فیلم‌ تثلیث نامقدس (Unholy Trinity) در ژانر ماجراجویی، جنایی و وسترن محصول سال 2024 سینمای مستقل آمریکا است. دو شرکت نوپای آمادئویس پروداکشنز و مارویستا اینترتینمنت این فیلم را به کارگردانی ریچارد گری در پارک ملی یلو استون مونتانا آمریکا تولید کرده‌اند. گری در سال 2022 نیز فیلم وسترن قتل در شهر یلواستون را ساخته بود. در این فیلم ساموئل ال جکسون و پیرس برازنان دو بازیگر باتجربه و پرافتخار سینما حضور دارند. لحظاتی قبل از اینکه ایزاک برادوی اعدام شود، او پسرش هنری را نزد خود خواند و ماموریت انتقام جویانه سختی به وی محول کرد: مردی که برایش پاپوش ساخته بود باید کشته شود. برای تماشای آنلاین این وسترن انتقام جویانه با رسانه پلانو همراه باشید.

‌تثلیث نامقدس: ماموریتی برای پدر

فیلم «تثلیث نامقدس»‌ اثری در ژانر وسترن جنایی و اکشن و در زیرژآنر انتقام جویانه از محصولات سینمای مستقل کشور آمریکا است. این فیلم در دو شرکت MarVista Entertainment و Amadeus Productions تولید شده است که سابقه زیادی در تولید فیلم ندانرد و این فیلم جز اولین محصولات آن‌هاست.

کارگردانی این فیلم را ریچارد گری (Richard Gray) کارگردان و تهیه‌کننده استرالیایی انجام داده است. گری که خود یکی از سرمایه‌گذارن فیلم نیز هست، نزدیک به 20 سال است که به ساخت و تهیه فیلم کوتاه، سریال وفیلم تلویزیونی و فیلم بلند مشغول است. وی معمولا فیلم‌هایش را خود تهیه کرده است. از مهمترین آثار او وسترن «قتل در شهر یلو استون»، «شباهت «2014 و Sugar Mountain 2016 است.

فیلم تثلیث نامقدس براساس فیلمنامه لی زکریا (Lee Zachariah) ساخته شد. این نویسنده، کارگردان و تدوینگر استرالیایی متولد 1981 برای نوشتن و تدوین سریال پروژه بازورا 2006 و فیلم‌های کوتاه برنده جایزه راهنمای صوتی 2020 و جنگ سرد 2015 شناخته شده است. فیلم تثلیث نامقدس اولین تجربه فیلمنامه نویسی فیلم بلند اوست.

زکریا در این فیلم داستان انتقام جویی ناممکن و سخت هنری برادوی فرزند ایزاک را روایت کرده است. در دوران غرب وحشی، برای ایزاک پاپوش دوخته شد و او توسط کلانتر گابریل داو به دار آویخته شد. آخرین خواسته پدر هنری این بود که او انتقام پدر را از قاتلانش بگیرد. برای پسری جوان و تنها، این ماموریت حکم مرگ و زندگی دارد.

ساموئل ال جکسون و پیرس برازنان، ستارگان فیلم

پیرس برازنان (Pierce Brosnan) بازیگر ایرلندی‌الاصل و از هنرپیشگان کهنه‌کار سینمای هالیوود در این فیلم به عنوان کاراکتر کلانتر به ایفای نقش می‌پردازد. او در چهار سری فیلم‌های جیمز باند، در نقش مامور 007 نقش‌آفرینی کرد که به گفته منتقدین، نسخه‌‌هایی از جیمز باند با حضور برازنان، جذاب‌تر، دارای ابعاد روانشناسانه و ظریف‌تر است. فیلم مطرح دیگر او، بازی در درام موزیکال «ماما میا»‌ در کنار مریل استریپ بود.‌

ساموئل ال جکسون‌ بازیگر آمریکایی خوش‌آوازه هالیوود است. او یکی از بازیگران سودآور محسوب می‌شود که حضورش در فیلم به آن اثر اعتبار می‌بخشد. فیلم‌های موفقی چون «جان سخت 3» ، «مذاکره کننده» و «رفقای خوب»‌ از حضور او بهره مند بودند. جکسون با کارگردانان بزرگی چون تارانتینو و اسکورسیزی همکاری کرد و در خیلی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول نیز حضور داشت. او برای ایفای نقش در «داستان عامه پسند» از تارانتیو نامزد دریافت اسکار بهترین هنرپیشه مکمل مرد شد. در اسکار 2022 نیز جایزه افتخاری اسکار به او تعلق گرفت و به پاس یک عمر درخشش در پرده سینما از او تجلیل شد.

اکنون در فیلم تثلیث نامقدس، نقش سن کریستوفر را ایفا خواهد کرد. او معمولا به خاطر فیزیک چهره، در نقش‌های منفی خوب ظاهر می‌شود. تارانتینو کارگردانی است که از پتانسیل‌های وی برای ایفای نقش به عنوان بدمن داستان خبر دارد. حال باید دید در این نقشی که به او واگزار شده قرار است چه شخصیتی را ایفا کند.

ریچارد گری، کارگردان استرالیایی تثلیت نامقدس

کارگردان زاده ملبورن استرالیا، ریچارد گری‌ کارگردانی این فیلم برا بر عهده دارد. او از 15 سالگی وارد حرفه‌ی هنری شد و فیلم کوتاه می‌ساخت. پس از فارق‌التحصیلی از دانشگاه هنرهای سینما و تلویزیون ملبورن، در 2007 درام رمانتیک «آخرین قطعه آهنگ تابستان» اولین فیلم بلندش را کارگردانی کرد. آخرین فیلم او که در 2022 به اکران رسیده است، یک درام وسترن با عنوان «قتل در شهر یلواستون» (Murder In Yellowstone City) بود که چندان موفق از آب درنیامد.‌

اکنون با تیم هنرپیشگی قدرتمند، پروژه سینمایی «تثلیت نامقدس» را در حال ساخت دارد که به نظر می‌رسد بتواند با آن توانمندی‌هایش را اثبات کند.

فیلم‌ Unholy Trinity را چطور آنلاین تماشا کنیم؟

شما می‌توانید برای تماشای آنلاین فیلم وسترن جنایی و پرحادثه تثلیث نامقدس به پلانو مراجعه کنید.‌ به محض انتشار در 2024، این اثر مهیج انتقامی، توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس علاقه مندان قرار خواهد داد.

فیلم‌های مرتبط با تثلیث نامقدس

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟