فیلم آی اس اس (I.S.S.) ساخت سال 2023 در ژانر علمی تخیلی و تریلر است. این فیلم 19 ژانویه سال 2024 (29 دی ماه 1402) اکران خواهد شد. کارگردان فیلم گاربریلا کوپریت است و داستان آن در مورد جنگ هسته‌ای بین آمریکا و روسیه است که در ضمن آن هر دو کشور تلاش میکنند کنترل ایستگاه بین‌المللی فضایی را به دست بگیرند. از ستارگان این فیلم میتوان به نامهایی مانند آریانادبوز، کریس مسینا و جان گلگر جونیور اشاره کرد. پلانو از شما دعوت میکند پس از انتشار نسخه با کیفیت فیلم، تماشای آنلاین آن را از دست ندهید.

فیلم آی اس اس؛ جنگ اتمی در زمین و نبرد در ایستگاه بین‌المللی

فیلم آی اس اس تولید سال 2023 در ژانر علمی تخیلی و تریلر داستان جنگ بین روسیه و آمریکا را روایت میکند، زمانی که در زمین شعله جنگ اتمی شعله‌ور است و در ایستگاه بین المللی فضایی، فضانوردان از کشورهای خود پیامی مخفی دریافت میکنند تا هر طور شده ایستگاه فضایی را به کنترل خود درآورند. این فیلم بنا است در سال 2024 و 19 ژانویه (29 دی 1402) در سینماهای آمریکا اکران شود.

فیلم آی اس اس در ژانر علمی تخیلی و تریلر

کارگردان فیلم I.S.S.

گابریلا کوپرویت (Gabriela Cowperthwaite) از جمله کارگردانان موفق زن هالیوودی به شمار می‌رود. او که در کارنامه‌اش با فیلم مستند ماهی سیاه (ساخت 2013) توانست نامزد جایزه بفتا شود، با فیلم Megan Leavey توانست در سال 2017 جای پای خود را در هالیوود و عرصه فیلمهای داستانی هم محکم کند و تبدیل به چهره‌ای شناخته شده شود. او در فیلم آی اس اس با فیلمنامه‌ای به قلم نیک شفیر در جشنواره «انجمن سینماگران استرالیا» برنده جایزه بهترین فیلم شود.

بازیگران فیلم آی اس اس

فیلم آی اس اس علاوه بر داستانی جذاب و به روز، از نقطه قوت دیگری هم بهره میبرد. وجود بازیگرانی با استعداد دست کارگردان را برای روایت باز کرده است و نوید فیلمی تماشایی میدهد. در ادامه با 3 ستاره اصلی فیلم بیشتر آشنا میشویم

  • آریانا دبوز (Ariana DeBose): این بازیگر در فیلم آی اس اس نقش دکتر کیرا فاستر را بازی میکند و بی شک ستاره بی چون و چرای فیلم است. او که پیشتر جوایز گرمی، بفتا و امی را برنده شده است با فیلم «داستان وست ساید» ساخت 2022 برنده جایزه بهترین بازیکر نقش مکمل در جشنواره اسکار شد.
  • کریس مسینا (Chris Messina): این بازیگر را در فیلم I.S.S. در نقش گوردون بارت خواهیم دید. این بازیگر را احتمالا با سریال «6 فوت زیر زمین» میشناسید. از دیگر کارهای شناخته شده او میتوان به فیلم کمدی « Ruby Sparks» و Devil ساخت 2010 اشاره کرد.
  • جان گلگر جونیور (John Gallagher Jr): او را در فیلم علمی تخیلی آس اس اس در نقش کریستین کمپبل خواهیم دید. گلگر پیش‌تر با فیلمهایی مثل «شماره 10 خیابان کلاورفیلد» و فیلم ترسناک «سکوت» برای علاقمندان سینما به چهره‌اش شناخته شده تبدیل شده است.

بازخوردهای فیلم

درخشش فیلم در حشنواره سینماگران استرالیا خبر از اکران عمومی فیلمی تماشایی میدهد. نقدهای نوشته شده هم این حدس را تایید میکنند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به نقدهای برتر سایت روتن توماتوز.

  • دوایت برون گفته است بازیها در فیلم عنصر ترس را به بالاترین سطح میرساند و این در کنار موسیقی متن و حرکت روان دوربین اثری تماشایی خلق کرده است.
  • والری کامپلکس نوشته است که این آینده ما است اگر برای گرمایش جهانی و خصومت بین ابرقدرتها چاره‌ای اندیشیده نشود
  • ولری کاملین در روتن توماتو نوشته است این داستان ترسناک نه برآمده از هیولاهای بیرونی که ساخته هیولای بی اعتمادی درون خود ما است.

به صورت کلی بازخوردهای منتقدان و مخاطبان در ارتباط با فیلم مثبت بوده است. تا اینجای کار نمره 7.1 فیلم هم در سایت IMDB این گزاره را تایید میکند. روتن توماتو هم در سایت خود عدد 92 درصد را ثبت کرده است که نشان دهنده رضایت بالای کسانی است که فیلم را دیده‌اند.

فیلم‌های مرتبط با آی اس اس

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟