فیلم طلوع خورشید (Sunrise) یک فیلم ترسناک است که به کارگردانی اندرو بیرد و نویسندگی رونان بلینی ساخته شده است. داستان فیلم در مورد یک شهر روستایی است که توسط یک خون‌آشام مورد تهدید قرار گرفته است. بازیگران اصلی فیلم گای پیرس و الکس پتیفر هستند که در نقش‌های رینولدز و فالون ظاهر می‌شوند. این فیلم قرار است در تاریخ 29 دیماه 19 ژانویه 2024 در سینماها و به صورت دیجیتالی منتشر شود. به محض انتشار‌ در پلانو تماشای آنلاین کنید.

‌فیلم طلوع خورشید؛ خون آشام برمی‌خیزد

یک فیلم ترسناک آمریکایی است که توسط اندرو بیرد کارگردانی شده و فیلمنامه‌ای از رونان بلینی دارد. بازیگران اصلی این فیلم گای پیرس و الکس پتیفر هستند که پتیفر همچنین تهیه‌کننده‌ی فیلم است.‌

داستان فیلم درباره یک شهر روستایی است که توسط یک خون‌آشام مورد تهدید قرار گرفته است.‌

بازیگران اصلی فیلم

1. الکس پتیفر Alex Pettyfer در نقش فالون: الکس پتیفر یک بازیگر و مدل انگلیسی است که به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌هایی مانندI Am Number Four و "Magic Mike شناخته شده است.

2. گای پیرس Guy Pearce در نقش رینولدز: گای پیرس یک بازیگر استرالیایی است که برای بازی در فیلم‌هایی مانند Memento و L.A. Confidential شهرت دارد.

3. اولون فوئره Olwen Fouéré در نقش ما رینولدز: اولون فوئره یک بازیگر ایرلندی است که در صحنه‌های تئاتر و فیلم فعالیت دارد.

4. کرت یگر Kurt Yaeger در نقش گیلسپی: کرت یگر بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است، شناخته شده برای نقش‌هایش در سریال‌های تلویزیونی مختلف.

5. کریستال یو Crystal Yu در نقش یان لوی: کریستال یو بازیگری است که در تلویزیون و تئاتر بریتانیا فعالیت دارد.

6. ویلیام گائو William Gao در نقش ادوارد: اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

همچنین سایر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند شامل فورست بوثول، ریچارد پتیفر، رایلی چونگ، و چیکه چان هستند

اندرو بیرد، کارگردان فیلم طلوع خورشید کیست؟

‌متولد 18 مارس 1976 در دوبلین، ایرلند است. او در زمینه‌های هنر، کارگردانی تجاری، کارگردانی ویدیوهای موسیقی و کارگردانی فیلم فعالیت دارد. بیرد تحصیلات خود را از مدرسه ملی فیلم ایرلند در مؤسسه فناوری، هنر و طراحی دان لائوگر در دوبلین گذرانده و در سال 1997 با درجه افتخار در رشته طراحی، کارگردانی فیلم و طراحی تولید فارغ‌التحصیل شده است. او اولین تجربه حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر هنری آغاز کرد و سپس به لس آنجلس نقل مکان کرد، جایی که به عنوان طراح تولید در زمینه تبلیغات و ویدیوهای موسیقی فعالیت کرد. اولین فیلم بلند او 414Zone‌ یک فیلم علمی تخیلی و مهیج به سبک نئو-نوآر با بازی گای پیرس بود.

رونان بلینی نویسنده فیلم کیست؟

رونان بلینی یک نویسنده و تهیه‌کننده است که کار خود را از سال 2010 آغاز کرده و در ژانرهای درام، هیجان‌انگیز و ترسناک فعالیت دارد. او به خصوص برای نوشتن فیلم‌نامه‌هایی‌ که در ادامه آمده شناخته شده است.‌

‌Sunrise2024‌

A Good Woman Is Hard to Find2019‌

Boogaloo and Graham2014‌

همچنین او به عنوان تهیه‌کننده نیز همکاری داشته است، مانند نقش تهیه‌کننده مشترک در فیلم:

‌A Good Woman Is Hard to Find

‌بلینی در ژانرهای مختلف از جمله کمدی، جنایی، و رمانتیک نیز تجربه دارد.

فیلم "Sunrise" (2024) محصول مشترک کشورهای ایالات متحده آمریکا و بریتانیا است. فیلمبرداری اصلی این پروژه در فوریه 2023 در ایرلند شمالی انجام شده است. فیلم توسط شرکت‌های 23ten، Baird Films و Creativity Capital تولید شده است و توسط Lionsgate Films پخش می‌شود. این فیلم قرار است در تاریخ 29 دیماه 19 ژانویه 2024 در سینماها و به صورت دیجیتالی منتشر شود.

فیلم‌های مرتبط با طلوع خورشید

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟