فیلم دره اکو (Echo Valley) در ژانر درام و تریلر محصول سال 2024 سینمای آمریکا است. این فیلم در شرکت اسکات فری پروداکشنز متعلق به ریدلی اسکات کارگردان نامدار سینما تولید شده و از طریق اپل تی‌وی پلاس به نمایش گذاشته خواهد شد. مایکل پیرس کارگردان فیلم موفق هیولا Beast 2017 این فیلم را براساس فیلمنامه ای از برد اینگلزبی ساخت که مینی سریال میر اهل ایست‌تاون او با بازی کیت وینسلت مورد توجه قرار گرفته است. در این فیلم از جولین مور بازیگر پر افتخار و برنده اسکار آمریکایی در کنار سیدنی سویینی از استعدادهای جوان این سینما برای بازی در نقش شخصیت‌های اصلی فیلم استفاده شده است. کیت مادری است که به دلیل گذشته پرچالش و پرتنش به مزرعه‌ای خلوت در دره اکو برای زندگی پناه آورده است. سکوت رویایی او در حالی به هم می‌خورد که با ورود دخترش کلر بدنش به خون فرد دیگری آغشته است و حالت هیجان و استرس زیادی دارد. برای تماشای آنلاین این فیلم دلهره‌آور با رسانه پلانو همراه باشید.

‌دره اکو: جایی برای آرامش نیست

فیلم دره اکو‌ اثری در ژانر درام دلهره‌آور از سینمای هالیوود آمریکا در سال 2024 است. این فیلم در کمپانی‌های اسکات فری پروداکشنز متعلق به ریدلی اسکات کارگردان پرسابقه انگلیسی و کمپانی والش تولید شده است و قرارداد پخش آن از شبکه نمایش خانگی شرکت اپل، اپل تی‌وی پلاس بسته شده است.‌

مایکل پیرس (Michael Pearce) کارگردان جوان انگلیسی برای ساخت این فیلم دعوت به همکاری شده است. او توانست در سال 2017 برای اولین فیلمش هیولا (Beast) جایزه بفتا را به خانه ببرد. این درام جنایی و معمایی با فیلمنامه خودش ساخته شد و چند نامزدی جایزه نیز در جوایز مستقل فیلم بریتانیا نیز کسب کرد. فیلم بعدی او درام علمی تخیلی و دلهره‌آور رویارویی (Encounter) در سال 2021 در شبکه نمایش آمازون به نمایش درآمد. دره اکو سومین فیلم او محسوب می‌شود.

فیلمنامه فیلم کاری است از برد اینگلزبی (Brad Ingelsby). از او فیلم‌ درام جنایی خارج از فرانسه 2013، فیلم درام ورزشی راه بازگشت (The Way Back 2020) با بازی بن افلک و مینی سریال موفق درام جنایی میر اهل ایست‌تاون (Mare of Easttown 2021) با حضور کیت وینسلت دیده شده است.

سه شخصیت اصلی فیلم توسط بازیگران شناخته شده آمریکایی و ایرلندی بازی می‌شود. جولین مور‌ بازیگر برنده اسکار در نقش کیت گرت است، مادری تنها که در مزرعه دورافتاده به دنبال آرامش است. سیدنی سویینیبازیگر 26 ساله و آینده دار آمریکایی در نقش کلیر دختر کیت حضور داشته و‌ دونل گلیسون‌ بازیگر ایرلندی نیز سومین شخصیت اصلی این فیلم است.

خواب آشفته کیت

کیت گرت کسی است که از یک تراژدی شخصی رنج برده و به مزرعه آرامی در دره اکو واقع در جنوب شرقی ایالت پنسیلوانیای آمریکا پناه آورده است. او روزهایش را با سوارشدن به اسب‌ها و آموزش اسب‌ها در مزرعه بیست و دو هکتاری منزوی و زیبایش می‌گذراند.

اواخر یک شب، دختر سرکش او، "کلر" ترسیده، لرزان و غرق در خون شخص دیگری به در خانه او می‌رسد. فیلم از اینجا چالشی جدی پیش پای کیت می‌گذارد و باید دید یک مادر برای نجات فرزندش تا کجا پیش خواهد رفت.

تیم بازیگری پربار و امیدبخش فیلم

جولی آن اسمیت (متولد 1960) که با نام حرفه ای جولیان مور شناخته می شود ، یک هنرپیشه آمریکایی است. او که از اوایل دهه 1990 برای بازی در فیلم‌های مستقل از زنان دارای مشکل عاطفی و همچنین برای نقش‌هایش در فیلم‌های پرفروش شناخته شده است. او برنده جوایز متعددی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه بفتا، دو جایزه گلدن گلوب و دو جایزه امی است.

مور برای نقش‌هایش در فیلم‌های‌ شب‌های بوگی (1997)، پایان ماجرا (1999)، دور از بهشت (2002) و ساعت‌ها (2002) نامزد اسکار شد . از دیگر فیلم های برجسته او می توان به لبوفسکی بزرگ (1998)، مگنولیا (1999)، هانیبال (200) اشاره کرد.

‌او برنده جایزه Emmy برای بازی در نقش سارا پیلین در فیلم تغییر بازی‌ Game Change (2012)‌ و جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای بازی در نقش یک بیمار آلزایمر در هنوز آلیس Still Alice (2014)‌ شد. مور علاوه بر بازیگری، مجموعه‌ای از کتاب‌های کودک نوشته است . در سال 2015، تایم او را یکی از 100 فرد تأثیرگذار در جهان معرفی کرد و در سال 2020، نیویورک تایمز او را به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران قرن بیست و یکم شناخت.

سیدنی سویینی بازیگر نقش کلر از هنرمندانی است که در آینده نام او را بیشتر خواهیم شنید. این بازیگر اهل اسپوکن ایالت واشنگتن آمریکا از سال 2009 در صنعت سینما حضور دارد. سیدنی بیشتر برای نقش‌هایش در سریال درام سرخوشی Euphoria (2019–اکنون) و فصل اول مجموعه نیلوفر سفید The White Lotus (2021) شناخته می‌شود. او با این مجموعه دوبار نامزدی جایزه امی در سال 2022 را به دست آورد.‌

سوئینی با حضور در سریال‌های تلویزیونی همه چیز بد است (2018) Everything Sucks، داستان ندیمه The Handmaid's Tale (2018)‌ و سریال اشیاء تیز Sharp Objects (2018) مورد توجه قرار گرفت. در سینما او در سال 2019، یکی از نقش‌های مکمل در فیلم روزی روزگاری در هالیوود ساخته کوئنتین تارانتینو را ایفا کرد، در 2021 شخصیت اصلی فضول‌ها The Voyeurs بود و در سال 2023 برای بازی در نقش شخصیت رئالیتی وینر در فیلم رئالیتی Reality تحسین شد. از او فیلم‌های ابرقهرمانی مادام وب Madame Web، همه به جز تو، معصومیت Immaculate در حال ساخت و آماده شدن برای نمایش در سال 2024 هستند.

فیلمEcho Valley را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم درام و پرچالش برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با دره اکو

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟