فیلم نظریه عامه پسند (Popular Theory) محصول کشور آمریکاست که قرار است در تاریخ 20 بهمن 9 فوریه 2024 منتشر شود، یک کمدی درباره رشد و بلوغ است. داستان این فیلم در مورد اروین، یک دختر نابغه و جوان‌ترین دانش‌آموز دبیرستان است که با مشکل انزوای اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کند. وقتی او با وینستون، علاقه‌مند به علم، آشنا می‌شود، آن‌ها برای اختراع ماده شیمیایی‌ای که سلسله مراتب دبیرستان را برای همیشه تغییر می‌دهد، همکاری می‌کنند. فیلم توسط علی شر کارگردانی شده و نویسندگی آن به عهده علی شر و جو سوانسون است. بازیگران اصلی آن شامل سوفیا رید-گانتزرت، لینکلن لمبرت و کلوئی ایست هستند. به محض انتشار در پلانو تماشای آنلاین کنید.

‌فیلم نظریه عامه پسند؛ اندر مصائب بلوغ و نبوغ

یک کمدی درباره رشد و بلوغ است که پیچیدگی‌های دوستی و اهداف را بررسی می‌کند. این فیلم داستان اروین، یک دختر نابغه 12 ساله و جوان‌ترین دانش‌آموز دبیرستان را روایت می‌کند که با مشکل انزوای اجتماعی روبرو است. او با همکاری وینستون، دوست علاقه‌مند به شیمی، ماده شیمیایی‌ای اختراع می‌کنند که سلسله مراتب دبیرستان را برای همیشه تغییر می‌دهد.‌

عوامل اصلی فیلم

کارگردان: علی شر (Ali Scher)

نویسندگان: علی شر (Ali Scher) و جو سوانسون (Joe Swanson)

بازیگران اصلی:

‌ - سوفیا رید-گانتزرت (Sophia Reid-Gantzert) در نقش اروین پیج

‌ - لینکلن لمبرت (Lincoln Lambert) در نقش وینستون ویلکینسون

‌ - کلوئی ایست (Chloe East) در نقش آری پیج

‌ - شریل هاینز (Cheryl Hines) در نقش تامی پیج

‌ - مارک ایوان جکسون (Marc Evan Jackson) در نقش آرتور پیج

‌ - و دیگر بازیگران شامل کت کانر استرلینگ، وارک بارونیان، آلینا بریس، آلساندرا روزنفلد، آرتمیس، اسپارو نیکول، ویل دئوسنر، جردن دافی، هانتر رومانیلوس، میسون مک‌کارتیا، سلنا ترنر، جورجیا سیمونز، و یوجینی بوندورانت.

فیلم توسط شرکت تولیدی Two Independent Eyes Productions تولید شده است. قرار بود در سال 2023 نمایش داده شود ولی نمایش به تأخیر افتاد و در تاریخ 20 بهمن 9 فوریه 2024 منتشر خواهد افتاد.

فیلم‌های مرتبط با نظریه عامه پسند

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟