فیلم استخرها‌ (Pools‌) محصول کشور آمریکا و قرار است در سال 2024 منتشر شود. داستان این کمدی درام درباره شخصیتی به نام کندی است که پس از رد شدن در سال تحصیلی دانشگاه، در مدرسه تابستانی گیر کرده است. کندی تیمی از افراد نامرتب را برای رفتن به استخرهای خصوصی در باغ‌های عمارت‌های لوکس لیک فارست جمع می‌کند. کارگردان و نویسنده فیلم سم هیز است و این اولین فیلم بلند اوست. به محض انتشار فیلم را با کیفیت عالی در پلانو تماشای آنلاین کنید.

‌فیلم‌استخرها‌؛ یک کمدی از جنس اخراج

یک فیلم کمدی-درام است که داستان کندی، دانشجویی را روایت می‌کند که پس از رد شدن در سال تحصیلی دانشگاه، در مدرسه تابستانی گیر کرده است. او گروهی از افراد نامرتب را برای استخرگردی در استخرهای خصوصی عمارت‌های لوکس لیک فارست جمع می‌کند. با افشای رازها اتفاقاتی رخ می‌دهد... .

فیلم محصول کشور آمریکا به شمار می‌رود. این فیلم با مشارکت شرکت‌های مختلف در یک محیط شهری و جذاب آمریکایی تولید شده و به نظر می‌رسد که داستان و فضای آن با فرهنگ و جامعه آمریکایی تنیده شده است.

عوامل اصلی فیلم‌

- کارگردان و نویسنده: سم هیز Sam Hayes

- بازیگران اصلی:

‌ - میسون گودینگ (Mason Gooding) در نقش رید

‌ - مایکل ولامیس (Michael Vlamis) در نقش مایکل

‌ - تایلر آلوارز (Tyler Alvarez) در نقش بلیک

‌ - فرانچسکا نوئل (Francesca Noel) در نقش شین

‌ - آریل وینتر (Ariel Winter) در نقش دلینی

‌ - سوزان کرایر (Suzanne Cryer) در نقش خانم لوئیس

‌ - اودسا آ'زیون (Odessa A'zion) در نقش کندی

سم هیز (Sam Hayes) نویسنده و کارگردان فیلم است. این فیلم اولین تجربه کارگردانی او برای فیلم بلند است.

فیلمنامه فیلم از ترکیب داستان‌های شخصی و چالش‌های روابط انسانی در یک چارچوب کمدی-درام بهره می‌برد و به نظر می‌رسد که به موضوعاتی چون دوستی، بلوغ و خودکاوی در محیطی اجتماعی و فرهنگی خاص می‌پردازد.

فیلمبرداری فیلم

فیلم استخرها در شمال شیکاگو، آمریکا فیلمبرداری شده است. شرکت‌هایی که در تولید این فیلم دخیل بوده‌اند عبارتند از Paesanos Pictures, Chicago Media Angels, UTA Independent Film Group, Jackrabbit Media, و Periscope Post and Audio

فیلم‌های مرتبط با استخرها

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟