فیلم انیمیشن ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ Richard the Stork and the Mystery of the Great Jewel 2023

انیمیشن ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ

Richard the Stork and the Mystery of the Great Jewel 2023
5.2/10
3 مناسب برای بالاتر از 12 سال

انیمیشن ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ (Richard the Stork and the Mystery of the Great Jewel) در ژانر ماجراجویانه و خانوادگی محصول سال 2023 آلمان، بلژیک و نروژ است. این انیمیشن در ماه مارس (فروردین 1402) در آلمان به نمایش درآمد. ریچارد لک‌لک 2، دنباله ماجراهای ریچارد گنجشکی است که توسط لک‌ لک‌ها بزرگ شده بود. داستانش در انیمیشن ماجراجویی بزرگ پرندگان کوچک 2017 روایت شده بود. کارگردانان این انیمیشن بنیامین کابک و مت تانگه هستند. رضا معماری هنرمند ایرانی‌تبار و خالق شخصیت ریچارد، همانند قسمت قبلی جز تیم فیلمنامه انیمیشن است. در ماجراجویی تازه ریچارد می‌بینیم که او با گله گنجشک‌هایی آشنا می‌شود که در اسارت طاووس‌های بدجنس هستند. برای نجات آن‌ها، ریچارد باید با کار جمعی و هوش خود، معماهای شهر مرموز را حل کرده و جواهر بزرگ را پیدا کند. برای تماشای آنلاین این انیمیشن پرهیجان خانوادگی با رسانه پلانو همراه باشید.

‌ریچارد لک لک و رمز و راز جواهر بزرگ: قلب بزرگ گنجشک کوچک

ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ انیمیشن ماجراجویی و فانتزی خانوادگی محصول سال 2023 کشورهای آلمان، بلژیک و نروژ است که در بهار سال 1402 به نمایش عمومی درآمده است. شرکت‌های نادسن پیکچرز، والکینگ د داگ و دن سیسته اسکیلینگ این انیمیشن را در دنباله انیمیشن ماجراجویی بزرگ پرندگان کوچک Little Bird's Big Adventure یا سفر لک لکی 2017 تولید کرده‌اند.

در این انیمیشن با ماجراجویی تازه‌ای از ریچارد، گنچشک یتیمی که با لک‌لک‌ها بزرگ شده بود روبرو هستیم. این‌بار او باید گله گنجشکی را از دست طاووس بدجنس نجات دهد. این ماجراجویی تازه توسط بنیامین کابک Benjamin Quabeck و مت تانگه Mette Tange کارگردانی شد.‌

مت تانگه تجربه پرباری در کار با شرکت‌های بزرگ انیمیشن‌سازی بزرگ آمریکایی نظیر ایلومینیشن و دریم ورکز دارد. حضور در بخش فنی انیمیشن‌هایی نظیر Sing، مینیونز، کاپیتان زیرشلواری و ابری با احتمال باش کوفته قلقلی 2 باعث شد که او در اولین کارگردانی انیمیشن بلند خود، با صلابت گام بردارد. برخلاف تانگه، کابک، دیگر کارگردان انیمیشن، بیشتر در زمینه فیلم و سریال تلویزیونی تجربه داشته و تدوین‌گر قابلی نیز هست.‌

از تیم فیلمنامه‌نویس فیلم 2017 تنها رضا معماری Reza Memari، خالق ایرانی‌تبار شخصیت‌های این انیمیشن، در این نسخه نیز حاضر است.‌

رضا معماری متولد ایران و بزرگ شده آلمان، فیلمنامه نویس، کارگردان و تدوینگر است. او پس از اخذ مدرک بازاریابی در آکادمی تبلیغات باواریا (BAW)، به عنوان مدیر روابط عمومی و محصول برای یک ناشر بازی های ویدیویی آمریکایی و سپس به عنوان سردبیر فیلم و تلویزیون در مونیخ مشغول به کار شد. وی در حال حاضر فیلمنامه انیمیشن در دست ساخت آخرین وال آوازه‌خوان The Last Whale Singer را در دست دارد.

معماری که علاوه بر فیلمنامه‌نویسی، یکی از کارگردانان داستان لک لکی اول بود، در این قسمت فیلمنامه فیلم را با کمک فیلیپ لازبنیک Philip LaZebnik و مت تانگه نوشت. استفاده از تجربه بالای لازبنیک برای افزودن بار هیجان و درام داستان انجام شد. لازبنیک جز نویسندگان انیمیشن‌های مهم دیزنی در دهه نود میلادی است. فیلمنامه شاهزاده مصر‌ The Prince of Egypt 1998، پوکاهونتاس Pocahontas 1995، مولان Mulan 1998 و راهی به سوی الدورادو 2000 از مهمترین انیمیشن‌هایی هستند که لازبنیک به عنوان یکی از اعضای تیم نگارششان حضور داشت.

ماموریت تازه آقای ریچارد

ریچارد، گنجشکی یتیم بود که توسط یک خانواده لک لک پذیرفته شده بود، در دریاچه بزرگ در شمال آفریقا زمستان گذرانی می کند. وقتی ریچارد متوجه می‌شود که نمی تواند گله را در سفر جدیدشان رهبری کند، تصمیم می‌گیرد برای سفر به تنهایی پرواز کند.

ریچارد که در سفر ماجراجویانه خود با سامیا و گله گنجشک های جدیدی آشنا می شود که در اسارت مارابی‌های شیطانی به رهبری زمانو، طاووس حریص هستند. تنها شانس آزادی برای گنجشک‌ها حل معماهای یک شهر مرموز و یافتن جواهر بزرگی است که طاووس دنبال آن است. این اتفاق به کار تیمی، اعتماد و بیشتر از همه مهارت های لک لکی ریچارد نیاز دارد.

ریچارد و قوت قلب

"ریچارد لک لک 2" با پیام صمیمانه‌اش که عمیقاً در دل کودکان و بزرگسالان طنین انداز می‌شود، فراتر از حد انتظار می‌رود. این جواهر متحرک به ما یادآوری می کند که جهان فقط در مورد دارایی های مادی نیست.‌

این فیلم به زیبایی جوهر ماجراجویی، دوستی و گنجینه‌های واقعی سیاره ما را به تصویر می‌کشد و با انیمیشن خیره کننده و روایتی تاثیرگذار، ما را تشویق می‌کند تا جواهرات واقعی جهان را گرامی بداریم - تجربیاتی که زندگی ما را غنی می‌کند.‌

سازندگان این انیمیشن با داشتن تجربه داستان‌پردازی و فنی انیمیشن ماجراجویی لک لکی 2017 و افزودن تجربیات دو نیروی باتجربه در انیمیشن‌سازی هالیوود، این فیلم را به یک سفر سینمایی مسحورکننده و قابل تامل برای تمام سنین تبدیل کردند. این اثر هنری را حتما ببینید و لذت ببرید.

انیمیشن Richard the Stork and the Mystery of the Great Jewel را چطور ببینیم؟

این انیمیشن بانمک و پرماجرا برای تماشای آنلاین علاقه‌مندان به سینما توسط VOD پلانو با دوبله فارسی و بالاترین کیفیت در دسترس شما قرار گرفته است.

فیلم‌های مرتبط با انیمیشن ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟