دیسکو بوی‌ Disco Boy که‌محصول چند کشور اروپایی است، داستانی دراماتیک از سفر دردناک آلکسی به سراسر اروپا به پاریس برای پیوستن به لژیون خارجی را روایت می‌کند. در دلتای نیجر، جومو با شرکت‌های نفتی که زندگی و روستای خود را تهدید می‌کنند، مبارزه می‌کند و یک روز، در رأس یک گروه مسلح، شهروندان فرانسوی را می‌رباید. کماندوی لژیون خارجی به رهبری آلکسی وارد عمل می‌شود. داستان فیلم به گونه‌ای پیش می‌رود که سرنوشت‌های آلکسی و جومو با هم ترکیب شده و از مرزها، بدن‌ها، زندگی و مرگ عبور می‌کنند. کارگردان فیلم جاکومو آبروتززه و بازیگران اصلی آن فرانتس روگوفسکی، مور ندیای و لتیشیا کی هستند. این فیلم قرار است در تاریخ13 بهمن،2 فوریه 2024، منتشر شود. به محض انتشار در پلانو تماشای آنلاین کنید.

‌دیسکو بوی‌؛ هیجان در فرانسه

فیلم Disco Boy یک درام است که داستان آلکسی، شخصیتی که به پاریس سفر می‌کند تا به لژیون خارجی بپیوندد، را روایت می‌کند. در همین حال، جومو در دلتای نیجر با شرکت‌های نفتی مبارزه می‌کند و به رهبری یک گروه مسلح، شهروندان فرانسوی را می‌رباید.‌

بازیگران اصلی فیلم‌

1. فرانتس روگوفسکی (Franz Rogowski) در نقش آلکسی: روگوفسکی یک بازیگر آلمانی شناخته‌شده است که در چندین فیلم و نمایش مهم نقش‌آفرینی کرده است.

2. مور ندیای (Morr Ndiaye) در نقش جومو

3. لتیشیا کی (Laetitia Ky) در نقش اودوکا: کی هنرمند و بازیگری است که به خاطر کارهای خلاقانه‌اش شناخته شده است.

جاکومو آبروتززه، کارگردان فیلم Disco Boy کیست؟

‌یک فیلمساز مشهور است که به خاطر سبک منحصربه‌فرد و داستان‌پردازی قدرتمندش شناخته شده است. او در آثار خود به مسائل اجتماعی و سیاسی می‌پردازد و از داستان‌گویی تأثیرگذار برای ایجاد ارتباط قوی با مخاطب استفاده می‌کند.

نویسندگان فیلم Disco Boy چه کسانی هستند؟

جاکومو آبروتززه، کریستل آلوس میرا، و لیسیا امیننتی هستند. جاکومو آبروتززه که همچنین کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد، به نظر می‌رسد در نوشتن داستان‌هایی با مضمون اجتماعی و فرهنگی تخصص دارد. این گروه با همکاری یکدیگر، داستانی چند بعدی و چالش‌برانگیز خلق کرده‌اند که به موضوعاتی مانند مهاجرت، مبارزات اجتماعی و تعارض‌های فرهنگی می‌پردازد.

فیلم محصول مشترک کشورهای فرانسه، ایتالیا، بلژیک و لهستان است. لوکیشن فیلمبرداری این فیلم در منطقه پودکارپاکی، لهستان انجام شده است. این فیلم داستانی چندبعدی را در مورد تجربیات و مبارزات دو شخصیت اصلی در مکان‌های مختلف ارائه می‌دهد.

بودجه فیلم حدود 3,500,000 یورو تخمین زده شده است. شرکت‌های تولیدکننده این فیلم عبارتند از Films Grand Huit، Dugong Films و La Compagnie Cinématographique. این فیلم با همکاری چندین کشور و شرکت بین‌المللی تولید شده است، که نشان‌دهنده تعاملات فرهنگی و بین‌المللی در ساخت آن است.

فیلم‌های مرتبط با دیسکو بوی

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟