فیلم احساس اینکه زمان انجام کاری گذشته است The Feeling That the Time for Doing Something Has Passed 2024

احساس اینکه زمان انجام کاری گذشته است

The Feeling That the Time for Doing Something Has Passed 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم احساس اینکه زمان انجام کاری گذشته است‌ (The Feeling That the Time for Doing Something Has Passed) یک کمدی موزاییکی است که زندگی یک زن را دنبال می‌کند، این فیلم به کارگردانی و نویسندگی جوانا آرنو ساخته شده و بازیگران اصلی آن جوانا آرنو، اسکات کوهن و بابک تفتی هستند. این فیلم در تاریخ 7 اردیبهشت 26 آوریل 2024 در ایالات متحده امریکا منتشر خواهد شد. به محض انتشار در‌ پلانو تماشای آنلاین کنید.

احساس اینکه زمان انجام کاری گذشته است؛ اندر مصائب بزرگسالان

به کارگردانی و نویسندگی جوانا آرنو، یک کمدی موزاییکی است که به زندگی یک زن می‌پردازد. این فیلم با حال و هوای طنزآمیز نمایشی از مشکلات و چالش‌های بزرگسالی و احساس ناهمخوانی با اجتماع را ارائه می‌دهد. این فیلم احتمالاً بر روی مفاهیم زمان، فرصت‌های از دست رفته و تأمل در تصمیمات و انتخاب‌های گذشته تمرکز دارد.‌

معرفی بازیگران اصلی فیلم

1. جوانا آرنو (Joanna Arnow): جوانا آرنو، که در این فیلم نقش اصلی را بازی می‌کند.

2. اسکات کوهن (Scott Cohen): اسکات کوهن، بازیگری با تجربه، در این فیلم در نقش آلن ظاهر می‌شود. او به خاطر نقش‌های متعدد خود در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی شناخته شده است.

3. بابک تفتی (Babak Tafti): بابک تفتی، که در نقش کریس بازی می‌کند، بازیگری است که در چندین پروژه تئاتری و تلویزیونی حضور داشته است.

این فیلم همچنین بازیگران دیگری مانند فیلیپ آندری، دیوید آرنو، کنت باست، اسکار بنت، روشی بیرودالا و پریش بردلی را در خود جای داده است.

جوانا آرنو، کارگردان فیلم احساس اینکه زمان انجام دادن چیزی گذشته است کیست؟

یک فیلمساز مستقر در بروکلین، زادگاه خود، است. این فیلم، که نخستین اثر داستانی او است، در جشنواره‌های معتبری مانند Cannes Directors’ Fortnight، TIFF و New York Film Festival به نمایش درآمده است. آرنو پیش از این نیز با ساخت مستند "i hate myself" و کوتاه داستانی "Bad at Dancing" برنده جایزه نقره‌ای جشنواره برلیناله شد، شناخته شده است. او در فیلم‌های کوتاه و بلند داستانی خود به عنوان نویسنده، کارگردان، تدوینگر و بازیگر فعالیت می‌کند و از تمامی مراحل فرایند فیلمسازی لذت می‌برد.

فیلم احساس اینکه زمان انجام دادن چیزی گذشته است محصول کشور ایالات متحده آمریکا است. شرکت‌های تولیدکننده این فیلم عبارتند از Magnetic Labs، Ravenser Odd و Nice Dissolve. اطلاعات دقیق در مورد محل فیلمبرداری (لوکیشن) این فیلم در دسترس نیست، اما احتمال دارد که فیلمبرداری آن نیز در ایالات متحده صورت گرفته باشد.‌

فیلم با رتبه 75 از متاسکور و 5 جایزه و 12 نامزدی مواجه شده است. این فیلم که در تاریخ 7اردیبهشت 26 آوریل 2024 در ایالات متحده امریکا منتشر خواهد شد.

کمدی موزاییکی Mosaic Comedy چیست؟

کمدی موزاییکی، یک سبک سینمایی است که داستان‌ها و شخصیت‌های متعددی را در یک داستان بزرگ‌تر به هم می‌پیوندد. این سبک با تلفیق داستان‌های مختلف که هرکدام ممکن است خود به تنهایی کامل نباشند، یک تصویر کلی از یک موضوع یا ایده ارائه می‌دهد. در کمدی‌های موزاییکی، این ترکیب داستان‌ها اغلب با هدف ایجاد طنز انجام می‌شود، به طوری که مخاطب با دیدن تعاملات و موقعیت‌های متفاوت شخصیت‌ها، تجربه‌ای سرگرم‌کننده و گاهی پیچیده دارد. این نوع فیلم‌ها می‌توانند نگاهی گسترده و چند وجهی به موضوعات مختلف ارائه دهند.

فیلم‌های مرتبط با احساس اینکه زمان انجام کاری گذشته است

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟