فیلم بیلی نایت Billy Knight 2024

بیلی نایت

Billy Knight 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم بیلی نایت‌ (Billy Knight 2024‌)‌ داستان دو دانشجوی فارغ‌التحصیل به نام‌های الکس و امیلی را روایت می‌کند که وارد دنیای فیلمسازی می‌شوند. این درام انگلیسی زبان، به کارگردانی و نویسندگی الک گریفن راث، در بر دارنده بازیگرانی چون پاتریک شوارتزنگر، دایانا سیلورز، چارلی هیتن، و آل پاچینو است. فیلم، که اولین تجربه کارگردانی بلند راث محسوب می‌شود، در لس آنجلس فیلمبرداری شده و قرار است در تاریخ 4 اسفند 23 فوریه 2024‌‌اکران شود. با انتشار قیلم می‌توانید فیلم را تماشای آنلاین کنید.

‌بیلی نایت؛ فیلم فیلمسازها

این فیلم قرار است در تاریخ 4 اسفند 23 فوریه 2024 به صورت سراسری اکران شود، فیلم یک درام انگلیسی زبان است. داستان دو دانشجوی دوره فارغ‌التحصیلی به نام‌های الکس (با بازی چارلی هیتن) و امیلی (با بازی دایانا سیلورز) را دنبال می‌کند که اولین قدم‌های خود را به عنوان فیلمساز برمی‌دارند.

بازیگران اصلی این فیلم عبارتند از پاتریک شوارتزنگر، دایانا سیلورز، چارلی هیتن، آل پاچینو، آنجلا سارافیان، و السی هویت. کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم توسط الک گریفن راث انجام شده است.

‌عوامل ساخت فیلم

کارگردان و نویسنده فیلمنامه: الک گریفن راث هستند. فیلمبرداری فیلم در لس آنجلس انجام شده است. در مورد شرکت‌های تولیدی، آتوم بیلی-فورد و کامرون برنت از Prominent Productions‌ به همراه سوییر کرسپو و آماندا کیلی به عنوان تهیه‌کنندگان فعالیت داشته‌اند، و سارا ساراندوس به عنوان تهیه‌کننده اجرایی با جاش کلیتون، کرک مارتین، و پیتر بورتل از Our World Films همکاری کرده است.

الک گریفن راث، کارگردان و نویسنده فیلم بیلی نایت کیست؟

‌در سن دیگو، کالیفرنیا، آمریکا متولد شده است. او فرزند اریک راث، نویسنده و تهیه‌کننده مشهور، و دبرا گرینفیلد، تهیه‌کننده، است. خواهر او، ونسا راث، نیز یک تهیه‌کننده و کارگردان مستند برنده جایزه است. خانواده او در سال 1994 از سن دیگو به مالیبو، کالیفرنیا نقل مکان کردن. در زمینه حرفه‌ای، الک گریفن راث از سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون در ژانرهای کوتاه، درام و رمانتیک فعالیت داشته است. این فیلم. اولین فیلم بلند او به عنوان کارگردان و نویسنده است.

با توجه به عناصر مهم فیلم مانند حضور بازیگران شناخته‌شده مانند آل پاچینو و چارلی هیتن، و همچنین داستان جذاب آن که درباره دو جوان فیلمساز است، می‌توان انتظار داشت که فیلم توجه قابل توجهی را جلب کند.

فیلم‌های مرتبط با بیلی نایت

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟