فیلم که مرا به سوی توی می آورد Which Brings Me to You 2024

که مرا به سوی توی می آورد

Which Brings Me to You 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلک «که مرا به سوی توی می آورد» (Which Brings Me to You) روایت‌گر داستان دو فرد عاشق‌پیشه است که در یک عروسی با هم ملاقات می‌کنند. آن‌ها توافق می‌کنند که اعترافات صادقانه‌ای درباره گذشته‌شان به یکدیگر بگویند. کارگردان این فیلم آمریکایی پیتر هاچینگز و بازیگران اصلی آن لوسی هیل، نت ولف و جان گالاگر جونیور هستند. این فیلم بر روابط عاشقانه و اکتشاف خود در عشق تمرکز دارد. انتشار فیلم برای 29 دیماه، 19 ژانویه 2024، در نظر گرفته شده است. به محض انمتشار در پلانو تماشای آنلاین کنید.

‌فیلم «که مرا به سوی توی می آورد»؛ حقیقت را بگو

‌داستان دو فرد عاشق پیشه‌ای را دنبال می‌کند که در یک عروسی با یکدیگر ملاقات می‌کنند آن‌ها توافق می‌کنند که اعترافات صادقانه‌ای در مورد گذشته‌شان به یکدیگر بگویند.‌

نویسندگان فیلم استیو آلموند، جولیانا بگوت و کیت بونین هستند.‌

پیتر هاچینگز کارگردان فیلم فیلم که مرا به سوی توی می آورد کیست؟

پیتر هاچینگز کارگردان فیلم در ساخت فیلم‌های متمرکز بر روابط انسانی و موضوعات عاطفی فعالیت دارد. او برای ساخت فیلم‌هایی که داستان‌های قوی و شخصیت‌های عمیق ارائه می‌دهند، شناخته شده است. هاچینگز در آثار خود به بررسی پیچیدگی‌های روانشناختی و دینامیک‌های بین فردی توجه دارد، و اغلب فیلم‌هایی با تم عاشقانه و دراماتیک ارائه می‌کند.

معرفی بازیگران اصلی فیلم

1. لوسی هیل (Lucy Hale) در نقش جین: لوسی هیل یک بازیگر و خواننده شناخته شده است که بیشتر به خاطر نقش‌هایش در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی معروف است.

2. نت ولف (Nat Wolff) در نقش ویل: نت ولف بازیگر و موسیقی‌دانی است که در چندین فیلم و سریال نقش‌آفرینی کرده است.

3. جان گالاگر جونیور (John Gallagher Jr.) در نقش والاس: جان گالاگر جونیور یک بازیگر و موسیقی‌دان است که برای ایفای نقش‌های مختلف در سینما و تلویزیون شناخته شده است.

فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکاست. انتشار فیلم برای 29 دیماه، 19 ژانویه 2024، در نظر گرفته شده است.

این فیلم توسط شرکت‌های BCDF Pictures، Anonymous Content و Three Point Capital تولید شده است.

فیلم‌های مرتبط با که مرا به سوی توی می آورد

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟