فیلم فیلم خیالی 2024 Imaginary 2024

فیلم خیالی 2024

Imaginary 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم خیالی (Imaginary‌) محصول سال 2024 سینمای آمریکاست. کمپانی ترسناک ساز بلوم هاوس این فیلم را برای نمایش توسط کمپانی لایونزگیت تولید کرد و برنامه نمایش آن برای اواخر اسفند 1402 قطعی شده است. این فیلم ترسناک با کارگردانی جف ودلو کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی و سازنده فیلم ترسناک جرات یا حقیقت ساخته شده است. فیلم خیالی با بازی دواندا وایز (بازیگر سریال She's Gotta Have It)، تام پین (بازیگر سریال مردگان متحرک) و بتی باکلی بازیگر با تجربه و پرافتخار سینما و تئاتر آمریکا به نمایش درخواهد آمد. در این فیلم با جسیکا همراه می‌شویم که به همراه دخترخوانده‌اش آلیس به خانه دوران کودکی‌اش بازمی‌گردد. آلیس در زیرزمین خرس عروسکی بچگی جسیکا را می‌یابد. با تغییر رفتارهای آلیس، جسیکا متوجه می‌شود که خرس کوچولو چیزی فراتر از یک عروسک اسباب بازی است. برای تماشای آنلاین این فیلم دلهره‌آور با رسانه پلانو همراه باشید.

‌فیلم خیالی 2024 : دوست خیالی‌ات واقعیه

فیلم خیالی‌ اثری در ژانر ترسناک و دلهره‌آور از تولیدات هالیوود آمریکا در سال 2024 است. این فیلم توسط کمپانی بلوم هاوس متعلق به جیسون بلوم و با همراهی جف ودلو تولید شده است. کمپانی لاینوزگیت حقوق پخش سراسری این فیلم را در دست داشته و‌ آن را در برنامه نمایش 8 مارس این سال (18 اسفند 1402) قرار داده است.

کمپانی بلوم هاوس به تولید آثار سرگرم‌کننده ترسناک شهره است و فیلم‌های ترسناک کاملا قاتل Totally Killer ، توطئه‌آمیز 5 Insidious: The Red Door‌ و جن‌گیر: مومن The Exorcist: Believer از محصولات امسال این شرکت هستند.

جف ودلو Jeff Wadlow کارگردان و تهیه‌کننده جوان آمریکایی و سازنده فیلم‌های ترسناک و سرگرم‌کننده، این فیلم را کارگردانی کرده است. فیلم‌های ترسناک جرات یا حقیقت 2018، جزیره فانتزی 2020 و کمدی ابرقهرمانی اردنگی 2 2013 در کارنامه او به چشم می‌خورد.

فیلمنامه فیلم خیالی توسط گروه سه نفره شامل گرگ ارب، برایس مک‌گوایر و جیسون اورملند نوشته شده و ودلو روی بازنویسی آن نظارت داشته است. مک‌گوایر بیشتر به نوشتن و کارگردانی فیلم‌های کوتاه ترسناک پرداخته و این فیلم اولین تجربه فیلمنامه بلند اوست. اورملند و ارب سال‌هاست که در نوشتن فیلمنامه با یکدیگر همکاری می‌کنند ولی درمجموع کارنامه شلوغی ندارند. داستان انیمیشن 2009 دیزنی به نام شاهدخت و قورباغه The Princess and the Frog و انیمیشن پلی‌موبیل Playmobil: The Movie 2019 مهمترین کارهای کارنامه کاری آنهاست. نوشتن فیلمنامه ترسناک فیلم خیالی، چرخش و زمینه تازه‌ای در کارنامه کاری این زوج به شمار می‌رود.

من از دستت ناراحتم

جسیکا به خانه خانوادگی قدیمی خود باز می گردد، جایی که دختر خوانده او، آلیس، چانسی خرس عروسکی که در کودکی به جسیکا تعلق داشت را پیدا می‌کند و با آن ارتباط دوستانه‌ای برقرا می‌کند.

جسیکا کم کم متوجه برخی رفتارهای عجیب و خطرناک از آلیس می‌شود و پی می‌برد که این موضوع به چانسی ربط دارد. این خرس کوچک و دوست دوران کودکی او چیزی بیشتر از یک اساباب بازی است. موجودی که از اینکه جسیکا سال‌ها او را تنها گذاشته است ناراحت است. جسیکا چگونه خود و آلیس را از این واقعه شوم نجات خواهد داد؟

مجموعه بازیگران خیالی

نقش جسیکا شخصیت اصلی فیلم و مادرخوانده آلیس را دواندا وایز DeWanda Wise بازیگر آمریکایی آفریقایی تبار بازی کرده است. او اولین فیلم خود را در سال 2007 در درام Spinning into Butter با بازی سارا جسیکا پارکر انجام داد و سپس در Steam (2007) و Precious (2009) نقش‌های مکمل داشت. این بازیگر 39 ساله در سال 2017، در سریال کمدی-درام نتفلیکس، او باید آن را داشته باشد، ایفای نقش کرد و دیده شد. حضور در این کمدی موفق باعث شد که منتقدان مغناطیس حضورش در صحنه، شوخ طبعی و کاریزمای او را تحسین کنند. در سال 2018، او برای بازی در کاپیتان مارول انتخاب شد، اما به دلیل اختلافات برنامه‌ریزی پروژه را ترک کرد. در ادامه وایز در چند فیلم از جمله Jurassic World Dominion 2022 بازی کرد. خیالی فرصت مناسبی برای اوست که بازی در نقش شخصیت اصلی فیلمی استودیویی را تجربه و خود را به اثبات برساند.

بتی باکلی Betty Buckley هنرپیشه قدیمی سینما و تئاتر آمریکا در این فیلم نقش گلوریا را ایفا کرده است. بتی باکلی که «صدای برادوی» نامیده می‌شود، یکی از معتبرترین و افسانه‌ای‌ترین بانوان تئاتر آمریکا است. او بازیگر/خواننده‌ای است که فعالیت حرفه‌ای‌اش در تئاتر، فیلم، تلویزیون و سالن‌های کنسرت در سراسر جهان انجام شده است. او در سال 2012 در تالار مشاهیر تئاتر قرار گرفت و برای یک عمر دستاوردهای هنری جایزه جولی هریس را در سال 2017 از صندوق بازیگری دریافت کرد. باکلی در 1983 برای بازی در نقش گریزابلادر تئاتر گربه‌ها به کارگردانی اندرو لوید وبر، جایزه تونی را دریافت کرد. او در 1997 دومین نامزدی جایزه تونی خود را برای بهترین بازیگر زن در یک موزیکال برای بازی در در پیروزی عشق Triumph of Love کسب کرد. از فیلم‌های مهم او می‌توان به دیوانه‌وار Frantic‌ پولانسکی و شکافته Split ام نایت شیامالان اشاره کرد.

تام پین Tom Payne دیگر بازیگر شناخته شده ای است که در این فیلم حضور دارد. توماس پین (متولد 1982) یک هنرپیشه انگلیسی است که برای حضور در سریال مردگان متحرک Walking Dead در نقش پل «عیسی» روویا شناخته شده است. از دیگر آثار او فیلم او فیزیکدان The Physician 2013 و سریال پسر ولگرد Prodigal Son را می‌توان نام برد.

فیلم Imaginary را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

این فیلم با روایت ماجرای دوست خیالی که خیلی هم خیالی نیست ترس و دلهره را به مخاطب هدیه می‌دهد. خیالی برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به این سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم‌های مرتبط با فیلم خیالی 2024

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟