فیلم من درخشش تلویزیون را دیدم I Saw the TV Glow 2024

من درخشش تلویزیون را دیدم

I Saw the TV Glow 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

من درخشش تلویزیون را دیدم‌ (I Saw the TV Glow) یک فیلم درام و ترسناک آمریکایی به کارگردانی جین شونبرون است. داستان این فیلم درباره دو نوجوان است که به دلیل علاقه مشترک به یک برنامه تلویزیونی ترسناک، دوستی برقرار می‌کنند اما وقتی این برنامه به طرز مرموزی لغو می‌شود، دنیای آن‌ها به هم می‌ریزد و واقعیت به نظرات آن‌ها تبدیل می‌شود. این فیلم در 28 دی،18 ژانویه 2024، در ایالات متحده منتشر شده و به تماشاگران داستان جذابی را ارائه می‌دهد. پس از انتشار در پلانو تماشای آنلاین کنید.

‌من درخشش تلویزیون را دیدم‌‌؛ کانال ترس

من درخشش تلویزیون را دیدم "I Saw the TV Glow" یک محصول از ایالات متحده است. این فیلم داستان آن درباره‌ی دو نوجوان است که به دلیل علاقه مشترک خود به یک برنامه تلویزیونی ترسناک، دوستی برقرار می‌کنند، اما این برنامه به طرز مرموزی لغو می‌شود و اتفاقات ماجرا را پیچیده‌تر می‌کند.

بازیگران اصلی فیلم‌

- جاستیس اسمیت(Justice Smith) : او نقش نخستین شخصیت اصلی فیلم را بازی می‌کند. جاستیس اسمیت بازیگر جوان و استعدادی است که در فیلم‌های معروفی همچون "Jurassic World: Fallen Kingdom" و "Detective Pikachu" نقش آفرینی کرده است.

- مایکل سی. مارونا(Michael C. Maronna): یکی از بازیگران اصلی این فیلم است. مایکل سی. مارونا بازیگری با تجربه است و در فیلم "Home Alone" و سریال تلویزیونی "The Adventures of Pete & Pete" شناخته شده است.

- کانر اوملی(Conner O'Malley): یک بازیگر و کمدین معروف است او همچنین در برنامه‌های تلویزیونی مختلف به عنوان کمدین حضور داشته است.

- بریجت لاندی-پین(Brigette Lundy-Paine) : یک بازیگر جوان با استعداد است که در فیلم نقش دومی ایفا می‌کند. بریجت لاندی-پین در سریال تلویزیونی "Atypical" و فیلم "The End of the Tour" به شهرت رسیده است.

- آمبر بنسون (Amber Benson)

- دنی تامبرلی (Danny Tamberelli)

- اما پورتنر (Emma Portner)

- دانیل ددوایلر (Danielle Deadwyler)

- هلنا هوارد (Helena Howard)

- و سایر بازیگران.

این بازیگران با تجربه و استعداد خود به اجرای واقعیت و تسلط بر نقش‌هایشان در فیلم "I Saw the TV Glow" جذب توجه تماشاگران می‌شوند و به خلق تجربه‌ای جذاب و دلنشین در دنیای فیلم مشغولند.

معرفی کارگردان فیلم

کارگردان و نویسنده فیلم جین شونبرون (Jane Schoenbrun) است. او یک کارگردان و نویسنده تازه‌کار در صنعت فیلمسازی است که با این فیلم اقدام به کارگردانی کامل یک فیلم می‌کند.

هر چند که او کارگردانی فیلم‌هایی دیگر را تا این تاریخ به عهده نگرفته است، اما او با این فیلم به عنوان کارگردان و نویسنده خود را به دنیای سینما معرفی می‌کند. او توانسته است با این فیلم جلب توجه منتقدان و تماشاگران به وسیله داستان معتبر و سبک خود در کارگردانی، نشان دهد که توانایی خود را در صنعت فیلمسازی دارد.

فیلم در کشور ایالات متحده آمریکا تولید شده است. این فیلم در ایالت‌های مختلف آمریکا فیلمبرداری شده است، اما متاسفانه مکان دقیق فیلمبرداری این فیلم در منابعی که دسترسی داشتم ذکر نشده است.

این فیلم آمریکایی در 28 دی،18 ژانویه 2024، منتشر خواهد شد.

فیلم‌های مرتبط با من درخشش تلویزیون را دیدم

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟