فیلم انیمیشن ماجراجویانه «حیوان خانگی معلم» Teacher's Pet محصول والت دیزنی آمریکا در 2024 به کارگردانی آلانا آوالون و گری بیسمن است. این اثر بر اساس سریال کارتونی اثر گری بیسمن از دیزنی به همین نام ساخته شده است. اسپات پس از دیدن پینوکیو، آرزو می‌کند که به پسربچه‌ای مبدل شود. پس از آنکه درمی‌یابد دانشمندی ادعا دارد که حیوانات را به انسان مبدل می‌کند، به سراغ دکتر کرنک دیوانه می‌رود تا با تابش اشعه، به پسر تبدیل شود. اما دکتر کرنک به او کلک زده و مغزش را می‌دزدد. قرار است این انیمیشن هیجان‌انگیز را شرکت دیزنی در 24 ژانویه منتشر کند. پلانو به محض انتشار، آن را برای تماشای آنلاین با کیفیت بالا و دوبله فارسی تقدیمتان خواهد کرد.

‌حیوان خانگی معلم: ماجراهای اسپات و آرزوی عجیبش

فیلم انیمیشن سینمایی «حیوان خانگی معلم» Teacher's Pet محصول آمریکا در 2024 است. این اثر در ژانر تریلر و ماجراجویی قرار دارد و آلانا آوالون Alana Avalone با همکاری گری بیسمن Gary Baseman کارگردانی آن را بر عهده دارند. آوالون بر اساس سریال از دیزنی به همین نام، فیلمنامه آن را نگاشته است. کارگردان آن مجموعه تلویزیونی نیز گری بیسمن بود. در سال 2004 نیز به کارگردانی تیموتی بیورکلند ساخته شد و نسخه 2024، دومین فرانشیز از «حیوان خانگی معلم» محسوب می‌شود. این انیمیشن، ششمین فیلم از محصولات والت دیزنی است که بر اساس یک سریال ساخته شده. استودیوی دیزنی تون DisneyToon Studios تولید آن را به پایان رسانده و قرار است دیزنی آن را در 24 ژانویه 2024، 4 بهمن 1402 آن را به انتشار برساند.

دبرا جور راپ، شاون فلمینگ و جنیفر همبرگ از صداپیشگان این انیمیشن هستند.

سگی که می‌خواهد همچون پینوکیو به پسربچه تبدیل شود

اسپات، سگ خانگی، وقتی در حال تماشای فیلم پینوکیو بود، آرزو کرد که همانند او تبدیل به پسربچه شود. برای آنکه به آرزویش برسد، درمی‌یابد که دانشمندی اهل فلوریدا ادعا می‌کند می‌تواند حیوانات را به انسان تبدیل کند. او تصمیم می‌گیرد با این دانشمند دیوانه ملاقات ‌کند. اما دکتر بدجنس مغز اسپات را می‌دزدد. حالا صاحبانش، یک مارمولک و یک طوطی باید در زمان سفر کنند تا او را نجات دهند. با هرج و مرجی که به وجود می‌آید و پس از ماجراهای هیجان انگیز، اسپات دوباره به سگ تبدیل شده و حالا به آنچه که هست افتخار می‌کند.

«حیوان خانگی معلم» از سریال کارتونی تلویزیونی تا فیلم انیمیشن بلند سینمایی

سریال کارتونی دو بعدی «حیوان خانگی معلم» تولید انیمیشن تلویزیونی والت دیزنی به کارگردانی تیموتی بیورکلاند Timothy Bjorklund بود که از سال 2000 از شبکه ABC کودکان پخش شد. این سریال در مورد پسر بچه 9 ساله‌ و سگش است که همچون آدم‌ها لباس می‌پوشد. خالق این کارتون، گری بیسمن، طراح هنری بازی‌های فکری است. سریال در دو فصل و در مجموع 39 قسمت به نمایش درآمد و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داد.‌

در ژانویه 2004، والت دیزنی Walt Disney Pictures فیلم سینمایی بلند انیمیشنی را بر اساس سریال ساخت که در حقیقت اعلامی بر پایان سریال بود. با اینکه فیلم از نظر منتقدین تحسین برانگیز بود اما در گیشه شکست خورد و تنها نیمی از بودجه‌ی خرج شده را توانست جبران کند. همین امر موجب شد دیزنی آن را برای مدت‌های طولانی کنار بگذارد.

اکنون در آستانه 2024 مشخص شده که فیلمی دیگر از این کاراکترهای عجیب و غریب اما بامزه در پایان راه تولید قرار دارد و قرار است در اواخر ژانویه به اکران برسد. این بار گری بیسمن خالق « حیوان خانگی معلم» خود سکان را به دست گرفته و یکی از کارگردانان این انیمیشن است.

این اثر، یکی از معدود انیمیشن‌هایی است که به طرز خلاقانه‌ای، عنوانش در تیتراژ پایانی ظاهر می‌شود. از انیمیشن‌های معروف دیگری که این کار را کرده بودند می‌توان «شگفت‌انگیزان 2» Incredibles 2 را مثال زد.

شخصیت‌های اصلی انیمیشن

اسپات: یک سگ خانگی است که آرزو دارد یک پسربچه باشد. او همچون ادم‌ها لباس می‌پوشد و با صاحبش به مدرسه می‌رود. اسپات هیچوقت دلش نمی‌خواهد او را به چشم یک سگ ببینند.

لئونارد هلپرمن: بهترین دوست و صاحب اسپات است. او در مدرسه زیاد محبوب نیست زیرا مادرش معلم مدرسه است و بچه‌های دیگر فکر می‌کنند او امتیازات ویژه دارد.‌

مری لو هلپرمن: مادر لئونارد و معلم مدرسه است. او معلم سرسخت و عجیب و غریب است و اغلب موجب خجالت لئونارد می‌شود.

دکتر ایوان کرنک: یک دانشمند دیوانه و مرموز است که ادعا می‌کند می‌تواند با تابش اشعه حیوانات را به انسان تبدیل کند. پس از آنکه با اسپات درمی‌افتد، سگ باهوش اشعه‌ی او را علیه دکتر کرنک استفاده کرده و دانشمند را تبدیل به موش می‌کند.

تماشای آنلاین فیلم Teacher's Pet با پلانو

شما می‌توانید برای تماشای آنلاین فیلم انیمیشن پر ماجرا و مفرح «حیوان خانگی معلم» به رسانه پلانو مراجعه کنید. این رسانه VOD فیلم را با کیفیت HD‌ و دوبله فارسی در اختیار شما قرار خواهد داد تا ببینید چگونه یک سگ خانگی برای رسیدن به آرزوی پسر بچه شدنش تلاش می‌کند.

فیلم‌های مرتبط با حیوان خانگی معلم

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟