فیلم آنها را بگیر Seize Them! 2024

آنها را بگیر

Seize Them! 2024
None/10
5 مناسب برای بالاتر از 18 سال

آنها را بگیر Seize Them یک فیلم سینمایی انگلیسی است که در سال 2024 منتشر شده است. داستان این فیلم در دوران قرون وسطی اجرا می‌شود. در این داستان، ملکه دگان (Queen Dagan) توسط یک انقلاب که توسط یوان جوان متواضع (Humble Joan) رهبری می‌شود، سرنگون می‌شود. ملکه به عنوان فراری در سرزمین خود پناه می‌گیرد و باید با مشکلات و خطراتی مواجه شود تا به دستگاه خود بازگردد. این فیلم به زبان انگلیسی ساخته شده و در تاریخ 17 فروردین 5 آوریل 2024 در انگلستان منتشر شده است. پس از انتشار تماشای آنلاین کنید.

بازپس‌گیری شکوه

آنها را بگیر Seize Them

به صورت تاریخی و ماجرایی داستانی را روایت می‌کند که در آن قهریت، انقلاب، و تعقیب و گریز از موضوعات مهم آمیخته شده‌اند.

داستان فیلم در دوران قرون وسطی تاریخی در بریتانیای تاریک روایت می‌شود. در این داستان، ملکه دگان (Queen Dagan) که توسط یک انقلاب زیر نظر رهبری به نام یوان جوان متواضع (Humble Joan) سرنگون شده است، باید با مشکلات و خطرات مختلفی روبرو شود تا به دستگاه خود بازگردد.

بازیگران اصلی فیلم‌

- Nicola Coughlan در نقش یوان جوان متواضع (Humble Joan)

- Aimee Lou Wood در نقش ملکه دگان (Queen Dagan)

- Paul Kaye در نقش پادشاه ایوار (King Ivarr)

- Nick Frost در نقش بوبیک (Bobik)

- Lolly Adefope در نقش شولمای (Shulmay)

- Jessica Hynes در نقش لیوفوین (Leofwine) و بازیگران دیگر

کارگردان فیلم

کارگردان کورتیس وول (Curtis Vowell) است. کورتیس وول یک کارگردان نیوزیلندی است که در صنعت فیلم و تلویزیون فعالیت دارد. وی برای کارهایش در زمینه کارگردانی و تولید فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی شناخته شده است.

کورتیس وول به خاطر کارگردانی در فیلم‌هایی نظیر "Eagle vs Shark" و "The Breaker Upperers" شناخته شود. او دارای تجربه در کارگردانی فیلم‌های کمدی و درام است.

کارگردانی وی در این فیلم نقشی مهم در ساخت داستان و اجرای صحنه‌های مختلف دارد و تأثیر بزرگی در شکل‌دهی به داستان و نمایش این فیلم دارد.

نویسنده فیلم

نویسنده فیلم آندی رایلی (Andy Riley) است. آندی رایلی یک نویسنده و تهیه‌کننده بریتانیایی است که در زمینه نویسندگی اسکریپت‌های فیلم و تلویزیون فعالیت دارد.‌

آندی رایلی در تئاتر، تلویزیون و سینما تجربه کارگردانی دارد و اثرات متعددی در صنعت سینما و تلویزیون به نمایش گذاشته است.‌

در این فیلم آندی رایلی نقش مهمی در نگارش داستان و اسکریپت ایفا کرده و به ایجاد داستان ماجراجویی و تاریخی این فیلم کمک کرده است.‌

لوکیشن‌های فیلم‌برداری: برخی از صحنه‌های فیلم در Oxwich Bay در Swansea و Wales فیلم‌برداری شده است.

این فیلم تحت لوای شرکت‌های تولید و توزیع معروفی با نام Entertainment Film Distributors و Pindrop منتشر شده است.

فیلم به زبان انگلیسی است و در تاریخ 17 فروردین 5 آوریل 2024 در انگلستان منتشر شده است.

فیلم‌های مرتبط با آنها را بگیر

دیدگاه‌ها
دریافت اعلان notif

مـی‌خــواهیــد در جـریـــان به‌روزترین اخبار سینما باشید؟