انجمن سیاه پوستان جادویی آمریکا

The American Society of Magical Negroes 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

انجمن سیاه پوستان جادویی آمریکا (The American Society of Magical Negroes‌) فیلم سینمایی است که در 3فروردین 1403، 22 مارس 2024، منتشر خواهد شد. این فیلم داستان آرن را روایت می‌کند که به یک انجمن مخفی از افراد سیاه‌پوست جادویی ملحق می‌شود. اعضای این انجمن به عنوان جامعه‌ای با قدرت‌های جادویی، زندگی‌شان را در خدمت به یک هدف بسیار مهم قرارداده‌اند. کارگردان فیلم کوبی لیبی است و بازیگرانی نظیر آن-لی بوگان، نیکول بایر و وینی دی‌جنارو در آن حضور دارند. هنگام انتشار فیلم را در پلانو تماشای آنلاین کنید.

‌انجمن سیاه پوستان جادویی آمریکا؛ روایتی از یک انجمن جادویی

فیلم «انجمن سیاه پوستان جادویی آمریکا»‌ که به سبک فانتزی و ماجراجویی ساخته شده است، داستان آرن را روایت می‌کند که به طور ناگهانی به یک انجمن مخفی از افراد سیاه‌پوست با قدرت‌های جادویی ملحق می‌شود. اعضای این انجمن خارق‌العاده به خدمت به یک هدف بسیار مهم می‌پردازند. انجمن سیاه پوستان جادویی آمریکا داستانی جذاب را ارائه می‌دهد و به تماشاگران یک تجربه سینمایی دیدنی ارائه می‌کند.

کارگردان فیلم

کارگردان این فیلم کوبی لیبی Kobi Libii است و از بازیگرانی معروف مانند آن-لی بوگان An-Li Bogan، نیکول بایر Nicole Byer، وینی دی‌جنارو Vinny DeGennaro و ستارگان دیگر بهره می‌برد.

کوبی لیبی یک کارگردان و فعال سینما و تلویزیون است که در پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است.‌

این فیلم آمریگایی در تاریخ 3فروردین 1403، 22 مارس 2024، در ایالات متحده به روی پرده سینما خواهد رفت.‌

شرکت‌هایی که در تولید فیلم انجمن آمریکایی افراد سیاه‌پوست جادویی شرکت کرده‌اند، عبارتند از:

1. Candy Rock Entertainment

2. Kingdom Story Company

فیلم‌های مرتبط با انجمن سیاه پوستان جادویی آمریکا

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟