنیا معرفی کند.

در انیمیشن گلیستن و ماموریت شاد تلاش شده تا با طراحی شخصیت‌هایی بانمک و شیرین، فضای مثبت و جذابی برای تماشای کودکان و نوجوانان در کنار خانواده ایجاد شده و حس خوب عید و تحویل سال از طریق آن به بینندگان منتقل شود.

مارزیپان دختر الفی که در جستجوی گلیستن، گوزن افسانه‌ای است، نوجوانی است که یاد می‌گیرد چگونه خود را و رویاهایش را باور کرده و تمام توانش را برای رسیدن به آن‌ها صرف کند.

این انیمیشن شاید از نظر بصری نتواند با انیمیشن‌های شرکت‌های بزرگ دنیا نظیر دیزنی و پیکسار رقابت کند ولی از نظر درونمایه و گرمای داستان، به آن می‌توان به عنوان گزینه‌ای مناسب برای رشد کودکان و نوجوانان نگریست.

انیمیشن Glisten and the Merry Mission را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این انیمیشن پر اتفاق و خانوادگی برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با گیلستن و ماموریت شاد

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟