فیلم نجاتم بده (Save Me) به کارگردانی پاسکال پایانت و نویسندگی ربکا هارت فرانکلین و پاسکال پایانت، داستان دو جوان عاشق به نام‌های لوکاس و بلاه را روایت می‌کند. آن‌ها در حال مقابله با اعتیادهای خود و یک عشق جدید پرتلاطم هستند که آن‌ها را به اوج‌هایی می‌برد که هیچ ماده مخدری نمی‌تواند. بازیگران اصلی آن کودی جان، کیری هارتیگ و رابرت لوئیس استفنسون هستند. انتظار می‌رود در 19 خرداد ،8 ژوئن 2024، منتشر شود. به محض انتشار در پلانو مهیای تماشای آنلاین است.

‌نجاتم بده؛ فرار از مخدرها

داستان دو جوان عاشق، لوکاس و بلاه، را روایت می‌کند که در حال مقابله با اعتیادهای خود و تجربه عشقی جدید و پرتلاطم هستند. این عشق، آن‌ها را به اوج‌هایی می‌برد که فراتر از تأثیر هرگونه ماده مخدری است. این فیلم بر روی چالش‌های روابط عاشقانه و مسائل اعتیاد متمرکز است.

معرفی بازیگران اصلی فیلم

1. کودی جان (Cody John) در نقش لوکاس: جان بازیگری است که در چندین پروژه تلویزیونی و سینمایی حضور داشته است.

2. کیری هارتیگ (Kiri Hartig) در نقش بلاه: هارتیگ بازیگری است که معمولاً در نقش‌های کمکی ظاهر می‌شود.

3. رابرت لوئیس استفنسون (Robert Lewis Stephenson) در نقش فرانکلین: استفنسون بازیگری با تجربه است که در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی بازی کرده است.

این فیلم روابط و مشکلات این شخصیت‌ها در مواجهه با اعتیاد و عشق را به تصویر می‌کشد.‌

پاسکال پایانت، کارگردان فیلم نجات من کیست؟

پاسکال پایانت برای کارگردانی فیلم‌هایی با مضامین عاطفی و روابط انسانی است. او در فیلم‌های خود به بررسی پیچیدگی‌های روان‌شناختی و عاطفی شخصیت‌ها می‌پردازد. تمرکز او بر روی ساخت فیلم‌هایی با داستان‌های عمیق و تأثیرگذار است که به مخاطب اجازه می‌دهد تجربیات شخصیت‌ها را به طور کامل درک کند.

ربکا هارت فرانکلین از نویسندگان فیلمنامه است.

فیلم نجات من محصول کشور ایالات متحده آمریکا است. فیلمبرداری این فیلم در سانتا روزا بیچ، فلوریدا، آمریکا انجام شده است. شرکت تولیدکننده فیلم RKHF Films نام دارد. . انتظار می‌رود در 19 خرداد ،8 ژوئن 2024، منتشر شود.‌

فیلم‌های مرتبط با نجاتم بده

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟