فیلم روح بازی Ghost of the Game 2024

روح بازی

Ghost of the Game 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

فیلم روح بازی (Ghost of the Game) قرار است در تاریخ 11 تیر 1403،1 ژوئیه 2024، اکران شود. کارگردانی و نویسندگی این فیلم بر عهده دارل وارن (Darrell Warren) است. در فهرست بازیگران این فیلم، کریس فرایز (Chris Fries) به عنوان راوی، جرد مورگان (Jared Morgan) در نقش کارل، مارکز بوفورد (Marques Buford) در نقش باد فاولر، جی فلاتس (Jay Flats) به عنوان میکی منتل، بریدن گلیو (Brayden Gleave) در نقش تدی جوان و سیسیلیا دایموند (Cecilia Diamond) در نقش سارا جوان حضور دارند.‌ این فیلم را پس از انتشار در پلانو تماشای آنلاین کنید.

‌فیلم روح بازی؛ با حضور جرد مورگان

این فیلم داستانی جذاب را با بازی کریس فرایز به عنوان راوی، جرد مورگان در نقش کارل، و مارکز بوفورد در نقش باد فاولر به تصویر می‌کشد. همچنین، جی فلاتس، بریدن گلیو، و سیسیلیا دایموند نیز در نقش‌های کلیدی این فیلم حضور دارند. انتظار می‌رود این فیلم تجربه‌ای منحصر به فرد از ترکیب داستان و شخصیت‌های جذاب را به مخاطبان ارائه دهد.

‌کارگردان و نویسنده روح بازیGhost of the Game کیست؟

دارل وارن، کارگردان و نویسنده‌ی فیلم در عرصه فیلم‌سازی شناخته شده است. وی علاوه بر کارگردانی روح بازی، به خاطر کارگردانی فیلم‌هایی مانند ایون استیون (Even Steven) در سال 2002 و مای لایف این دانسین' شوسه (My Life in Dancin' Schusse) در سال 2013 شناخته شده است. وارن همچنین در فیلم ریلوکتنت جاستیس (Reluctant Justice) در سال 1995 به عنوان بازیگر نقش هیتمن ظاهر شده است. او در کارنامه خود به عنوان کارگردان، بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده فعالیت داشته است

این فیلم آمریکایی در تاریخ 11 تیر 1403،1 ژوئیه 2024، اکران شود.

فیلم‌های مرتبط با روح بازی

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟