فیلم نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie 2024

نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس

Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie 2024
None/10
3 مناسب برای بالاتر از 12 سال

فیلم انیمیشن کمدی و ماجراجویی «نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس» (Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie) محصول نیکلودئون و نتفلیکس آمریکا در 2024 به کارگردانی لیزا جانسون است. این اثر، چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «باب اسفنجی» محسوب شده و بر اساس شخصیت‌های سریال باب اسفنجی اثر استیون هیلنبرگ ساخته شده است. قرار است در 2024 نتفلیکس و شبکه نیکلودئون آن را به نمایش درآورند. پلانو به محض انتشار فیلم، این انیمیشن جذاب را برای تماشای آنلاین با کیفیت بالا و دوبله فارسی در اختیارتان خواهد گذاشت.

نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس: قسمت چهارم فرانشیز باب اسفنجی

فیلم انیمیشن سینمایی «نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس» Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie محصول آمریکا در 2024 است. این اثر انیمیشنی در ژانر کمدی و ماجراجویی قرار دارد. لیزا جانسون Lisa Johnson کارگردانی آن را بر عهده دارد و کز Kaz و تام استرن‌ Tom Stern آن را بر اساس سریال «سریال باب اسفنجی: شلوار مکعبی» از نیکلودئون نگاشته‌اند. این انیمیشن سینمایی، دنباله‌ای بر فرانشیز «باب اسفنجی شلوار مکعبی» محسوب می‌شود. خالق باب اسفنجی، استیون هیلنبرگ، انیماتور نیکلودئون و محقق علوم دریایی بود. نیکلئودون تولید این انیمیشن را بر عهده دارد و نتفلیکس و شبکه نیکلئودون قرار است آن را منتشر کنند.

دنیای زیر آب و ساکنین بیکینی باتم

شهر بیکینی باتم، محل زندگی موجودات دریایی بامزه‌ است. شخصیت اصلی آن باب اسفنجی شلوار مکعبی، یک اسفنج دریایی زرد رنگ است که در آشپزخانه رستورانی کار می‌کند. باب اسفنجی شاد و پرانرژی با رفتارهای کودکانه است. صمیمی‌ترین دوست او پاتریک، یک ستاره دریایی احمق است. او و باب اسفنجی قدرت تخیل بالایی دارند.

اختاپوس، همکار باب اسنفجی در رستوران و نوازنده کلارینت است. او بداخلاق، کم حوصله و مغرور است و بازیگوشی‌های باب اسفنجی و پاتریک موجب آزارش می‌شود.‌

صاحب رستوران، آقای خرچنگ، به شکل اغراق‌آمیزی پول دوست و حریص است و دشمنی به نام پلانکتون دارد که می‌خواهد دستور پخت اسرار آمیز همبرگر را بدست آورد.

مهم‌ترین شخصیت قسمت چهارم این فرانشیز محبوب، سندی چیکس است: یک سنجاب محقق و مخترع که با لباس غواصی زیر آب زندگی می‌کند. همانطور که از عنوان فیلم پیداست، در این نسخه سینمایی از باب اسفنجی، سندی چیکس به دردسر می‌افتد و باب اسفنجی و دوستانش باید به او کمک کنند.

استیون هیلنبرگ، خالق باب اسفنجی

باب اسفنجی شلوار مکعبی، محبوب‌ترین و طولانی‌ترین سریال تولید نیکلودئون با 278 قسمت است. خالق این مجموعه، محقق علوم دریایی و انیماتور «استیون هیلنبرگ» بود. او از نگارش کتاب طنزی آغاز کرد که شخصیت اصلیش را یک اسفنج دریایی تشکیل می‌داد. در 1996 بود که تصمیم گرفت ماجراهای موجودات زیر دریا را به سریال تبدیل کنند.‌ در 2018، با مرگ هیلنبرگ، نیکلودئون، طرفداران باب اسفنجی را ناامید نگذاشت و اعلام کرد ساخت این سریال را ادامه خواهد داد. هنوز پس از گذشت 24 سال، باب اسفنجی و دوستانش مشغول خلق ماجراهای جذابند و تولید سریال ادامه دارد. آنها از کاراکترهای محبوب تاریخ پویانمایی محسوب می‌شوند.

فیلم‌های بلند انیمیشن با شخصیت‌های بیکینی باتم

تاثیری که باب اسفنجی بر سینمای انیمیشن گذاشت غیر قابل انکار است. تا کنون چند فیلم سینمایی بر اساس این سریال ساخته شده. نخستین آن، «فیلم باب اسفنجی شلوار مکعبی» Spongebob Squarepants Movie در 2004 به کارگردانی استیون هیلنبرگ بود. تولید آن را نیکلودئون برعهده داشت و کمپانی پارامونت توزیع کننده‌اش بود. این انیمیشن، با 30 میلیون دلار هزینه، بالغ بر 141 میلیون دلار فروش داشت.

پس از آن، فیلم «باب اسفنجی: بیرون از آب» The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water در 2015 به کارگردانی پاول تیبیت، از اعضای فیلمنامه‌نویسان قسمت نخست، به نمایش درآمد. این انیمیشن، ترکیبی از پویانمایی و لایو اکشن با حضور آنتونیو باندراس، نامزد اسکار بازیگری بود و نقدهای مثبتی را دریافت کرد. در گیشه نیز موفق بود و از فیلم قبلی بیشتر فروش داشت.

سومین قسمت از فرانشیز باب اسفنجی با نام «باب اسفنجی: اسفنج فراری» The SpongeBob Movie: Sponge on the Run در 2020 اکران شد. اسفنج فراری، در حقیقت، ادای احترامی بود به استیون هیلنبرگ، خالق باب اسفنجی. با این‌که در این قسمت کیانو ریوز، هنرپیشه پولساز سینمای هالیوود نیز حضور داشت اما این فیلم در گیشه با اقبال مواجه نشد و فروش چندانی نداشت.

حال پس از 4 سال از گذشت آخرین فیلم باب اسفنجی، نیکلودئون و نتفلیکس بر آن شدند تا فیلم جدیدی را تقدیم طرفداران این موجودات بامزه زیر دریا کنند.‌

تماشای آنلاین فیلم سینمایی انیمیشن «نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس» Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie با پلانو

شما می‌توانید برای تماشای آنلاین فیلم انیمیشن دلنشین و مفرح « نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس » به رسانه پلانو مراجعه کنید. این رسانه VOD فیلم را با کیفیت HD‌ و دوبله فارسی در اختیار شما قرار خواهد داد تا به تماشای چهارمین قسمت از فرانشیز باب اسفنجی بنشینید و از ماجراهای شهر بیکینی باتم لذت ببرید.

فیلم‌های مرتبط با نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟