بچه‌های بوفالو (Buffalo Kids) انیمیشنی ماجراجویی و کمدی است. محصول اسپانیا و در 9 آبان 1403، 30 اکتبر 2024 به نمایش درخواهد آمد. داستان فیلم درباره دو یتیم ایرلندی است که به نیویورک سفر می‌کنند و سپس با قطار به دیدار عموی خود می‌روند تا ارث خود را دریافت کنند. در طول سفر، آنها با یک مربی که مسئول گروه دیگری از یتیم‌ها است دوست می‌شوند و با حمله دزدان مواجه می‌شوند. این فیلم توسط پدرو سولیس گارسیا و خوان خسوس گارسیا گالوچا کارگردانی شده است. نویسندگان فیلم جوردی گاسول و خاویر لوپز باریرا هستند. این انیمیشن را به محض انتشار در پلانو تماشای آنلاین کنید.

‌بچه‌های بوفالو؛ داستان دو یتیم ایرلندی

یک انیمیشن ماجراجویی و کمدی است. فیلم داستان دو یتیم ایرلندی را روایت می‌کند که به نیویورک سفر کرده و سپس به ملاقات عموی خود می‌روند تا ارثیه خود را دریافت کنند. در طول سفر خود با قطار، آنها با یک مربی دوست می‌شوند و با حمله دزدان مواجه می‌شوند. این فیلم توسط پدرو سولیس گارسیا و خوان خسوس گارسیا گالوچا کارگردانی شده است .‌

عوامل ساخت انیمیشن

  • ‌تهیه‌کنندگان انیمیشن شامل‌ 4Cats Pictures، Atresmedia Cine، و CORE Animated Effects هستند.
  • ‌کارگردانان: پدرو سولیس گارسیا و خوان خسوس گارسیا گالوچا، که هر دو در ساخت این انیمیشن نقش کلیدی دارند.
  • نویسندگان: جوردی گاسول و خاویر لوپز باریرا، که مسئولیت نگارش داستان این فیلم را بر عهده داشته‌اند.
  • ‌صداپیشگان: استفان گراهام، جما آرترتون و شان بین، که صداهای شخصیت‌های اصلی این انیمیشن را ارائه می‌دهند.

بچه های بوفالو با همکاری این گروه از متخصصان و هنرمندان، به عنوان یک اثر خلاقانه و سرگرم‌کننده در زمینه انیمیشن مطرح شده است.

کارگردان بچه های بوفالو کیست؟

پدرو سولیس گارسیا، متولد 15 اکتبر 1968 در بارسلونا، اسپانیا، یک کارگردان و نویسنده معتبر در زمینه انیمیشن سه بعدی است. وی دو بار جایزه گویا را برای بهترین کوتاه‌فیلم انیمیشن به خاطر La Bruxa در سال 2011 و Cuerdas در سال 2014 دریافت کرده است.

سولیس در ابتدا در صنعت بازی‌های ویدیویی فعالیت داشت و به عنوان هنرمند 3D و تهیه‌کننده در چندین عنوان برای PC و کنسول‌ها کار کرد. او وارد دنیای سینما شد با همکاری در طراحی صحنه‌های انیمیشن‌های کوتاه Tadeo Jones و Tadeo Jones y el sótano maldito ساخته انریکه گاتو.

از سال 2006 به بعد، او به عنوان مدیر تولید در Lightbox Entertainment مشغول به کار شد و در تولید Las aventuras de Tadeo Jones در سال 2012، Atrapa la bandera در سال 2015، و Tadeo Jones 2: El secreto del Rey Midas در سال 2017، که توسط پارامونت پیکچرز در سراسر جهان توزیع شد، نقش داشت.

فیلم La Bruxa نخستین فیلم او به عنوان کارگردان و نویسنده بود و با کسب جایزه گویا و دیگر جوایز مهم شناخته شد. Cuerdas، دومین ‌فیلم کوتاه او، هم جایزه گویا را دریافت کرد و رکورد جهانی گینس برای پرافتخارترین فیلم کوتاه به نام خود ثبت کرد.

در فوریه 2023، فیلم Momias به کارگردانی خوان خسوس گارسیا گالوچا، که سولیس به عنوان تهیه‌کننده در آن حضور داشت، در اسپانیا اکران شد.‌

استودیو 4 CATS Pictures، که در سال 2013 تأسیس شد، با تعدادی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید فیلم همکاری داشته است. برخی از مهم‌ترین پروژه‌ها و همکاری‌های آنها شامل موارد زیر هستند:

1. Capture the Flag (2015): این فیلم اولین انیمیشن بلند مدت 4 CATS Pictures بود و با همکاری Telecinco Cinema, Telefónica Studios, Ikiru Films و Lightbox Entertainment تولید شد. این فیلم در اسپانیا بسیار موفق بود و جوایز معتبری از جمله گویا برای بهترین فیلم انیمیشن دریافت کرد.

2. Tad the Lost Explorer and the Secret of King Midas: این فیلم دومین تولید 4 CATS Pictures بود که باز هم با همکاری Telecinco Cinema, Telefónica Studios, Ikiru Films و Lightbox Entertainment تولید شد و به عنوان موفق‌ترین فیلم سال در اسپانیا شناخته شد.

3. El Pacto (2018): این فیلم تریلر با همکاری Ikiru Films تولید شد و توسط Sony Pictures توزیع شد.

4. Malasaña 32 (2020) و El verano que vivimos: این دو فیلم با همکاری Atresmedia Cine, Bambú Producciones, Mr. Fields and Friends و Warner Bros. Spain تولید شدند.

5. Live is life. La gran aventura (2022): این کمدی جوانانه با همکاری Atresmedia Cine و Live is life AIE تولید شد و توزیع آن توسط Warner Bros انجام شد.

6. Mummies (2023): این فیلم انیمیشنی خانوادگی ماجراجویی توسط استودیوهای Core Animation ساخته شد و توسط Warner Bros توزیع شد.

7. Buffalo Kids: این پروژه جدید 4 CATS Pictures، که داستان آن از داستان Cuerdas نوشته پدرو سولیس الهام گرفته است، در حال توسعه است.

‌این انیمیشن اسپانیایی در در 9 آبان 1403، 30 اکتبر 2024 به نمایش درخواهد آمد.

فیلم‌های مرتبط با بچه های بوفالو

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟