فیلم رویاپرداز آمریکایی American Dreamer 2022

رویاپرداز آمریکایی

American Dreamer 2022
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم رویاپرداز آمریکایی (American Dreamer) محصول 2022 کشور آمریکاست و در 25 اسفند 15 مارس سال 2024 منتشر خواهد شد، یک فیلم کمدی سیاه به کارگردانی پل دکتور که اولین فیلم بلند اوست. این فیلم توسط تئودور ملفی نوشته شده و براساس یک بخش از برنامه رادیوییThis American Life است. پیتر دینکلیج در نقش دکتر فیل لودر، یک استاد اقتصاد دانشگاه هاروارد را بازی می‌کند که رویای داشتن یک خانه را دارد. این فرصت زمانی برای او مهیا می‌شود که یک بیوه تنها، با بازی شرلی مک‌لین، عمارت بزرگ خود را به قیمتی بسیار کم به او پیشنهاد می‌دهد. منتظر بمانید پس از انتشار در پلانو با کیفیت عالی قابل تماشای آنلاین است.

‌رویاپرداز آمریکایی؛ خانه‌دار شدن با اعمال شاقه

یک کمدی سیاه است که داستان دکتر فیل لودر (با بازی پیتر دینکلیج)، استاد اقتصاد دانشگاه هاروارد را روایت می‌کند که رویای داشتن یک خانه را در سر دارد. وقتی یک بیوه تنها (شرلی مک‌لین) عمارت بزرگ خود را به قیمتی اندک پیشنهاد می‌دهد با این معامله به زودی طبیعت واقعی خود را نشان می‌دهد و فیل را در مجموعه‌ای از مشکلات غیرمنتظره قرار می‌دهد

داستان فیلم

فیلم رویاپرداز آمریکایی، داستان فیل، یک استاد اقتصاد که در زمینه مالی شخصی خود ناموفق است، و تلاش او برای دستیابی به رویای آمریکایی را روایت می‌کند. او بین دنیای واقعی و خیالی زندگی می‌کند که او را به یک معامله جالب با شرلی مک‌لین که نقش یک شخصیت قدرتمند را بازی می‌کند، سوق می‌دهد. فیلمنامه به خوبی نوشته شده و بازیگرانی عالی دارد. شرلی مک‌لین هنوز هم درخشان است، پیتر دینکلیج تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد، کیمبرلی کوئین نقش وکیل هوشمندانه‌ای را با صحنه‌ای خنده‌دار ایفا می‌کند، و مت دیلون به عنوان یک مشاور املاک نارسیسیک درخشش دارد. پایان زیبایی برای این داستان همزمان غم‌انگیز و خنده‌دار وجود دارد.‌

معرفی بازیگران

1. پیتر دینکلیج در نقش دکتر فیل لودر: دینکلیج برای نقش‌های برجسته‌اش در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی، به ویژه در سریال Game of Thrones، شناخته شده است.

2. شرلی مک‌لین در نقش آسترید فانلی: مک‌لین بازیگر برنده جایزه اسکار است که به خاطر نقش‌آفرینی‌های قدرتمند و ماندگارش در صنعت سینما معروف است.

3. میشل مایلت: او یکی دیگر از بازیگران اصلی فیلم است.

4. دنی گلاور: بازیگر با تجربه‌ای که در طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده است.

5. مت دیلون در نقش دل: دیلون که برای بازی‌های خود در فیلم‌هایی مانند "Crash" و "There's Something About Mary" شناخته شده، در این فیلم نقش یک مشاور املاک را بازی می‌کند.

6. دنی پودی: بازیگری که بیشتر برای حضور در سریال‌های کمدی شناخته شده است.

7. کیمبرلی کوئین در نقش مگی پنینگتون: کوئین نیز در این فیلم نقش آفرینی کرده است.

پل دکتور، کارگردان فیلم رویاپرداز آمریکایی کیست؟

دکتور با این فیلم اولین تجربه خود را در زمینه فیلم‌های بلند به دست آورد. قبل از ورود به دنیای ساخت فیلم‌های بلند، دکتور در عرصه ساخت تبلیغات تجاری و موزیک ویدئوها فعالیت داشت و به خاطر دیدگاه خلاقانه و توانایی‌های داستان‌سرایی‌اش شناخته شده بود. گذر او به ساخت فیلم‌های بلند با رویاپرداز آمریکایی گام مهمی در حرفه‌اش به شمار می‌رود و مهارت‌های او را در قالب یک داستان طولانی‌تر به نمایش می‌گذارد.‌

معرفی نویسندگان

فیلم American Dreamer‌ توسط تئودور ملفی و کریستوفر وهنر به صورت مشترک نوشته شده است.

تئودور ملفی یک نویسنده و کارگردان برجسته است که بیشتر به خاطر کارش در فیلم مورد تحسین "Hidden Figures" (2016) شناخته می‌شود، که برای او نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را به ارمغان آورد. داستان‌سرایی ملفی اغلب بر روی موضوعات انسانی متمرکز است و کارهای او ترکیبی از طنز و درام را نشان می‌دهند، که توانایی او در برخورد با داستان‌های پیچیده با عمق احساسی را نشان می‌دهد.

از طرف دیگر، کریستوفر وهنر در صنعت فیلم کمتر شناخته شده است. همکاری او با ملفی در "American Dreamer" یک پروژه مهم در کارنامه او به شمار می‌رود. اطلاعات محدودی در مورد کارنامه کامل او در دسترس است، اما حضور او در این فیلم نشان‌دهنده توانایی برای داستان‌سرایی جذاب است، به ویژه در همکاری با یک نویسنده با تجربه‌تر مانند ملفی.

در مجموع نوشته‌های ملفی و وهنر در این فیلم عناصر کمدی سیاه را با داستانی که حول رویاها و آرزوهای شخصیت اصلی می‌چرخد، متعادل می‌کند. فیلمنامه آنها پیچیدگی‌های میل انسانی و طبیعت غیرقابل پیش‌بینی فرصت‌های زندگی را منعکس می‌کند.

محصول 2022 کشور آمریکاست و در 25 اسفند 15 مارس سال 2024 منتشر خواهد شد. با این حال در جشنواره فیلم ترایبکا در 11 ژوئن 2022 اکران شده است. مکان فیلمبرداری آن ویکتوریا، بریتیش کلمبیا، کانادا بوده است. شرکت‌های تولیدکننده شامل دکتور فیلم، استوآری فیلمز و گلدنلایت فیلمز هستند.

فیلم‌های مرتبط با رویاپرداز آمریکایی

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟