فیلم مردم حریص (Greedy People) یک فیلم درام مهیج محصول سال 2024 آمریکاست که قرار است 27 اردیبهشت 16 می منتشر شود. این فیلم داستان ساکنان یک شهر کوچک جزیره‌ای را روایت می‌کند که با قتلی هیجان‌انگیز و کشف یک میلیون دلار روبرو می‌شوند. این وقایع باعث بروز سلسله‌ای از تصمیمات بد و به هم ریختن جامعه‌ی آرام آن‌ها می‌شود. کارگردانی این فیلم بر عهده پوتسی پونسیرولی و نویسندگی آن توسط مایک ووکادینوویچ انجام شده است. بازیگرانی چون لیلی جیمز، جوزف گوردون-لویت، و تریسی لوردس در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.‌ بعد‌ از انتشار در پلانو تماشای آنلاین کنید.

«‌مردم حریص» و جایزه یک میلیون دلاری

فیلم مردم حریص یک فیلم درام مهیج محصول سال 2024، داستان ساکنان یک شهر کوچک جزیره‌ای را روایت می‌کند که با قتلی هیجان‌انگیز و کشف یک میلیون دلار روبرو می‌شوند. این وقایع باعث بروز سلسله‌ای از تصمیمات بد و به هم ریختن جامعه‌ی آرام آن‌ها می‌شود. کارگردانی این فیلم بر عهده پوتسی پونسیرولی و نویسندگی آن توسط مایک ووکادینوویچ انجام شده است. بازیگرانی چون لیلی جیمز، جوزف گوردون-لویت، و تریسی لوردس در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.‌

معرفی بازیگران اصلی

1. لیلی جیمز (Lily James): لیلی جیمز یکی از بازیگران برجسته و محبوب است که به خاطر نقش‌آفرینی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مختلف شناخته می‌شود. او در نقش‌های متنوعی ایفای نقش کرده و به خاطر توانایی‌های بازیگری و جذابیت روی صحنه مشهور است.

2. جوزف گوردون-لویت (Joseph Gordon-Levitt): جوزف یکی از بازیگران شناخته شده و محبوب هالیوود است که در طیف وسیعی از فیلم‌ها و سریال‌ها نقش‌آفرینی کرده است. او همچنین به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده فعالیت دارد و به خاطر نقش‌های چالش‌برانگیز و عملکرد قدرتمندش در صنعت فیلم شناخته شده است.

3. تریسی لردز (Traci Lords): تریسی لردز نیز یکی دیگر از بازیگران مشهور فیلم است که در طیف وسیعی از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است. او به خاطر بازیگری خود در ژانرهای مختلف و نقش‌های منحصر به فرد شناخته شده است.

بازیگران اصلی دیگر فیلم "Greedy People" (2024) عبارتند از:

- ویرجینیا چتلو (Virginia Chetlo)

- جوی لورن آدامز (Joey Lauren Adams)

- تیم بلیک نلسون (Tim Blake Nelson)

- سایمون رکس (Simon Rex)

- اوزو آدوبا (Uzo Aduba)

- هیمش پاتل (Himesh Patel)

- نینا آریاندا (Nina Arianda)

- جیم گفیگان (Jim Gaffigan)

- خوزه ماریا یازپیک (José María Yazpik)

- آرت نیوکرک (Art Newkirk)

- مایکل هاردینگ (Michael Harding)

- تراویس پرزیبیلسکی (Travis Przybylski)

- ختفت فاگناسای (Khetphet Phagnasay)

- دیوید پاسکوا (David Pascua)

- کوین ام. برنان (Kevin M. Brennan)

- بت کوروینو (Beth Corvino)

شرکت‌های تولیدکننده Boies Schiller Entertainment، Hideout Pictures، Limelight

این فیلم ابتدا با عنوان "The Problem with Providence" شناخته می‌شد. محل فیلمبرداری آنن کارولینای شمالی در ایالات متحده است و قرار است 27 اردیبهشت 16 می 2024 انتشار یابد.

فیلم‌های مرتبط با مردم حریص

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟