فیلم سینمایی کمدی درام «اگر» (IF) ساخت 2024 محصول کمپانی پارامونت در 2024 به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری جان کراسینسکی و حضور ستاره‌های مشهور دنیا همچون امیلی بلانت، سم راکول، مت دیمن و رایان رینولدز است. این فیلم روایت دختری است که پس از یک حادثه، توانایی دیدن دوستان خیالی همه را پیدا می‌کند. دوستانی که در بزرگسالی به فراموشی سپرده شده‌اند. کمپانی پارامونت قرار است این کمدی جذاب را 17 می 2024، 28 اردیبهشت 1403 منتشر کند. پلانو آن را با کیفیت HD و دوبله فارسی برای تماشای آنلاین تقدیمتان خواهد کرد.

‌فیلم اگر: دوستان خیالی دوران کودکی بار دیگر یکدیگر را ملاقات می‌کنند

فیلم سینمایی «اگر» محصول آمریکا در ژانر کمدی، درام و خانوادگی است. فیلمنامه‌نویس و کارگردان آن، جان کراسینسکی (John Krasinski) است. کراسینسکی در این فیلم به عنوان هنرپیشه نیز حضور دارد. IF مخفف Imaginary Friends نیز در نظر گرفته شده است که معادل نام فارسی آن «دوستان خیالی» است. شرکت پارامونت‌ توزیع این کمدی مفرح و پرستاره را بر عهده دارد و قرار است در 17 می 2024، معادل 28 اردیبهشت 1403 آن را منتشر کند.

امیلی بلانت، رایان رینولدز، مت دیمن، سم راکول، استیو کرل، فیبی والر بریج، مایا رودلف، جان استوارت و جان کراسینسکی از هنرپیشگان پرآوازه‌ای هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

چه می‌شد اگر دوستان خیالی واقعا حضور داشتند؟!

«اگر» روایت دختر جوانی است که پس از پشت سر نهادن یک موقعیت دشوار، ناگهان توانایی دیدن دوستان خیالی همه را پیدا می‌کند. این قابلیت جادویی عجیب، موجب می‌شود در خلل کارهای روزمره دریابد که خالق این دوستان خیالی، کودکی آدم‌هاست. حالا وقتی بزرگ می‌شوند دوستان خیالیشان را فراموش می‌کنند. او تلاش می‌کند تا دوباره خیال و حقیقت را به هم پیوند دهد و به روابط دوستان دیرینه روحی تازه ببخشد.

جان کراسینسکی همه فن حریف، کارگردان «اگر»

هنرپیشه، کارگردان، مجری تلویزیونی و فیلمنامه‌نویس شهیر هالیوود، جان کراسینسکی John Krasinski خالق این فیلم است. « دوستان خیالی » یا «اگر» پنجمین فیلم بلند سینمایی این فیلمساز است و به گفته خودش، فیلمی شخصی محسوب می‌شود که هفت سال ایده‌ی ساختش را در ذهن می‌پرورانده. از انتخاب عوامل نیز چنین برمی‌آید زیرا اکثر آنها با او سابقه همکاری دارند.‌

او از سیتکام کمدی پر طرفدار «اداره» The office به دنیای سینما معرفی شد. در این فیلم تعدادی از هم بازی‌هایش در «اداره» از جمله محبوب‌ترین کاراکتر سریال، استیو کرل را مجددا گردهم آورده تا فیلمی مفرح و پرستاره تولید کند. نقش نخست فیلم را نیز به امیلی بلانت همسرش سپرده است.

کراسینسکی چهار بار تا کنون برای دریافت جایزه امی نامزد شده است. او همچنین برای نوشتن فیلمنامه «یک مکان ساکت» A quiet Place در جشنواره‌های معتبر سینمایی تحسین شد.‌

کمپانی پارامونت حالا در 2024، دو فیلم مهم «یک مکان ساکت: روز اول» A Quiet Place: Day One و «دوستان خیالی» IF را در دست اکران دارد که در هر دو جان کراسینسکی و همسرش به عنوان عوامل فیلم حضور دارند.

«دوستان خیالی» فیلمی پر از ستارگان کمدی سینما

تیم بازیگری فیلم «اگر» از هنرپیشگان پرآوازه‌ای تشکیل شده است که همگی در ژانر کمدی متبحرند. امیلی بلانت Emily Blunt بازیگر نقش اول فیلم و همسر کارگردان، در فیلم‌های درخشانی چون «بازگشت مری پاپینز» Mary Poppins Returns، فرانشیزهای «یک مکان ساکت» A Quiet Place و «سیکاریو» Sicario به ایفای نقش پرداخت. همچنین برای بازی در «شیطان پرادا می‌پوشد» The Devil Wears Prada و «دختری در قطار» A Girl On the Train نامزد دریافت جایزه بفتا شد.

رایان رینولدز Ryan Reynolds بازیگر فیلم‌های ابرقهرمانی و کمدی، در نقش دوست خیالی جان کراسینسکی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد. احتمالا او را از فیلم کمدی درام «خواستگاری» در کنار سندرلا بولاک به خاطر داشته باشید. یا اگر طرفدار فیلم‌های ابرقهرمانی هستید، فرانشیز «ددپول» و «فانوس سبز» Green Lantern فیلم‌هایی هستند که رینولدز در آنها نقش‌آفرینی کرده است.

سم راکول Sam Rockwell هنرپیشه توانمند هالیوود و برنده جایزه اسکار بهترین هنرپیشه نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم «3 بیلبورد خارج از ابینگ، میسوری» Three Billboards Outside Ebbing, Missouri یکی دیگر از بازیگران فیلم است که حضورش به فیلم اعتبار دو چندان می‌بخشد.

استیو کرل، بازیگر و کمدین نامزد اسکار بازیگری و کاراکتر محبوب مایکل در سریال «اداره» به همراه فیبی والر بریج Phoebe Waller-Bridge نقش نخست سریال کمدی «فلیبگ» Fleabag و جان استوارت John Stewart، استندآپ کمدین و مجری تلویزیونی در این فیلم حضور دارند.

برای تماشای آنلاین فیلم سینمایی کمدی مفرح«اگر» یا «دوستان خیالی» IF به کجا مراجعه کنیم؟

شما می‌توانید برای تماشای آنلاین فیلم «دوستان خیالی» ساخته جان کراسینسکی در 2024 به رسانه معتبر پلانو مراجعه کنید. این VOD فیلم‌های معتبر روز دنیا را به محض انتشار، با کیفیت HD و دوبله فارسی برای تماشای آنلاین در اختیارتان خواهد گذاشت. پس از آنکه کمپانی پارامونت «اگر» را منتشر کرد، می‌توانید این فیلم را نیز با بهترین کیفیت از همین سایت دنبال کنید و از تماشای زنده شدن رویاهای کودکی لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با اگر

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟